Ne brže od života!
Re: Ne brže od života!
Da, bitno je samo da vozac automobila nikako nije krivac. Daj barem malo realnosti.
Slazem se ja da je ukljucenje nepregledno i da je motor blago prekoracio brzinu... ali ne mozes bas tako grubo ignorisati cinjenicu da je auto oduzeo prvenstvo prolaza i bukvalno se isprecio ispred vozila koje ide svojom trakom sto se svakako smatra jednim od najtezih prekrsaja u saobracaju a ti ga uporno guras u stranu zato sto eto imas neke stavove koji nisu naklonjeni motorima...
Ni ja nigde ne poricem bahatost vecine bajkera, ne poricem da i motor snosi deo krivice...... ali ne moze biti bas tako iskljuciv.
Slazem se ja da je ukljucenje nepregledno i da je motor blago prekoracio brzinu... ali ne mozes bas tako grubo ignorisati cinjenicu da je auto oduzeo prvenstvo prolaza i bukvalno se isprecio ispred vozila koje ide svojom trakom sto se svakako smatra jednim od najtezih prekrsaja u saobracaju a ti ga uporno guras u stranu zato sto eto imas neke stavove koji nisu naklonjeni motorima...
Ni ja nigde ne poricem bahatost vecine bajkera, ne poricem da i motor snosi deo krivice...... ali ne moze biti bas tako iskljuciv.
Re: Ne brže od života!
Voleo bih da velja i grujic dobiju da voze motor jedno pet hiljada kilometara po beogradu striktno po ogranicenju i propisima i onda bi se bolje razumeli.
Re: Ne brže od života!
Pa valjda se sa snimka vidi koliko je malo vremena između trenutka kad je motor uočljiv i kontakta. Vozač auta je samo neprekidnim gledanjem na tu stranu mogao da reaguje. Zato mi je malo sumnjiva ta priča o dozvoljenoj brzini na toj deonici, mnogo je uzak i krivudav tu put za više od 50-60 kmh
Re: Ne brže od života!
Po tablicama peugeota 307 je ovaj klip izgleda iz SLO, treba da ustanovim gde je snimljeno da vidim koliko je stvarno ograničenje 

- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13565
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Ne brže od života!
Problem je sto vi pravdate kad motor vozi 3-4x brze ili slalom, ostale situacije nisu sporne.ftj napisao:Voleo bih da velja i grujic dobiju da voze motor jedno pet hiljada kilometara po beogradu striktno po ogranicenju i propisima i onda bi se bolje razumeli.
Sent from my HTC One using Tapatalk
- maxer
- Postovi: 6672
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
- Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
- Lokacija: Zaječar
Re: Ne brže od života!
Prepoznao sam mesto (zahvaljujući dole datom snimku nesreće) i našao sam dva svoja video zapisa, koja će vam dočarati šta je video motociklista a šta Honda.

Ključni elementi koji su mi poslužili za prepoznavanje, na gornjoj fotografiji:
- pravac povijanja puta u odnosu na dole navedene objekte
- "mostić" preko odlivnog kanala, sa koga je stigla Honda
- trouglasti znak "ukrštanje sa putem sa prvenstvom prolaza" (znak je neposredno pre početka metalne bankine, levo)
- okrugli znak "zabrana saobraćaja za zaprežna vozila"
Tačka sudara je na kraju svakog snimka! Uz svaki video zapis je opis šta se gleda.
Ovo je video motociklista. Tačka sudara je uključenje (sa koga je došla Honda) sa DESNE strane, koje se vidi na kraju klipa.
https://www.youtube.com/watch?v=8OwnU75Lqo0
Krećemo se pravcem u susret motociklisti. Tačka sudara je uključenje (sa koga je došla Honda) sa LEVE strane, koje se vidi na kraju klipa. To je pogled koji je imala Honda, prilikom uključivanja na put tj. ona je želela da se kreće u ovom pravcu kojim se mi krećemo (prema mostu). Motociklista je došao preko mosta, ka nama - kao što na kraju klipa dolazi onaj automobil.
https://www.youtube.com/watch?v=EfPNx2Q9lmg
Kao što vidite na snimcima, Honda se nije uključivala preko pune linije - već preko isprekidane (mada je dužina toga verovatno 1m). Predpostavljam da se vozač motocikla kretao prevelikom brzinom (baš kao na mom snimku, koji je 4x ubrzan u odnosu na normalnu brzinu) i nije mogao da ukoči, kada je video Hondu.

