
Ne brže od života!
- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Ne brže od života!
Au sunce ti... Pa ovoga kad zaustavis prvo izvuces iz auta i prebijes ga kao vola za ovako nesto... 

- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
- nmaric1993
- Postovi: 516
- Pridružio se: 15 Maj 2015, 15:13
- Garaža: Volvo v40 1.9 TD
Re: Ne brže od života!
https://www.facebook.com/Videtekaa/vide ... 461357728/
- pedja
- član 001
- Postovi: 15372
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Ne brže od života!
Parizani...
TapaT
TapaT
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32233
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Ne brže od života!
Što se tiče onog snimka sa detetom na pešačkom, ja sam imao situaciju pre par godina gde sam već mislio da je mali pod točkovima. Novi Beograd, zona škole, dva ležeća i dva pešačka u razmaku od 50m. Stajem detetu koje hoće da pređe ulicu na pešačkom. Vidim da je neodlučan, gleda iza mene ali kreće lagano. Ja sam u desnoj traci, leva prazna i dete ide sa leve strane. U trenutku kad je zakoračio na put nailazi beli X6 i bukvalno proleće. Već sam pomislio gotovo. Sreća mali se vratio malo unazad, a ovaj kreten je samo dodao gas. Od šoka nisam video ni tablice, a ne bi ga stigao nikad da sam krenuo za njim. Samo sam rekao hvala Bogu da je mali dobro.
Tapatalk @ Desire 626
Tapatalk @ Desire 626
Posetite www.garaza.rs !
Re: Ne brže od života!
Isto se meni desilo u NS na bulevaru,pešački kod Daltonke. Gadno skroz.
Re: Ne brže od života!
Taj pešački prelaz je verovatno najgori u NS.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- Kornjaca Rade
- Postovi: 3929
- Pridružio se: 15 Feb 2014, 08:57
- Garaža: Lancia Delta 1.8 Di T-Jet
- Lokacija: Bg
Re: Ne brže od života!
To redovno vidjam na pesackim u Omladinskih brigada kod airport citija.
- pedja
- član 001
- Postovi: 15372
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Ne brže od života!
+1 Pisali smo vec o tome.
TapaT
TapaT
- grujicd
- Postovi: 9063
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Ne brže od života!
Cela ta ulica je kritična. Na žalost i gine se. Iako bi me smorilo kao vozača pozdravio bi da stave po semafor na svaki od tih pešačkih prelaza.
Re: Ne brže od života!
Što bi smorilo? Prosto se to rešava.
Stavi se brdo semafora ako treba, ali se sinhronizuju. Stavi se dugme i ne otvara se zeleno odmah na stisak, nego u ciklusu sinhronizacije. Ključ je sinhronizacija i to bi uvelo red u saobraćaj samo tako. Na kraju bi se svi navikli jer bi ukapirali da nema svrhe juriti do crvenog, a neko ko ciguliga konstatnih 60 te stigne na kraju.
Stavi se brdo semafora ako treba, ali se sinhronizuju. Stavi se dugme i ne otvara se zeleno odmah na stisak, nego u ciklusu sinhronizacije. Ključ je sinhronizacija i to bi uvelo red u saobraćaj samo tako. Na kraju bi se svi navikli jer bi ukapirali da nema svrhe juriti do crvenog, a neko ko ciguliga konstatnih 60 te stigne na kraju.
- Kuzmanovic
- Postovi: 15277
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: Ne brže od života!
Ne mozes uvesti linijsku koordinaciju i postaviti dugme za pesake. To bi znacilo da, ako pesak stisne dugme da mu se upali zeleno da predje ulicu, onda mora da se menja "svetlo" na raskrsnici sa Milutina Milankovica i na ostalim raskrsnicama koje su u koordinaciji a to je nemoguce iskoordinisati kako treba. Takodje dodatnu komplikaciju predstavlja i koordinacija u Milutina Milankovica. Dakle ili koordinacija, ili dugme za pesake, ne moze zajedno. Najbolja opcija bi bila izgradnja pasarele i postavljanje ograde na razdelno ostrvo.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Re: Ne brže od života!
Ne utiče pešak na druge semafore, samo na svoj koji mu pali zeleno samo u određenom ciklusu.
Mora malo da sačeka ako stisne dugme van ciklusa i to je to.
Tapatalk
Mora malo da sačeka ako stisne dugme van ciklusa i to je to.
Tapatalk
Re: Ne brže od života!
