Putevi u Srbiji
Re: Putevi u Srbiji
Pa dobro ogi imamo svi razlicite kriterijume dobrog puta. Ili nije videtu rupu.
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
Re: Putevi u Srbiji
I vozi Volvo, a ne neki surogat... 

- Ji 4Tze
- Postovi: 8231
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Putevi u Srbiji
taj rad, možda ide i po šinama kad zatreba 

Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: Putevi u Srbiji
Niti video niti osetio jednu rupu na tom opisanom kratkom delu puta. Da Ogi nije pomenuo zaboravio bi i da sam prolazio tuda. Cetvrtak prosle nedelje.sebekkg napisao:Pa dobro ogi imamo svi razlicite kriterijume dobrog puta. Ili nije videtu rupu.
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
Vise me je iznenadilo da je bilo bar 5 slobodnih parking mesta oko 14 sati, i sto sam se parkirao za 30 sekundi. Moja primedba je da nema oznake koja je parking zona tj nema znaka na pocetku parkinga pa informacija koju daje prolaznik, stanar, neko moze da bude i pogresna.
Jos jednom cu poslom proci istom trasom narednih dana pa cu bas da obratim paznju gde je sve to opisano.
Re: Putevi u Srbiji
Za parking bi to bila odlicna ideja za aplikaciju parking manijak i da se poveze sa gpsom i tako da ti tacno.odredi koja je zona. Ne znam.da li su jos uveli. Nisam je koristio par meseci.
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
-
- Banned
- Postovi: 11254
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Putevi u Srbiji
Nisi ti prijatelju prosao tuda. Jer da jesi, ne bi ovako pricao. Besmisleno je da nas u svakoj temi pravis budalama, tako da kapiram da ne znas o cemu govorimo. To sto ti pricas je smesno i nije istina. Bilo kako bilo, stanje na ulicama je najgore od kako ja vozim i pratim.ljubitelj napisao:Niti video niti osetio jednu rupu na tom opisanom kratkom delu puta. Da Ogi nije pomenuo zaboravio bi i da sam prolazio tuda. Cetvrtak prosle nedelje.
@Dragan Nisam ja rekao da je lose na Gazeli, ona je super kakva je bila, autoput je jedino mesto u gradu gde ja mogu opusteno da vozim, bez stresa da ce mi iskociti neka rupetina ili saht... samo sam rekao da se otvorila rupa na jednom mestu...
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32233
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Putevi u Srbiji
Ogi, nema potrebe da se tako obraćaš. Hiljade ljudi prođe tom deonicom i verovatno mnogi ne primete, navikli su možda ili jednostavno to ne osete u svom automobilu na način na koji ti doživiš u i30, koji je poznat po tvrdom oslanjanju.
Ljubitelj je rekao da će obratiti pažnju kad bude ponovo prolazio, pa ćemo videti onda da li i dalje ima iste utiske.
Ljubitelj je rekao da će obratiti pažnju kad bude ponovo prolazio, pa ćemo videti onda da li i dalje ima iste utiske.
Posetite www.garaza.rs !
Re: Putevi u Srbiji
Krpili su vec danas nesto po Vozdovcu, za centar ne znam.
Re: Putevi u Srbiji
Prosao juce istom trasom. Naravno posebno obratio paznju. I...
Rupa ima vise od 10 pa sam prestao da brojim, ali su van trase kretanja po kolovozu uz samu ivicu mosta. U predelu od srednje bele linije do desne sine kuda se krecu putnicka vozila nema niti jedne rupe dok je tamo gde "gaze" desni tockovi autobusa pravi horor.
Zaista mi nije jasno kako Ogi uspeva da nacilja te rupe a jos mi je manje jasno zasto bi isao po rupama kada pored ima vise nego dovoljno sirine kolovoza bez rupa, ali svako ima pravo kako zeli, kuda zeli i kako zeli da vozi pa postujem cinjenicu da Ogiju taj most ne odgovara za koriscenje.
I da, nijednu rupu nisam pogodio na toj trasi tako da cu opet proci ako budem imao potrebe.
Rupa ima na kolovozu neposredno ispred Arene u bul. Z. Djindjica, ali valjda iskustvom, navikom, srecom tek niti tamo nisam pogodio niti jednu rupu.
Normalno je da ima vise rupa gornjeg habajuceg sloja u prolece nakon zime, i vidi se da su sveze rupe pa zaista treba vise obratiti paznju ali nije to nista vise niti gore nego ranije niti na drugim putevima.
Rupa ima vise od 10 pa sam prestao da brojim, ali su van trase kretanja po kolovozu uz samu ivicu mosta. U predelu od srednje bele linije do desne sine kuda se krecu putnicka vozila nema niti jedne rupe dok je tamo gde "gaze" desni tockovi autobusa pravi horor.
Zaista mi nije jasno kako Ogi uspeva da nacilja te rupe a jos mi je manje jasno zasto bi isao po rupama kada pored ima vise nego dovoljno sirine kolovoza bez rupa, ali svako ima pravo kako zeli, kuda zeli i kako zeli da vozi pa postujem cinjenicu da Ogiju taj most ne odgovara za koriscenje.
I da, nijednu rupu nisam pogodio na toj trasi tako da cu opet proci ako budem imao potrebe.
Rupa ima na kolovozu neposredno ispred Arene u bul. Z. Djindjica, ali valjda iskustvom, navikom, srecom tek niti tamo nisam pogodio niti jednu rupu.
Normalno je da ima vise rupa gornjeg habajuceg sloja u prolece nakon zime, i vidi se da su sveze rupe pa zaista treba vise obratiti paznju ali nije to nista vise niti gore nego ranije niti na drugim putevima.
Re: Putevi u Srbiji
Pomenute trase prodjem par puta u toku dana,i stvarno je dosta propalo(tramvajski most,Karadjordjeva,sine pre t.mosta)mada manje bole rupe kad se ide sluzbenim autom
(sa Alfom ako bas moram,idem najbrze 20-30 na sat da ne bi ostavio tocak ili karter usput).Medjutim,ako je neko skoro prolazio putem Batajnica-N.Banovci mislim da ne postoji gori put u Srbiji(ako i ima to vise i ne spada pod put,vec je pravo minsko polje posle ciscenja).

