NJKV: Lada Niva
Re: NJKV: Lada Niva
Ajde de. Da nemam Nivu u kući koja gazi skoro 2 stoje, kupljena nova 2003, pa i da se složim sa imenjakom. Kvačilo je menjano 1 da ja znam, mogu da proverim sa matorim.
Ima svojih slabosti, ali ima i rešenja za njih. Zamensko kvačilo je neko sa jačom korpom, tačno su znali šta stavljaju.
Meni lično je taj auto odvratan za vožnju, ali mnogo loših stvari ne bih mogao da mu kažem. Duster 4x4 ne može da se uzme ni blizu za te pare. Ništa ne može da se uzme za te pare, samim tim, i nema nekog poređenja niti diskusije. Auto je klasa za sebe i ko može da pređe preko njenih nedostataka biće jedan veoma srećan čovek.
Ćaletova se sva raspada i ne mogu da ga izbacim iz nje. Ima ljudi koji vole takva kola i biju ozbiljne kilometraže.
Tapatalk
Ima svojih slabosti, ali ima i rešenja za njih. Zamensko kvačilo je neko sa jačom korpom, tačno su znali šta stavljaju.
Meni lično je taj auto odvratan za vožnju, ali mnogo loših stvari ne bih mogao da mu kažem. Duster 4x4 ne može da se uzme ni blizu za te pare. Ništa ne može da se uzme za te pare, samim tim, i nema nekog poređenja niti diskusije. Auto je klasa za sebe i ko može da pređe preko njenih nedostataka biće jedan veoma srećan čovek.
Ćaletova se sva raspada i ne mogu da ga izbacim iz nje. Ima ljudi koji vole takva kola i biju ozbiljne kilometraže.
Tapatalk
Re: NJKV: Lada Niva
@Dzoni_m
Prema ovome što si napisao ja bi bio slobodan da napišem da problem te Nive o kojoj pišeš nije set kvačila, već to što se iz nekog razloga ose motora i menjača ne gađaju. Trebalo bi neko to da pogleda, a ne samo da ubacuje nove setove kvačila.
Prema ovome što si napisao ja bi bio slobodan da napišem da problem te Nive o kojoj pišeš nije set kvačila, već to što se iz nekog razloga ose motora i menjača ne gađaju. Trebalo bi neko to da pogleda, a ne samo da ubacuje nove setove kvačila.
Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline.
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Re: NJKV: Lada Niva
Dobra ideja ali u tom slučaju bi bilo jako teško montirati menjač jer tzv spojnička osovina kod nive prolazi kroz lamelu i upada u ležaj smešten u centru zamajca.
- nmaric1993
- Postovi: 516
- Pridružio se: 15 Maj 2015, 15:13
- Garaža: Volvo v40 1.9 TD
Re: NJKV: Lada Niva
Kao sto ti rece kolega zasta sluzi onda 4 i 5 spora? Nemoguce je da ga prebacim u brzu, jer ( ne znam tacno da li neophodno mora, ali ja uvek stanem pa onda menjam brze/spore) kad bi stao brzom bi stigao samo do prve krivine, jer ima pravo 100 m gde ga isaltam do 5 spore i onda naglo uzbrdica gde ga vracam redom. Ili da teram sve 1. brzom i kad izadjem na ravno drugom.... E sad ako je ona losa na 30-40 000 km predjenih onda zaista nemam sta da komentarisem dalje, kad je kupljena nova, servisi redovno radjeni. Inace vozaci su svi normalni voze skoro kao svoja vozila.Dare4x4 napisao:Ako se tebi niva ne sviđa, to ne znači da su glupi oni koji je kupuju. Ja vozim već drugu po redu. Sad sam na 138 000km bez i jednog ozbiljnijeg problema. Po pitanju prohodnosti, u veštim rukama i sa odgovarajućim gumama niva čini čuda. Ima onih koji stave C gume, pa posle kukaju. Niva je jedan od malo automobila za koji se gume namenski prave i ima ih u prodaji.nmaric1993 napisao:Ja samo da kazem da je glupost kupiti novu, a kupuje se tehnologija iz 90ix, kvalitet diskutabilan. I mislim da je njena prohodnost vise na nivou legende, kao sto se i golf 2 npr ne kvari itd. Bio sam sa njom kao suvozac u par prilika u kom me bas i nije odusevila.
Vozio sam kao sluzbenu jedno vreme 2014 godiste. A takodje pre toga i 2010 bez serva![]()
Ova bez serva je katastrofa, kamion ima laksi volan. Ne moze da se povata na asfaltu sa fabrickim gumama kad sedne cetvoro.
Grejanje radi non stop tj ne moze da se ugasiI na ovoj 2010 i na 2014
Na ovoj novoj sa 40 000 km predjenih pocela vec da zuti, tj pokazuje koroziju na spoju krova, pragova.... Pozadi mesta jedva za dvoje, a vozio sam se i pozadi kao peti, muka ne vidjena pogotovu kad predjes preko rupe a onaj kos ti se nabije u bubreg...
Za pohvalu je motorce koje po ravnom putu ne povlaci lose, ali kao i sve lade radi vise kao dizel do 4000 o/min ima nesto momenta i snage, posle slabije. 160 km/h je terao kolega, doduse na nizbrdici po autoputu u uizgradnji
Ali kad se tera van puta vidi se da joj fali snage, recimo nas cetvoro uz brdo tesko ka nekom kamenolomu vozim ljude na poziciju, nagib ne znam koji je je ali veci nego sto ima inace pod asfaltom, ali tuda kamioni idu doduse prazni. Na odredjenim krivinama iako ga pripremim dobro znaci pun gas petom sporom, kako ide uzbrdo na vreme vracam u nize, i na 3 krivine u drugoj spooroj se pridavi skroz, i mora u prvu....
Dobra prica u svemu ovome je potrosnja oko 12 litara proseka na 100 km, od cega je 30ak km penjanje uz brdo u gore opisanim uslovima. Stara sto je bila 2004 je gutala po 15 i vise litara plina.
Takodje ova 2014 je udobnija za nijansu, i osetno stabilnija.
E druga prica je kad se kupi polovna, za dosta manje para i ako opet dobro drzi cenu, uz jeftino odrzavanje obavlja posao za koji je namenjena.
Niva 2010. godište bez serva ne postoji.
Max brzina iako fabrički deklarisana na 138km/h lako se premaši i bez nizbrdice. Bitno je da nema lufta u trapovima i nikakvih problema nema sa držanjem pravca.
Vožnju petom sporom neću ni da komentarišem. Za sve preko treće spore, ide prebacivanje reduktora u brzu. Takođe, nedostatak snage u drugoj sporoj samo govori da si vozio lošu nivu. Dobra niva u drugoj sporoj jako teško će da izgubi snagu. U prvoj sporoj tek nema šanse.
Nova niva je stabilnija i udobnija, tu se slažemo. Razlog je što je promenjena konstrukcija prednjeg trapa, mada je vrlo sličan starom. Pozadi takođe ima promena. Amortizeri su pomereni skroz prema točkovima.
Novi:
Stari
Pozdrav!
P.S. Izvini ako si mislio da kazem da su glupi ljudi koje je kupe novu, nisam se ipak lepo izrazio.
- kvcali
- Postovi: 3007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: NJKV: Lada Niva
ja sam video nivu u kojoj je ugradjen dizel iz mercedesa , dali iz 123 ili 124 ne znam ali i nije tolko bitno, e sad kako su to spojili na menjac pojma nemam, odavno je to bilo

