Stranica 7 od 13

Re: Kvalitet našeg Punta

Poslato: 16 Feb 2013, 12:05
od Bax
Dao sam ti ideju sta bih ja uradio, imas papir kako izgleda, ako ti treba mejl FAS podrske: customercare.srbija(manki)fiat.com
Posalji to ne kosta te nista, a moze da znaci :)

Re: Kvalitet našeg Punta

Poslato: 16 Feb 2013, 12:15
od dragvorl
Bas me interesuje sta ce biti sa ovim sa flcs u ponedeljak.

Re: Kvalitet našeg Punta

Poslato: 16 Feb 2013, 12:34
od Bax
Pa tad ce mi mozda i srediti, ali uradis u ovlascenom servisu auto, on postane krpez najobicniji, pri tom nemaju ogranicenje sredstava.

Cale je moj isto tako imao problema sa Ehomom, kad je radio Astru, on je iz naigled malog cukanja na 5im vraima, dobio ceo zadnji kraj kola unisten njihovim lakiranjem.
Posle je to reklamirao pa je opet ispalo bezveze, do nivoa da je bolje da nista nije ni dirao...

Potsecanja radi, ja sam u Delti radio krilo i branik na Puntacu, pa su komplet omasili nijansu, jos mi istetili vrata u radu, i pozvali me da preuzmem, isto sam f(r)as doziveo, pa reklamirao, pa su uboli na kraju, ali im se oljustio lak posle par meseci...

Re: Kvalitet našeg Punta

Poslato: 16 Feb 2013, 12:49
od sasha015
Sh@rance napisao:to kod mene nema samo 24 meseca.
Evropski izvestaj se radi za male stete do 200000 din, a 200000 din u ovlascenom servisu nije nista jer oni papreno naplacuju i vazduh koji dises tamo.
Evropski izvestaj se radi za manje stete do 500 evra.
Naravno bez povredjenih i poginulih.
Za sve ostalo se zove policija i ne treba izbegavati pozivanje policije,makar i manje cimnuli glavom pri udesu :kezo:
To im je posao.

Re: Kvalitet našeg Punta

Poslato: 16 Feb 2013, 12:51
od Sh@rance
Bax napisao:Dao sam ti ideju sta bih ja uradio, imas papir kako izgleda, ako ti treba mejl FAS podrske: customercare.srbija(manki)fiat.com
Posalji to ne kosta te nista, a moze da znaci :)
Pazi idem logikom da se nista nece desiti jer da kucnem u drvo stvarno nemam nikakvih zamerki niti problema sa kolima sluzi me bas onako kako treba da sluzi nov automobil. Auto sam kupio u Ovlascenom servisu koji drzi sestra od moje vencane kume. 100 puta mi je rekla ako imas bilo kakav problem zovi mene, u servis sam isao kao i svaki drugi kupac jer nisam hteo da kredit trosim na gluposti, zalio sam se jednom na jednog menadzera i taj vise ne radi kod njih jer je bas bio bezobrazan, a pritom nije znao da se znam sa vlasnicima, zato mi ta reca godina i nije toliko bitna.
Bax napisao:Pa tad ce mi mozda i srediti, ali uradis u ovlascenom servisu auto, on postane krpez najobicniji, pri tom nemaju ogranicenje sredstava.
Njemu su sredstva ogranicena jer je radio na evropski izvestaj
sasha015 napisao:
Sh@rance napisao:to kod mene nema samo 24 meseca.
Evropski izvestaj se radi za male stete do 200000 din, a 200000 din u ovlascenom servisu nije nista jer oni papreno naplacuju i vazduh koji dises tamo.
Evropski izvestaj se radi za manje stete do 500 evra.
Naravno bez povredjenih i poginulih.
Za sve ostalo se zove policija i ne treba izbegavati pozivanje policije,makar i manje cimnuli glavom pri udesu :kezo:
To im je posao.
Evropski izvestaj se radi za manje stete i sredstva su povecana sa 50000 din na 200000 din. od oktobra 2011 godine, zaci sad je manja steta 200000 din, a ne 50000, to je upravo i napravljeno zbog novih kola jer u ovlascenom servisu za 50000 din mozes da kupis far i da popijes kafu. Nov auto pod garancijom se tretira drugacije, ovaj sa puntom je jos pod garancijom i tih 200000 ce ga tesko podkrpiti.

Re: Kvalitet našeg Punta

Poslato: 16 Feb 2013, 13:07
od starac vujadin
Ponavljam ja od auta nisam ocekivao cuda, ali ono sto je njima kriticno je postprodajna podrska, tj.nepostovanje garancije, i jos jedna veliki problem, servisi.
Ako je bitan deo vezan za garanciju i ostvarivanja prava kupca, čemu onda ova tema? Ili si ipak očekivao da sve funkcioniše beprekorno na kolima koja su stajala dugo na placu.

