Terenci
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Ljubitelj, posto je Range Rover extra pouzdano vozilo?
I za to da je neupotrebljiv na nekom teskom terenu sam ti stavio video gl-a, a stavicu ti linkove mla, posto bez ikakvih dokaza iznosis neko tvoje licno misljenje, koje je zasnovano na predrasudama.
Land Cruiser je skoro, pa duplo jeftiniji od Ml-a.
Sent from my HTC One using Tapatalk
I za to da je neupotrebljiv na nekom teskom terenu sam ti stavio video gl-a, a stavicu ti linkove mla, posto bez ikakvih dokaza iznosis neko tvoje licno misljenje, koje je zasnovano na predrasudama.
Land Cruiser je skoro, pa duplo jeftiniji od Ml-a.
Sent from my HTC One using Tapatalk
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Ljudi poredite neuporedivo. UN vozila uključujući verovatno i LC imaju ukupno elektronike koliko jedan prosečan ML.
ML je super, al nije radna mašina. ZA teren se namenski kupuje radna mašina koja ima šasiju, gibnjeve i mehanički pogon. To je osnova.
ML je super, al nije radna mašina. ZA teren se namenski kupuje radna mašina koja ima šasiju, gibnjeve i mehanički pogon. To je osnova.
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Tu gresis. LC nema nista manje elektronike od ML-a. Range Rover recimo ima sigurno i dosta vise. Za sasiju se jedino slazem, ali to polako svi izbacuju...
Sent from my HTC One using Tapatalk
Sent from my HTC One using Tapatalk
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Snorkel je usis odozgo, a kuda idu izduvni gasovi, i šta ako se ugasi motor? Suviše su veliki otpori kretanju, pa može svašta da se desi.
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Tvoj LC verujem da nema.Xepoj87 napisao:Tu gresis. LC nema nista manje elektronike od ML-a. Range Rover recimo ima sigurno i dosta vise. Za sasiju se jedino slazem, ali to polako svi izbacuju...
Sent from my HTC One using Tapatalk
Al nisam siguran da su LC za potrebe UN i tvoj bar slični.
Mislim da je UN LC neki mix LC-a i Hilux-a. Varijanta karoserija LC-a, a šasija Hilux-a sa gibnjevima i ostalim.
Ovo nagađam na osnovu iskustva sa unproforovim Nissan Patrolom koji nije imao nikakve veze sa putničkom verzijom.
- TRIO_driver
- Postovi: 434
- Pridružio se: 27 Avg 2013, 09:36
- Garaža: Svašta nešto japansko interesantno.
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Usisivas vazduh odozdo, izbacujes ga napolje, motor se nece ugasiti, ali nece biti ni hidroudar, jer ulazi vazduh na mnogo visem mestu nego inace..Heinz napisao:Snorkel je usis odozgo, a kuda idu izduvni gasovi, i šta ako se ugasi motor? Suviše su veliki otpori kretanju, pa može svašta da se desi.
I elektronika je kod pravih terenaca prilagodjena tome, pogotovo kod pikapova, a ako vidite ovakva dva na TV, to JVP Vode Vojvodine spasavaju Srbiju od poplava..




Re: Terenci - moda ili potreba ?
Znam samo da LC ima celicnu sasiju, sto ga cini tezim, neudobnim, i nenormalno losim za asfalt.paja napisao:Tvoj LC verujem da nema.Xepoj87 napisao:Tu gresis. LC nema nista manje elektronike od ML-a. Range Rover recimo ima sigurno i dosta vise. Za sasiju se jedino slazem, ali to polako svi izbacuju...
Sent from my HTC One using Tapatalk
Al nisam siguran da su LC za potrebe UN i tvoj bar slični.
Mislim da je UN LC neki mix LC-a i Hilux-a. Varijanta karoserija LC-a, a šasija Hilux-a sa gibnjevima i ostalim.
Ovo nagađam na osnovu iskustva sa unproforovim Nissan Patrolom koji nije imao nikakve veze sa putničkom verzijom.
Gibnjeve nema, ima podesivo ogibljenje po tvrdoci, i visini.