Ključni elementi koji su mi poslužili za prepoznavanje, na gornjoj fotografiji:
- pravac povijanja puta u odnosu na dole navedene objekte
- "mostić" preko odlivnog kanala, sa koga je stigla Honda
- trouglasti znak "ukrštanje sa putem sa prvenstvom prolaza" (znak je neposredno pre početka metalne bankine, levo)
- okrugli znak "zabrana saobraćaja za zaprežna vozila"
Tačka sudara je na kraju svakog snimka! Uz svaki video zapis je opis šta se gleda.
Ovo je video motociklista. Tačka sudara je uključenje (sa koga je došla Honda) sa DESNE strane, koje se vidi na kraju klipa.
https://www.youtube.com/watch?v=8OwnU75Lqo0
Krećemo se pravcem u susret motociklisti. Tačka sudara je uključenje (sa koga je došla Honda) sa LEVE strane, koje se vidi na kraju klipa. To je pogled koji je imala Honda, prilikom uključivanja na put tj. ona je želela da se kreće u ovom pravcu kojim se mi krećemo (prema mostu). Motociklista je došao preko mosta, ka nama - kao što na kraju klipa dolazi onaj automobil.
https://www.youtube.com/watch?v=EfPNx2Q9lmg
Kao što vidite na snimcima, Honda se nije uključivala preko pune linije - već preko isprekidane (mada je dužina toga verovatno 1m). Predpostavljam da se vozač motocikla kretao prevelikom brzinom (baš kao na mom snimku, koji je 4x ubrzan u odnosu na normalnu brzinu) i nije mogao da ukoči, kada je video Hondu.
Re: Ne brže od života!
Nisam procitao da je iko igde pravdao voznju motora 3-4x brze od dozvoljenog?Grujic napisao:Problem je sto vi pravdate kad motor vozi 3-4x brze ili slalom, ostale situacije nisu sporne.ftj napisao:Voleo bih da velja i grujic dobiju da voze motor jedno pet hiljada kilometara po beogradu striktno po ogranicenju i propisima i onda bi se bolje razumeli.
Sent from my HTC One using Tapatalk
- grujicd
- Postovi: 9056
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Ne brže od života!
To menja situaciju. Realno glavni problem je što je to uključenje u nepreglednoj krivini, ali je uključenje regularno dozvoljeno u oba pravca.
Možemo da probamo da nešto sračunamo, mada je teško proceniti na osnovu širokougaonog snimka. Oni koji su radili uviđaj su sigurno mogli to sve detaljno da izmere. Za početak, deluje da je vidljivost na levu stranu prilikom uključenja samo nekih 50-100m. Pri tom je CR-V i stigao skoro do svoje trake, za šta je trebalo možda dve sekunde iz mesta? To je bitna cifra ali isto možemo samo da nagađamo.
Ako je motor vozio 100km/h to je oko 30 metara u sekundi, znači da je u trenutku kretanja džipa bio možda na nekih 60m udaljen jer su se 2 sekunde kasnije sudarili. To je već granica kad žena možda i nije mogla da ga vidi od krivine koliko god da je gledala. A morala je da gleda i na drugu stranu, što potencijalno uzima još sekundu-dve.
Nisam računao njegovo kočenje, ali ako je išao preko 100km/h onda je situacija još kritičnija. Sa druge strane da je išao 50km/h to je oko 14m/s, što bi ostavilo 4-5 sekundi od trenutka vizuelnog kontakta, a i on bi uspeo da zakoči sa te brzine.
Možemo da probamo da nešto sračunamo, mada je teško proceniti na osnovu širokougaonog snimka. Oni koji su radili uviđaj su sigurno mogli to sve detaljno da izmere. Za početak, deluje da je vidljivost na levu stranu prilikom uključenja samo nekih 50-100m. Pri tom je CR-V i stigao skoro do svoje trake, za šta je trebalo možda dve sekunde iz mesta? To je bitna cifra ali isto možemo samo da nagađamo.
