Stranica 59 od 69
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Poslato: 21 Jul 2014, 20:23
od Bax
-Ovo je vec trece ulje, nek ga vozi par 1000 km, pa nek se vrati na fabricko 5w40.
-kociono ulje istociti i zameniti
-ulje i diferencijalu i menjacu zameniti
Ovo je hica,ostalo kako dodje na red.
Moguce da dizne rade bolje jer je u gorivu sredstvo za ciscenje.
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Poslato: 21 Jul 2014, 20:52
od Rakhil
Bas mi je milo kad vidim Puntishu kako ide. Ovo je bez sumnje najznacajniji projekat ovog foruma do sada.
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Poslato: 21 Jul 2014, 21:00
od nidza
Na svojim točkovima do Obrenovca. Svaka čast momci.
Tapatalk Pro
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Poslato: 21 Jul 2014, 21:06
od Martin
I još jednom - BRAVO, BRAVO, BRAVO!!!!! 
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Poslato: 21 Jul 2014, 21:11
od Delija
Rakhil napisao:Bas mi je milo kad vidim Puntishu kako ide. Ovo je bez sumnje najznacajniji projekat ovog foruma do sada.
Ponosan sam!
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Poslato: 21 Jul 2014, 21:36
od Sh@rance
Naj srecniji su moji klinci kada su videli da sam doterao auto na parking

Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Poslato: 21 Jul 2014, 21:45
od KDman
Čestitam paljenje auta. Bar spolja lici na pravi
Vidi da po hitnom postupku zameniš ležajeve u alternatoru, posebno ako se čuje jako grebanje. Inače ćeš tražiti drugi. To im je boljka sve jedno Delphi jev posebno.
Re: Одг: Potopljeni Punto - povratak u život
Poslato: 21 Jul 2014, 22:03
od Saša
Ekstra! Neka te i dalje lepo služi.

Doteraj ga još malo i biće kao i pre. Čestitke takođe i svim učesnicima ove uspešne forumske akcije!
TT
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Poslato: 21 Jul 2014, 22:21
od methane.master
Bravo za forumaše!

Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Poslato: 21 Jul 2014, 22:26
od ljubitelj
Alternator nema potrebe odmah dirati, tokom rada i trenja skinuce se korozija sama od sebe. To skriputanje bi se desilo i da je auto stajao vise meseci bez voznje.
Dizne ce se mozda procistiti uz delovanje aditiva, treba vremena za to.
Brisaci, isto kao alternator, sami ce se tokom vremena ocistiti od korozije i prestati da skripe.
Sve je to povrsinska korozija.
Elektrika ce stucati jos neko vreme na spojevima konektora, ne treba zuriti sacekati da tece struja koja ce napraviti spoj kada protekne (ona jaca struja kao sto su sijalice, elektro prozori itd).
Servo motor volana je mozda najozbiljniji i najskuplji kvar. Mozda i proradi poti tokom vremena od mehanickog pomeranja.
Kociona tecnost obavezno i odmah promeniti. Kocnice su najvazniji element vozila, ako motor ne radi nije strasno ako kocnice otkazu i ne rade, bolje i ne pominjati posledice.
Sve u svemu, Punto se povratio u zivot sto je dokaz i drugima da moze i da treba da se potrude ma koji auto da je u pitanju. Uz zaista minimalne resurse akcija je uspela.
Sve sto se okrece, i sve sto zaskripi treba isprskati onim PTFE sprejem obilno.
Drago mi je da sam bio deo ekipe koja je uspela da slozno jedan projekat zavrsi do kraja.
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Poslato: 21 Jul 2014, 22:50
od dragvorl
Jel ste naspricali dzekove sprejom kada ste sklapali?
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Poslato: 21 Jul 2014, 23:01
od Paja
Jesmo sve do jednog, bar one koje sam ja vraćao.
Definitivno se ponaša čudno. Čim se da kontakt pale se oborena svetla. Žmigavci ne rade, mada se čuje kako automat radi. Zadnja svetla su potpuno pobrljavila.... Brisači nisu radili pa su proradili sami od sebe u toku vožnje do Obrenovca.
Mislim da će morati špulna ablendera na kojoj su komande svetla i brisača da ide nova.
EDIT Žmigavci su radili i nisu mogli da se ugase sve dok nismo povezali farove.
Re: Одг: Potopljeni Punto - povratak u život
Poslato: 21 Jul 2014, 23:12
od Saša
paja napisao:Definitivno se ponaša čudno. Čim se da kontakt pale se oborena svetla.
To je normalno ponašanje za Puntića kome je prekidač za svetla postavljen u uključen položaj. I na mom se pale kratka čim dam kontakt jer stalno držim tako pomenuti prekidač. Kada oduzmem kontakt svetla se gase. Moguće da je njemu samo prekidač "zalepio" u tom položaju pa ne možete ni da ih isključite.
TT
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Poslato: 21 Jul 2014, 23:13
od Geza
Ceo taj deo oko volana mora ponovo da se pregleda, kao da tu najviše problema stvara struja.
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Poslato: 21 Jul 2014, 23:17
od Paja
Sale VTI je otvarao i čistio tu špulnu i instrument tablu. Ako vidi ovo, on bi najbolje mogao da nam kaže da li vredi skidati, ponovo otvarati i uopšte igrati se sa tim ili da se odmah menja.