UN koristi L70, inace vec dosta model koji ima u raznim varijantama, i koji se pokazao i kao najbolji.
Tako da taj kosta nesto smesno.
A od ovih novih, koriste V8 model.
Nego je cela prica bila skretanje paznje na tu elektroniku koja se kod Mercedesa kvari, i to samo kod svilenog ML-a, a G klasa koju isto Mercedes pravi, ima neku posebnu izgleda, dok se Range Roveru, Land Cruiseru, i ostalima ta elektronika, koje nema nista manje, ne kvari.
Na to kako su Bmw, Audi, Lexus, i Mercedes izvikani, i samo stavljanje ML-a u kosh sa X5, i Q7, i RX, koji od off-road mogucnosti imaju dimenzije, i 4x4 pogon...
ML jednostavno nije u toj grupaciji, koliko god to izgledalo tako na prvi pogled.
UN LC-ovi su totalno neka druga prica

Poslednja izmena od Xepoj87 u 25 Maj 2014, 00:58, izmenjeno 1 put ukupno.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Vanredna situacija - poplave 2014
Kakav način komunikacije.Xepoj87 napisao:Prvo se informises, pa pricas kakonje nesto izvikano. Ovako ispadas smesan.

Re: Terenci - moda ili potreba ?
Evo, stidim se sto sam rekao nekome da ispada smesan kada napamet kaze nesto sto nije istina, sa vecom sigurnoscu, ja cenim, od pro off-road vozaca...
Problem kod ljubitelja je taj, sto on ne cita sta drugi pisu, da bi diskutovao, on cita, samo da bi dao kontra argument, da bi isterao svoje misljenje, koje nikada ne dovodi u pitanje.
A pokazalo se na dosta primera do sada, da njegovi kilometarski postovi, sa 300 cinjenica, na kraju ispadnu totalni apsurd. Ne svaki, naravno.
A sada, sto se teme tice:
http://www.youtube.com/watch?v=ZVMCkYGQac4
http://www.youtube.com/watch?v=bonFgnT5cFM
http://www.youtube.com/watch?v=_STjIbXfa6c
Da je ML terenac, kao G klasa, kao Range Rover, Wrangler, LAnd Cruiser, nije.
Da je izvikan, kao X5, Q7, RX, i slicni, takodje nije.
Dakle, veoma dobre off-road sposobnosti, od kojih imaju i bolje, naravno.
Ali bas da ce da crkne, zato sto se potopi hauba, dok ima usis na krovu, nece.
Ono sto je onaj L200 prosao je nikakav off-road, nikakva poteskoca, samo da imas usis vazduha, da ne rikne motor, i to je to.
Problem kod ljubitelja je taj, sto on ne cita sta drugi pisu, da bi diskutovao, on cita, samo da bi dao kontra argument, da bi isterao svoje misljenje, koje nikada ne dovodi u pitanje.
A pokazalo se na dosta primera do sada, da njegovi kilometarski postovi, sa 300 cinjenica, na kraju ispadnu totalni apsurd. Ne svaki, naravno.
A sada, sto se teme tice:
http://www.youtube.com/watch?v=ZVMCkYGQac4
http://www.youtube.com/watch?v=bonFgnT5cFM
http://www.youtube.com/watch?v=_STjIbXfa6c
Da je ML terenac, kao G klasa, kao Range Rover, Wrangler, LAnd Cruiser, nije.
Da je izvikan, kao X5, Q7, RX, i slicni, takodje nije.
Dakle, veoma dobre off-road sposobnosti, od kojih imaju i bolje, naravno.
Ali bas da ce da crkne, zato sto se potopi hauba, dok ima usis na krovu, nece.
Ono sto je onaj L200 prosao je nikakav off-road, nikakva poteskoca, samo da imas usis vazduha, da ne rikne motor, i to je to.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- TRIO_driver
- Postovi: 434
- Pridružio se: 27 Avg 2013, 09:36
- Garaža: Svašta nešto japansko interesantno.
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Osim sirih guma, ne vidim jel ima blokade diferencijala dodatne, ali i bez toga, laksi je od Hummera, pa i to doprinosi..