Re: Kvalitet našeg Punta

Poslato: 16 Feb 2013, 13:14
od ftj
Sta mislis o opciji da prihvatis gubitak, prodas auto i postedia sebe daljeg cimanja i gubljenja zivaca? Podrzavam da se treba izboriti za prava kupca ali cini mi se da se ovo nece resiti brzom zamenom neke sitnice.


Sent from my HUAWEI U8815 using Tapatalk 2

Re: Kvalitet našeg Punta

Poslato: 16 Feb 2013, 13:31
od Bax
Dobro limit je bio 200.000 din, oni su se i popeli do limita, ne znam sto su uzimali auto u rad, ako su znali da ne mogu da ga urade. Ali pasovanje delova, kao i pogadjanje nijanse i ne ispravljanje nosaca i nisu poslovi koji su limitirani novcano. Za to treba neko malo da se potrudi, nista vise.


Sto se tice Punta, ja sa kupio ono sto su ponudili, "novo" vozilo sa tri godine garancije, postavio sam njihovu ponudu, na koju sam pristao. Sta sam ja ocekivao je moja stvar, oni su dali jasnu ponudu, ja sam prihvatio, dao pare, i to mi daje za pravo da insistiram na svemu sto podrazumeva "novo" vozilo.
Da li su ga oni drzali pod vodom ili u vazduhu, zavisi samo od njihovih procedura cuvanja.

Ako ih nemaju nek plate svoje neznanje, i nek ih osmisle ili kupe od nekoga ko to zna da uradi.

Ako mi je ulje propalo, i oni to ne spomenu, jel sam i za to ja kriv?

Uostalom pola tih delova, ko zna pre koliko je godina zaista proizvedeno, taj model se pravio preko 10 godina

Ja sam kupio Fiat vozilo, i zelim da se ispostuje neki minimum mojih realnih zahteva.

Ja nisam fanatik, da reklamiram, sto krcka tabla i sto cvili sediste, vec zelim tehnicki ispravan auto.


Sent from my Amiga 500, using Kickstart 1.2

Re: Kvalitet našeg Punta

Poslato: 16 Feb 2013, 13:53
od pedja
E, sad govoris kako valja!

TT

Re: Kvalitet našeg Punta

Poslato: 16 Feb 2013, 14:01
od Geza
Sad oružje u ruke i napred u ostvarivanje prava :)

Re: Kvalitet našeg Punta

Poslato: 16 Feb 2013, 14:14
od mr.Big
Potrošačko proleće... :navijamo:

Bax napisao: ...isto sam f(r)as doziveo
:kezo:

Re: Kvalitet našeg Punta

Poslato: 16 Feb 2013, 14:26
od starac vujadin
Mislim da nisi shvatio o čemu sam pisao i da se vrtiš u krug. U svakom slučaju želim ti da isteraš svoja prava koja ti svakako pripadaju.

Re: Kvalitet našeg Punta

Poslato: 16 Feb 2013, 14:56
od Zveroljub
Reakcija kupaca novog punta http://akk.li/pics/anne.jpg :mrgreen:
Salu na stranu, zalosno je kad covek ima toliko problema a kupio je novu stvar. Po ovome sto sam do sada procitao, daleko je bolje kupiti polovnjaka od godinu ili dve jer je na njima verovatno vec sredjeno ono sto nije funkcionisalo kad je vozilo bilo novo

Re: Baxov Punto TDI

Poslato: 18 Feb 2013, 11:07
od samo polako
Bax nekada treba napraviti kompromis.
Znamo svi u koju kategoriju možemo svrstati Punta kao automobil i znamo kako možemo svrstati servisnu podršku.
Poznato nam je i u kakvoj zemlji živimo!
Ti si auto platio znatno jeftinije.
Na tvom mestu bih odavno kupio nove gume i ne bi ništa osluškivao, proveravao i testirao.
Prežalio para i kraj.

Sad za ostalo osluškivanje, jebo te patak, sad i ja čujem iz zadnjeg dela neko tup tup na ravnom, krivudavam, gore, dole, svakakvom putu i direktno krivim tebe jer toga do skoro nije bilo, tačnije nisam primećivao isto. :)

Re: Одг: Baxov Punto TDI

Poslato: 18 Feb 2013, 11:22
od Saša
Slažem se, nažalost. Propustio sam nekako da pročitam koliko si ga u stvari tačno platio. Ja sam svog bez subvencije platio 9.100 EUR, a član foruma Sh@rance 9.300 (dizel kao tvoj, uz subvenciju). Dakle, i pored svega prošao si znatno povoljnije od nas, tako da imaš ipak itekako "lufta" da to središ bez nervoze i teraš dalje. :)

Tapatalk