Ako je motor vozio 100km/h to je oko 30 metara u sekundi, znači da je u trenutku kretanja džipa bio možda na nekih 60m udaljen jer su se 2 sekunde kasnije sudarili. To je već granica kad žena možda i nije mogla da ga vidi od krivine koliko god da je gledala. A morala je da gleda i na drugu stranu, što potencijalno uzima još sekundu-dve.
Nisam računao njegovo kočenje, ali ako je išao preko 100km/h onda je situacija još kritičnija. Sa druge strane da je išao 50km/h to je oko 14m/s, što bi ostavilo 4-5 sekundi od trenutka vizuelnog kontakta, a i on bi uspeo da zakoči sa te brzine.
- maxer
- Postovi: 6672
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
- Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
- Lokacija: Zaječar
Re: Ne brže od života!
Sad se setih da postoji i "google maps", evo upravo gledate u tačku sudara, na mestu isprekidane linije, par metara ispred vas: LINK.
-
- Postovi: 60
- Pridružio se: 14 Maj 2016, 03:58
- Garaža: mazdaspeed 3; Audi Q7
- Lokacija: Tu i tamo
Re: Ne brže od života!
Чек сад, кажеш џип. Да ли је то синоним за теренца?grujicd napisao:To menja situaciju. Realno glavni problem je što je to uključenje u nepreglednoj krivini, ali je uključenje regularno dozvoljeno u oba pravca.
Možemo da probamo da nešto sračunamo, mada je teško proceniti na osnovu širokougaonog snimka. Oni koji su radili uviđaj su sigurno mogli to sve detaljno da izmere. Za početak, deluje da je vidljivost na levu stranu prilikom uključenja samo nekih 50-100m. Pri tom je CR-V i stigao skoro do svoje trake, za šta je trebalo možda dve sekunde iz mesta? To je bitna cifra ali isto možemo samo da nagađamo.
Ako je motor vozio 100km/h to je oko 30 metara u sekundi, znači da je u trenutku kretanja džipa bio možda na nekih 60m udaljen jer su se 2 sekunde kasnije sudarili. To je već granica kad žena možda i nije mogla da ga vidi od krivine koliko god da je gledala. A morala je da gleda i na drugu stranu, što potencijalno uzima još sekundu-dve.
Nisam računao njegovo kočenje, ali ako je išao preko 100km/h onda je situacija još kritičnija. Sa druge strane da je išao 50km/h to je oko 14m/s, što bi ostavilo 4-5 sekundi od trenutka vizuelnog kontakta, a i on bi uspeo da zakoči sa te brzine.
- grujicd
- Postovi: 9056
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Ne brže od života!
Misliš da je u diskusiji o saobraćajnoj nesreći najvažnije da li je džip sinonim za terenca?
Re: Ne brže od života!
Ako je isprekidana linija na jednom metru a ti se ukljucis 4 metra dalje gde je puna da li i to menja situaciju?
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13565
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Ne brže od života!
Goblin, evo ovde
Sent from my HTC One using Tapatalk
Znaci ako motocikl ide xx brze nego sto je ogranicenje, opet je kriv onaj drugi jer je trebao da ga (pred)vidi? Iako si napisao da ih ne opravdavas, to se ne uklapa sa drugim delom postagoblin napisao:
Ovi sto voze motore 3-4 puta brze od dozvoljenog, divljaju.... su posebna tema i nikada ih nisam opravdavao. Ali njihovo divljanje ne moze biti alibi nekome ko oduzima pravo prvenstva prolaza motoru u bilo kojoj situaciji (sto jeste glavni uzrocnik nesreca gde su ucesnici motoristi).
Sent from my HTC One using Tapatalk
Re: Ne brže od života!
edit:ftj napisao:Ako je isprekidana linija na jednom metru a ti se ukljucis 4 metra dalje gde je puna da li i to menja situaciju?
ipak je metar nakon isprekidane

- Kornjaca Rade
- Postovi: 3929
- Pridružio se: 15 Feb 2014, 08:57
- Garaža: Lancia Delta 1.8 Di T-Jet
- Lokacija: Bg
Re: Ne brže od života!
Ala su je ocrtali, pa ovde jedino pod pravim uglom ako se ukljucujes neces da pregazis punu.