U udesu koji se dogodio večeras oko 19 sati u Adranima na Ibarskoj magistrali, kod Kraljeva, povređen je vozač automobila marke "honda" beogradske registracije.
Foto: N. Božović / RAS Srbija
Kako nezvanično saznajemo, vozeći iz pravca Kraljeva ka Čačku, vozač "honde" je prilikom preticanja, pokušavajući da izbegne direktan sudar sa vozilom koje je dolazilo iz suprotnog smera, sletao s leve strane puta i preletevši ogradu uleteo u obližnje dvorište gde je udario u drvo, a potom se zaustavio.
Pre nego što se krene dalje sa informacija iz novina
Komentar vlasnika na jednoj zatvorenoj FB grupi
Немања Вучић:
"Е овако да не би дошло до забуне, да не би причали и срали све и свашта и што је сте и што није, и читали из новина!
Укратко, ишао сам МОЈОМ ТРАКОМ, ауто ми је иштао у сусрет, други ауто је кренуо да га претиче, да би избегао директан судар, скренуо сам десно, кад сам кренуо да се вратим у своју траку ауто је кренуо да забацује лево десно, нисам могао да се вратим на пут, излетео, превртао се, прескочио ограду и стао на точкове!То је једна истина за оне нормалне, а мишљење "Шумахера" ме не занима!Поздрав фамилији!И НАЈБИТНИЈА СТВАР, кажем шта сам видео и преживео, сам Бог ме је спасио, тако што сам имао појас!!!ВЕЖИТЕ ПОЈАС, чак и кад само седите у колима!Поздрав."
Srbija je naprednija, pa ovo ovde izgleda nije normalno i pozeljno. Zanimljiva studija koju je pomenuo, da je najveci procenat nesreca udarac automobila u motor otpozadi. Na nasem moto forumu sam citao slucajeve da su neki slucajno pogledali u retrovizor i skontali da auto ide prevelikom brzinom i jedva izbegli nesrece. Jbt bas moras biti odsutan da prodjes kroz nekog tek tako.
Ali, stavio si snimak o tome kako je u Kaliforniji to zabranjeno.
Nesto cisto sumnjam da si hteo da kazes kako je kod nas dozvoljeno i da treba zabraniti...
Veče u kome se svi slazu je protraceno. Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Ladno su snimili klip u prekrsaju Ucinilo mi se da sam cuo da je zabranjeno, ali mi nije bilo logicno da smeju emisiju da snime u prekrsaju. Svakako dobar klip i apel da se takva stvar odobri iz opisanih razloga. Kod nas ni ne znam sta kaze zakon zvanicno.
U Italiji i dozvoljeno i pozeljno, cak ako to ne radis ima svi da ti sviraju iza tebe (bajkeri koji ne mogu da prodju ako stoji motorom izmedju traka).
Cak i vozaci kola uvek ostavljaju nekoliko metara ispred raskrsnice slobodno posto znaju da ce uvek da se nagomilaju motori dok se ceka zeleno i da ce svi da odleprsaju za par sekundi.
Jednostavno to su navike koje svima idu u prilog, saobracaj se brze i efikasnije odvija, manje guzve...
Cak sam u Rimu primetio jednu jako cudnu stvar. Kada se ceka na semaforu zeleno, motori jako cesto startuju par sekundi pre zelenog svetla (cim se zaustavi bocni saobracaj). Desi se to i kod nas ponekad ali takav postupak bi blago receno bio drasticno osudjen od strane 99% ljudi.
Medjuti, sokirao sam se kada sam video da ni policija ne reaguje na takav "prekrsaj" ali i da policajci na motorima rade istu stvar i to nekoliko semafora za redom (cak imam i snimak sa GoPro). Tako da je i to opsteprihvacena navika koja se ne kaznjava.
Nigde nisam video toliki protok saobraćaja u jedinici vremena kroz jednu traku kao tamo. Disciplinivano peglaju ozbiljno. Autoputevi su poseban merak i panduri su ekstra tolerantni.
Ja sam prvog dana gradske voznje kroz Rim bio u soku. Nisam ocekivao onakav tempo voznje.
Oni ali apsolutno svi peglaju takvim tempom i izvode takve manevre kao kad ja zelim bukvalno da divljam ili negde stravicno zurim i dajem sve od sebe.
Ludaci totali (u pozitivnom smislu), mene odusevljava njihov stil voznje.
A poenta svega je da im se gradski saobracaj odvija daleko brze...
Da se vratimo na motocikliste, danas kod Zmaja samo čudom se nije zakucao motociklista u mene otpozadi. Prestrojavam se iz srednje u levu traku, brzina red veličine 60, svi se vuku ko creva, a batica preko 100 po liniji. Naravno, to mu je očigledno normalna stvar u svakodnevnoj vožnji tako da je nastavio po svom daleko brže od svih ostalih, između automobila po isprekidanoj da vozi.
Ovde nije pitanje da li će da padne, nego kad će i kakve će biti posledice.
Sinoć gledao N1 i Tritačke.Gostovao je Okanović.Istresao brdo podataka o saobraćajkama sa smrtnim ishodima od 1990. i 1980. I napravio paralelu sa podacima od lane i do 2000.
Zabezeknuo sam se kad je rekao da je 1990.godine na ulicama poginulo preko 3000 ljudi,dakle svakog dana po 10 u proseku.Verovatno je podatak za "regionalnu" državu.Od toga oko 400 deteta.
A sad se smanjilo na 100-150 ljudi godišnje (Srbija)od toga 8 dece.
Ali,kaže on,nije bilo toga u medijima.Više su javljali o isključenju struje,vode,a podataka koliko je bilo saobraćajki prethodnog dana/noći,nismo mogli da čujemo.
Zato nam je sad jako veliki broj kad pogine 2,3 ljudi dnevno,jer nas mediji bombarduju crnom hronikom.
Meni je bas tesko da poverujem u njegove podatke, cak i da se radi o podacima iz SFRJ. Sa 3000 na 150? Da kazemo da je danas Srbija 30% nekadasnje populacije, to je sa 1000 na 150, a intenzitet saobracaja je veci bar 3x.