Ko šiša egr i maf, slucajno sam primetio da na zadnjoj desnoj oprugi otisla šolja/šeširic kako se vec zove. adult photo sharing
I sama opruga ne naleze kako treba.
Evo kako izgleda na drugoj strani: image share
I ona je u losem stanju ali bar jos uvek drzi.
Na desnoj strani, je i sama opruga vrlo deformisana.
Na levoj, je kako vidim daleko od ok , napukao je držač opruge na ramenu.
Ukupno mislim da je ovo nebezbedno za vožnju, a sama ramena su baš korodirala.
Opruge, u paru. Obavezno i uvek se menjaju u paru, kao radovi na kocnicama, amortizerima...
I obrati paznju da ta polovna opruga bude identicni model opruge koju vec imas, obicno vozila imaju po 3-4 tippa/ modela opruga kao varijante za isto vozilo zavisno od ostalog paketa delova vesanja.
Spojio sam led dnevno svetlo na canbus, sijalice zajedno vuku 0.5A (mereno), u pitanju je Corsa D 1.3cdti, canbus kad se da kontakt daje struju 12v kad se auto ugasi on jos ima napon nekih 5min od 1.5v
Prvo sam mislio da spojim na maglenkama ali nemogu sa opcom-om da ukljucim maglenke u komjuteru jer nemam carpass za auto, pa sam eto resio za 5min direktno na canbus tamo gde ide reley za maglenke samo prespojio sa osiguracem
Valjda nece biti problema, za sad ne izbacuje neke greske jer mislim da 0.5A nije nista za canbus koji ionako gura releye
Auto je poceo da gubi snagu svaki put izmedju 3100-3400 obrtaja (otprilike). Vuce lepo i odjednom se oseti kako je izgubio snagu, i posle ~3400 opet pocne normalno da vuce jos par stotina obrtaja koliko uopste moze motor (2.0 d4d).
Protokomer, senzor turbine..? Sta mislite?
Pitanjce jedno:
Jel je moguce popraviti vrata gepeka da se malo lakse zatvaraju, npr. da bih lepo zatvorio gepek moram da ga jace lupim toliko da se ceo automobil pomeri gore dole. Opruge bi trebalo da resim uskoro.
Ne znam kako je to konkretno kod tebe izvedeno, ali kod mene na Puntu je to šipka u obliku slova "u" okrenuta naopačke, zavarena za parče lima i onda sve to sa dva vijka pričvršćeno za donji/vezni lim gepeka, pa se brava na vratima "hvata" i drži za to. To se sve podešava odvrtanjem ta dva vijka i pomeranjem zakačke malo gore/dole pa se onda sve ponovo zategne. Otvori peta vrata i vidi kako se ona/brava i za šta "hvataju" pa tu leži i rešenje podešavanja.