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
Re: NJKV: Lada Niva
Ugrađuju i JTD, ali to su sve ozbiljne prepravke. Motor na Nivi uopšte nije problem za njenu namenu.
Tapatalk
Tapatalk
Re: NJKV: Lada Niva
Ja vozio malo nivu 1.9 td fabricku i to novu. To je bilo solidno mucenje.
Re: NJKV: Lada Niva
To beše pug-ov motor ako se dobro sećam?
t
t
Re: NJKV: Lada Niva
Pezo licenca, sklapan u Rusiji, tako da su brzo sve to batalili... 

Re: NJKV: Lada Niva
Da, to je bio motor xud-9L ali se loše pokazala ta ideja jer je dizelaš svojim vibracijama oštećivao karoseriju. Zato je i tako mali broj primeraka napravljen.
Re: NJKV: Lada Niva
Je'l to serijski auto uopšte?
Tapatalk
Tapatalk
Re: NJKV: Lada Niva
Jeste, pravljen je u VAZ-u, e sad da li samo za neke posebne sluzbe, i u kom broju... to nemam pojma.
Re: NJKV: Lada Niva
Meni ova lici na Nivu bronto samo sto bi trebalo da je blindirana
Re: NJKV: Lada Niva
Da, samo treba napomenuti da je Bronto u stvari firma koja pravi specijalne tipove Niva. Kod nas se povezuje sa nivama koje je koristila Pošta ali to je samo jedan od tipova.
Kompletnu njihovu ponudu možete naći na sledećem linku:
http://bronto-psa.ru/vnedorozhniki-rys/produktsiya.html
Nažalost, ništa od ovoga nije dostupno u Srbiji.
Moj favorit je "Ris-1"

Ima i drugih firmi koje rade modifikacije za Nive, raznih namena. Evo jedne interesantne ideje
https://www.youtube.com/watch?v=MtacFlDUjRM
Kompletnu njihovu ponudu možete naći na sledećem linku:
http://bronto-psa.ru/vnedorozhniki-rys/produktsiya.html
Nažalost, ništa od ovoga nije dostupno u Srbiji.
Moj favorit je "Ris-1"


Ima i drugih firmi koje rade modifikacije za Nive, raznih namena. Evo jedne interesantne ideje
https://www.youtube.com/watch?v=MtacFlDUjRM