Misliš, ako pešak pritisne dugme, onda mu se upali zeleno, ali tek kada to ne narušava sinhronizaciju? Ako ne pritisne, ne upali se nikada? Onda bi se u ovom drugom slučaju vozila gomilala na sledećem semaforu. Slično je jedno vreme bilo u Bul. Kralja Aleksandra, semafor između ETF-a i Univerzitetske biblioteke (T-raskrsnica). Ako pešak ne pritisne taster, ne pali se zeleno, već stalno pušta vozila prema centru. I onda ih dočeka semafor kod "Metropola" ili kod Pravnog fakulteta. Na kraju su to izbacili, pa se ponovo pali po ciklusu.
Inače, modelovanje i optimizacija saobraćaja je mnogo kompleksnija stvar nego što bi se reklo na prvi pogled. Koristi se teorija redova čekanja, kao i verovatnoća i statistika generalno. Ista teorija je za pakete u komunikacionim mrežama, kao i za vozila i puteve.
--------------
Juče na početku 2+2 dela Kumodraške (tj. Bulevara Peka Dapčevića kako se taj deo sada zove) viđen policijski Pajero sa radarom. U 15:00 se spakovao i otišao.
Tu je opšte ograničenje od 50 km/h, a dešava se da jure znatno brže.
Inače, modelovanje i optimizacija saobraćaja je mnogo kompleksnija stvar nego što bi se reklo na prvi pogled. Koristi se teorija redova čekanja, kao i verovatnoća i statistika generalno. Ista teorija je za pakete u komunikacionim mrežama, kao i za vozila i puteve.
--------------
Juče na početku 2+2 dela Kumodraške (tj. Bulevara Peka Dapčevića kako se taj deo sada zove) viđen policijski Pajero sa radarom. U 15:00 se spakovao i otišao.

Ђенерал Јанковић
Re: Ne brže od života!
Ne da se pesaku nikada ne upali zeleno, nego bas kako je opisano.
Pretprogramirani vremenski ciklus ima prioritet koji se odvija (nije pesak postavio zahtev za promenu stanja). Crveni odnosno zeleni talas sinhronizovan.
Pesak naidje, postavi pritiskom na taster zazhtev za promeni prioritizacije i pocne neki tajmer da prati stanje polozaja vremena unutar sinhronizacije zelenog talasa.
Istekoom tog tajmera ubrzava se trenutni ciklus sihnronizovanog zelenog talasa i aktivira prioritet za pesaka a zustavljaju vozila.
Pesak je sacekao neko vreme, nije odmah po stiskanju tastera dobio svoje zeleno.
Slicno kao sto se ponasaju pesaci kada prelaze pesacki prelaz (kod nas nisam video takvu kulturu ali jesam u inostranstvu) gde ako se krece uluicom kolona voila a naidje pesak on ne skace odmah na prelaz vec saceka da se sakupi manja grupica pesaka i onda svi zajedno kao celina predju ulicu i tako samo jednom zaustave saobracaj.
Ovo sam video u CSSR, funkcionise odlicno bez ikakve elektronike i vestacke inteligencije, samo zdrava logika i malo tolerancije.
Pesacima je veoma lako da se zastave u hodu i sacekaju pa krenu, vozilima a pogotovu koloni je veoma tesko to sprovesti na bezbedan i efikasan nacin.
Sa tezistem na efikasan nacin, svako zaustavljanje kolone osetno obara propusnu moc saobracaja u odnosu na kontinualni protok makar i manjom brzinom.
Pretprogramirani vremenski ciklus ima prioritet koji se odvija (nije pesak postavio zahtev za promenu stanja). Crveni odnosno zeleni talas sinhronizovan.
Pesak naidje, postavi pritiskom na taster zazhtev za promeni prioritizacije i pocne neki tajmer da prati stanje polozaja vremena unutar sinhronizacije zelenog talasa.
Istekoom tog tajmera ubrzava se trenutni ciklus sihnronizovanog zelenog talasa i aktivira prioritet za pesaka a zustavljaju vozila.
Pesak je sacekao neko vreme, nije odmah po stiskanju tastera dobio svoje zeleno.
Slicno kao sto se ponasaju pesaci kada prelaze pesacki prelaz (kod nas nisam video takvu kulturu ali jesam u inostranstvu) gde ako se krece uluicom kolona voila a naidje pesak on ne skace odmah na prelaz vec saceka da se sakupi manja grupica pesaka i onda svi zajedno kao celina predju ulicu i tako samo jednom zaustave saobracaj.
Ovo sam video u CSSR, funkcionise odlicno bez ikakve elektronike i vestacke inteligencije, samo zdrava logika i malo tolerancije.
Pesacima je veoma lako da se zastave u hodu i sacekaju pa krenu, vozilima a pogotovu koloni je veoma tesko to sprovesti na bezbedan i efikasan nacin.
Sa tezistem na efikasan nacin, svako zaustavljanje kolone osetno obara propusnu moc saobracaja u odnosu na kontinualni protok makar i manjom brzinom.