- Uroš S.
- Postovi: 10999
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Putevi u Srbiji
Da li je neko išao skoro Smederevskim putem dalje od Vinče, ka Grockoj i Smederevu? Tamo kod PKB voćnjaka je bilo baš užasno, nisam bio od septembra i tada su radili proširenje, dodatna traka za smer uzbrdo, ivičnjake, slivnike itd... Tj. cela deonica od skretanja za Vinču pa do Grocke je bila katastrofa osim jednog parčeta koje je popravljeno pre deset godina i koje je i danas u odličnom stanju.
- djiuliju
- Postovi: 1468
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:56
- Garaža: Clio II ph2 1.2 16v
- Lokacija: Jagodina
Re: Putevi u Srbiji
Prosao sam ja skoro, deluje mi da je skoro radjen put, mada ne znam kako je bilo ranije. Ali zato, od autoputa, preko Vrcina (valjda) pa do smederevskog puta, ono je katastrofa
Re: Putevi u Srbiji
Ja sam iz Vrcina i mogu da ti potvrdim da je put od Zaklopace prema smederevcu ocajan,a takav je barem 7-8 godina vec,koliko ja vozim.Dusa me boli kad moram u Grocku tim putem 

Re: Putevi u Srbiji
Okrpise Karadjordjevu malo. Taman da potraje jedno nedelju dana.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32233
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Putevi u Srbiji
Najkritičnije puteve u Srbiji niko ne kontroliše od 2009. godine
Javno preduzeće "Putevi Srbije" nisu proveravali bezbednost puteva u njihovoj nadležnosti još od 2009. godine, iako su obavezni da to rade jednom godišnje i mada su državni organi i zimus zatražili procenu stanja na deonicama od Novog Sada do Leskovca, na taj zahtev, putari nisu ni odgovorili.

