Ti si i dalje na nivou zlatne ribice.ljubitelj napisao: Vidi, pa ti si mnogo pametan zato je slucaj i nastao.
Nisi ti prvi slucaj koji hoce hirovito nesto odmah, takve jedva cekaju da im se pojave i ulepsaju dan.![]()
Potrebno je sebi da nacrtas da je pravilo da se ukljucuje uslugu/servis tek nakon proknjizene uplate.
5:00 je obracunksi period VIPovog biling softvera a mozes eto i da pozoves ili posetis neku poslovnicu gde ce ti sve lepo objasniti.
Uz to nisi napisao da si platio direktno u poslovnici, a ni to ti opet ne daje pravo na takvo ponasanje.
Samo je dobra volja da ukljuce ponovo pre nego sto se proknjizi uplata. To vazi i za sva ostala placanja racuna u zemlji Srbiji, kao i u svetu. Odavno, decenijama, mnogo pre 80tih![]()
Ako takvim tonom razgovaras i sa njima sta si ocekivao, crveni tepih.![]()
ps. Slucaj je vrlo prost, ne platis racun, iskljuce te, platis, uplatu proknjize, sacekas, ukljuce. Jednostavni redosled dogadjaja, bez precica, drame koju predstavljas.
200 dinara je tek da saznas za drugi put da nije VIP krivac vec ti za zakasnelu uplatu.
Dakle, ako uplatis u njihovoj poslovnici, ne ceka se nikakvo knjizenje, vec ovlasceno lice VIP-a, iliti njihov zaposleni, aktivira broj odmah pri placanju, dok si ti jos u poslovnici.
I ja nigde nisam rekao da su oni krivi sto su me iskljucili, nego sto nisu mogli da me ukljuce kad je trebalo.
A sad po peti put da ti napisem, evo sad cu velikim slovima, IMALI SU SISTEMSKI PROBLEM TAJ DAN KOJI NEMA VEZE SA KNJIZENJEM, VREMENOM KOJE MORA DA PRODJE ILI TIME STO JE MESEC U SKORPIJI, VEC SA SISTEMOM.
Ja sam samo trazio da taj problem rese u dogledno vreme, a ne posle 14 sati.
Uostalom, mnogo je bitnije sta oni misle po tom pitanju nego ti