Isuzu dizel motori su jedni od najboljih na svetu, rade to vec 70 godina, a sad su se specijalizovali samo za pikap modele, tako da je jedini razlog zasto nisu tu gde pripadaju, marketing i mala paleta vozila...
- TRIO_driver
- Postovi: 434
- Pridružio se: 27 Avg 2013, 09:36
- Garaža: Svašta nešto japansko interesantno.
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Bas naprotiv, jeste da UN koristi klot varijante, ali cak i po diskontoj ceni, taj LC70, sa modernim 4.5 V8 motorom danas, recimo u Australiji kosta 70.000 evra...nista nije za dzabe.Xepoj87 napisao:paja napisao:Xepoj87 napisao:Tu gresis. LC nema nista manje elektronike od ML-a. Range Rover recimo ima sigurno i dosta vise. Za sasiju se jedino slazem, ali to polako svi izbacuju...
Sent from my HTC One using Tapatalk
UN koristi L70, inace vec dosta model koji ima u raznim varijantama, i koji se pokazao i kao najbolji.
Tako da taj kosta nesto smesno.
A od ovih novih, koriste V8 model.
UN LC-ovi su totalno neka druga prica
Evo ovde sam pisao o njemu, pa citajte:
http://www.triodriver.com/jdm-legende/t ... uiser-l70/
A znam dosta ljudi koji vozi i raniji model HZJ70, sa neunistivim 4.2 motorom, izmedju ostalog sam na blogu pratio i ovaj simpatican par iz Francuske, koji je presao pola sveta doslovno sa njime:
http://www.triodriver.com/?s=toyota+land+cruiser
Taj LC120 sa tim vazdusnim jastucima je vise ustupak on roadu, nego offroadu. Mucim se sa njime, kad se izraubuju, samo zajebavaju...a amortizer kosta zadnji 800 evra u originalu, pa vi vidite.
A takav obican sa regularnom postavkom je dosta jeftiniji, a mnogo pouzdaniji.
Pravi terenci su sa sasijom, a hardcore i prednjom krutom osovinom.
Cim nema sasiju i reduktor, moze biti sposoban za nesto, ali je daleko od ozbiljnog terena..
Pogledajte sta su pravi terenci ovde, pa cete videti da nista od te SUV boranije ne bi moglo ni da primirise na Kopaoniku..
http://www.triodriver.com/preporucujemo ... -4x4-ruke/
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Ako se gleda broj prodatih vozila, više su specijalizovani za komercijalni program http://www.isuzucv.com/TRIO_driver napisao:a sad su se specijalizovali samo za pikap modele

Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- TRIO_driver
- Postovi: 434
- Pridružio se: 27 Avg 2013, 09:36
- Garaža: Svašta nešto japansko interesantno.
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Govorim o putnicko-teretnom programu.
Najjaci su u segmentu dostavnih kamiona od 7-16t, izuzetno jaki u manjem segmentu, a oni veci od 16t su vise za azijska trzista.
Isto tako, autobusi su im ogroman posao, treci sektor su dizel motori za bagere, buldozere, masine, viljuskare, vozove, itd. kao i razvoj za druge proizvodjace (GM npr.)
Dmax im je cetvrti sektor, sa njegovim blizancem SUV MU-X, koga nazalost nemamo u Evropi, jer ide samo RHD i Euro IV norma.
http://www.isuzu.co.jp/world/product/index.html
Najjaci su u segmentu dostavnih kamiona od 7-16t, izuzetno jaki u manjem segmentu, a oni veci od 16t su vise za azijska trzista.
Isto tako, autobusi su im ogroman posao, treci sektor su dizel motori za bagere, buldozere, masine, viljuskare, vozove, itd. kao i razvoj za druge proizvodjace (GM npr.)
Dmax im je cetvrti sektor, sa njegovim blizancem SUV MU-X, koga nazalost nemamo u Evropi, jer ide samo RHD i Euro IV norma.
http://www.isuzu.co.jp/world/product/index.html
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Prvi ML ima sasiju, za ostala 2 ne znam. Reduktor imaju svi, znam da je drugar prodavao reduktor za ML-a 2009. godiste.
Sent from my HTC One using Tapatalk
Sent from my HTC One using Tapatalk
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.