Ministarstvo saobraćaja zatražilo je od “Puteva” i pre dva meseca da izvrše snimanje bezbednosti na autoputu od Novog Sada do Leskovca i da dobijene podatke dostave Ministarstvu i Inspekciji za državne puteve, ali ovo javno preduzeće nije postupilo po zahtevu, niti je uputilo ikakav odgovor.
U međuvremenu su se na izlazu iz Novog Sada dogodile dve saobraćajne nesreće, u kojima je jedna osoba poginula, kada su se vozila zakucala u neobeležene betonske stubove buduće naplatne rampe, koji su, kako je kasnije utvrdila komisija AMSS, za vozače noću praktično nevidljivi.
- Da je to snimanje urađeno ranije, znalo bi se da na tom mestu postoji problem, moglo bi da se reaguje i možda ljudi ne bi nastradali - kaže izvor “Blica” koji je imao uvid u kompletnu dokumentaciju.
Provera bezbednosti puteva u Srbiji, prema njegovim rečima, nije rađena od 2009. godine. Urađeno je snimanje na oko 3.000 kilometara puta, napravljen je čak i predlog mera šta bi trebalo uraditi, ali niko ništa nije učinio po tom pitanju.
Iz Ministarstva su zato krajem januara tražili da se u roku od dva meseca uradi novo snimanje na autoputu, ali “Putevi Srbije” ništa nisu uradili. Sada je usledio i novi zahtev da se snimi čak 5.000 kilometara puta.
- Ako ni to ne budu uradili, biće krajnje vreme da u “Putevima Srbije” neko odgovara - kaže sagovornik “Blica”.
“Putevi Srbije” dužni su, inače, prema Zakonu o bezbednosti saobraćaja da bar jednom godišnje angažuju nezavisna tela koja bi identifikovala opasna mesta i najopasnije deonice i da u skladu s time sačine i projekte za saniranje rizičnih deonica i opasnih mesta.
- Bez tih analiza ne mogu da se rade ni planske rekonstrukcije i revitalizacije kolovoza, već se sve radi nasumice - priča naš sagovornik. Vozilo za snimanje stanja puteva poseduje AMSS, a obradu podataka mogu da rade Saobraćajni i Građevinski fakultet.
Na naše pitanje šta je urađeno kako bi se bar stubovi na autoputu kod Novog Sada učinili “vidljivim”, iz “Puteva Srbije” odgovorili su da je “pored postojeće saobraćajne signalizacije postavljena dodatna saobraćajna signalizacija za tehničko regulisanje saobraćaja kojom se saobraćaj usmerava između novoizgrađenih betonskih razdelnih ostrva”, ali ne i kada je nalog izdat.
Dodatna signalizacija postavljena je posle nesreća.
Izvor: Blic
Javno preduzeće "Putevi Srbije" nisu proveravali bezbednost puteva u njihovoj nadležnosti još od 2009. godine, iako su obavezni da to rade jednom godišnje i mada su državni organi i zimus zatražili procenu stanja na deonicama od Novog Sada do Leskovca, na taj zahtev, putari nisu ni odgovorili.

Ministarstvo saobraćaja zatražilo je od “Puteva” i pre dva meseca da izvrše snimanje bezbednosti na autoputu od Novog Sada do Leskovca i da dobijene podatke dostave Ministarstvu i Inspekciji za državne puteve, ali ovo javno preduzeće nije postupilo po zahtevu, niti je uputilo ikakav odgovor.
U međuvremenu su se na izlazu iz Novog Sada dogodile dve saobraćajne nesreće, u kojima je jedna osoba poginula, kada su se vozila zakucala u neobeležene betonske stubove buduće naplatne rampe, koji su, kako je kasnije utvrdila komisija AMSS, za vozače noću praktično nevidljivi.
- Da je to snimanje urađeno ranije, znalo bi se da na tom mestu postoji problem, moglo bi da se reaguje i možda ljudi ne bi nastradali - kaže izvor “Blica” koji je imao uvid u kompletnu dokumentaciju.
Provera bezbednosti puteva u Srbiji, prema njegovim rečima, nije rađena od 2009. godine. Urađeno je snimanje na oko 3.000 kilometara puta, napravljen je čak i predlog mera šta bi trebalo uraditi, ali niko ništa nije učinio po tom pitanju.
Iz Ministarstva su zato krajem januara tražili da se u roku od dva meseca uradi novo snimanje na autoputu, ali “Putevi Srbije” ništa nisu uradili. Sada je usledio i novi zahtev da se snimi čak 5.000 kilometara puta.
- Ako ni to ne budu uradili, biće krajnje vreme da u “Putevima Srbije” neko odgovara - kaže sagovornik “Blica”.
“Putevi Srbije” dužni su, inače, prema Zakonu o bezbednosti saobraćaja da bar jednom godišnje angažuju nezavisna tela koja bi identifikovala opasna mesta i najopasnije deonice i da u skladu s time sačine i projekte za saniranje rizičnih deonica i opasnih mesta.
- Bez tih analiza ne mogu da se rade ni planske rekonstrukcije i revitalizacije kolovoza, već se sve radi nasumice - priča naš sagovornik. Vozilo za snimanje stanja puteva poseduje AMSS, a obradu podataka mogu da rade Saobraćajni i Građevinski fakultet.
Na naše pitanje šta je urađeno kako bi se bar stubovi na autoputu kod Novog Sada učinili “vidljivim”, iz “Puteva Srbije” odgovorili su da je “pored postojeće saobraćajne signalizacije postavljena dodatna saobraćajna signalizacija za tehničko regulisanje saobraćaja kojom se saobraćaj usmerava između novoizgrađenih betonskih razdelnih ostrva”, ali ne i kada je nalog izdat.
Dodatna signalizacija postavljena je posle nesreća.
Izvor: Blic
Posetite www.garaza.rs !