Crna Gora kolima
Re: Crna Gora kolima
Svi hvale taj put preko BiH, ja sam isao cesto i tuda, ali je istina da su svi ti putevi zivi smor, i da se slomis za tih 500 i nesto kilometera do HN...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- BAJKER
- Postovi: 6086
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Crna Gora kolima
Mislim da put preko dve granici sa svim tim placanjima nije isplativ, za 3000 din koje das za zeleni karton i 3e neke putarine za obican put, pa to je oko 22,5 litara benzina sto mu dodje po potrosnji od 6l/100km oko 360km predjenog puta, pa skoro vise od pola puta do mora. Po meni krajnje neisplativo ici preko BiH do CG.

- pedja
- član 001
- Postovi: 15577
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Crna Gora kolima
Nema bas nekog razloga za ici kroz Bosnu, osim manje guzve, koja je logicna sa obzirom na kvalitet puta i računicu.
TT
TT
- steva_anya
- Postovi: 5456
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:29
- Garaža: Honda Civic 1.8 Sport 2011
- Lokacija: Beograd
Re: Crna Gora kolima
Sa tim cenama, uštede gotovo da nema. Koliko se sećam za one čija kola imaju tng kroz Bosnu je obavezan pp aparat, dok kroz CG nije.
Ibarska mi je omiljena za voznju. BG-Bar je oko 530-550km puta, dok je istim tim putem do HN oko 600km. Koliko je kroz Bosnu?
Na ibarskoj inače pandura k'o Karića, sigurno sam 10 patrola prošao. Manje blicaju da "jave" nego pre, ali opet blicaju.
Sent from my Sirona C1 treatment center
Ibarska mi je omiljena za voznju. BG-Bar je oko 530-550km puta, dok je istim tim putem do HN oko 600km. Koliko je kroz Bosnu?
Na ibarskoj inače pandura k'o Karića, sigurno sam 10 patrola prošao. Manje blicaju da "jave" nego pre, ali opet blicaju.
Sent from my Sirona C1 treatment center
stomatologija na drugaciji nacin: tomorrow tooth
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
-
- Postovi: 1536
- Pridružio se: 17 Jan 2012, 21:35
- Garaža: Audi A4 B9 Avant 2.0TDI
- Lokacija: München
Re: Crna Gora kolima
Googlemaps prijavljuje da je NS-HN 518 km. Mislim da zapravo ima malo vise, oko 550 da dodje. Ruta je preko Rume, Sapca, Loznice, Zvornika, Vlasenice, Sokolca, Gorazda, Foce, Gacka, Bilece i Trebinja. Putovao sam 2x tom trasom, dobar je put, nije guzva, cak ni policije nema nesto previse. Lose strane tog puta su:
- ko se zajebe pa ide pored Banje Koviljace umesto da kod Loznice udje u BiH (ocajan put)
- posle Vlasenice, prema Han Pjesku, treba voziti poprilicno oprezno na toj deonici, zbog mogucnosti pojave poledice na putu (nagla razlika u visini, temparaturi, slabo osvetljen zbog sume, bla bla)
- uspon Tjeniste-Cemerno, bukvalno se ide nekim lokalnim putem. Grade se mostovi & tuneli, ali Boga pitaj kad ce to biti gotovo
- posle Gacka prema Bileci i Trebinju ne treba se opustiti za volanom i jurcati (ponese vas odlican put), zna stoka da se pojavi na putu
- nebuloza od putarine koje se placa kad se udje u CG i silazi prema HN
- potreba posedovanja zelenog kartona u BiH
Ko ide iz Beograda, googlemaps prijavljuje da ima 474km do HN, s tim da se ide do Bajine Baste i Visegrada, a kasnije se od Gorazda nadalje ide putem kojim sam spomenuo u pocetku.
Ne znam ni sam sto sam napisao ovoliko, ali sto ne skodi, valjda moze da koristi.
- ko se zajebe pa ide pored Banje Koviljace umesto da kod Loznice udje u BiH (ocajan put)
- posle Vlasenice, prema Han Pjesku, treba voziti poprilicno oprezno na toj deonici, zbog mogucnosti pojave poledice na putu (nagla razlika u visini, temparaturi, slabo osvetljen zbog sume, bla bla)
- uspon Tjeniste-Cemerno, bukvalno se ide nekim lokalnim putem. Grade se mostovi & tuneli, ali Boga pitaj kad ce to biti gotovo
- posle Gacka prema Bileci i Trebinju ne treba se opustiti za volanom i jurcati (ponese vas odlican put), zna stoka da se pojavi na putu
- nebuloza od putarine koje se placa kad se udje u CG i silazi prema HN

- potreba posedovanja zelenog kartona u BiH

Ko ide iz Beograda, googlemaps prijavljuje da ima 474km do HN, s tim da se ide do Bajine Baste i Visegrada, a kasnije se od Gorazda nadalje ide putem kojim sam spomenuo u pocetku.
Ne znam ni sam sto sam napisao ovoliko, ali sto ne skodi, valjda moze da koristi.

- starac vujadin
- Postovi: 11448
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Crna Gora kolima
Put preko Bosne je mnogo lepši, interesantniji i psihički lakši od puta kroz Crnu Goru, ali otkada je napravljena deonica od Žabljaka ka Risnu nema više mnogo logike ići preko Bosne.
Re: Crna Gora kolima
a ko voli da stisne, ne treba da je zaobidje...
- Puzo81
- Postovi: 3389
- Pridružio se: 11 Mar 2012, 23:42
- Garaža: Ford S-Max 2.0 Tdci Titanium
- Lokacija: Novi Sad
Re: Crna Gora kolima
NS-RU-SA-VA-PZ-UE-PP 335km,brze voznje 4h30.min,(laganice sat vise) + PP-Bijelo Polje-Kolasin -Mojkovac -PG 180km brze 1h 25min,(laganice 2h) + 50ak do Budve,Petrovca ili vec dje se ide.
X puta isao,bez zamora ,nikakav problem preci u cugu i to sve sa 3 ciilndra i 54konjica
.
X puta isao,bez zamora ,nikakav problem preci u cugu i to sve sa 3 ciilndra i 54konjica

Re: Одг: Crna Gora kolima
Ko ide u Boku,ovaj novi put je mamara. A na Bosnu nikad nisam isao,ne vidim i sto bih. Za cenu tog kartona ja vec debelo zadjem u CG.
sent using Tapatalk
sent using Tapatalk
Re: Crna Gora kolima
Doduse, ko zivi blize granici i ima zeleni karton, on je odmah u startu ustedeo 

What i do for the livin'? I live for the livin'.
Re: Crna Gora kolima
Pda, meni iz Bačke Palanke, nema logike ići kroz Srbiju do HN. 
Kilometarski je čak negde do Budve bliže kroz BIH, možda i dalje, ne sećam se.

Kilometarski je čak negde do Budve bliže kroz BIH, možda i dalje, ne sećam se.
- codemaker
- Postovi: 720
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Audi A6 C6 2.0 TDI (2008)
- Lokacija: Beograd
Re: Crna Gora kolima
Puzo, Puzo, pa ti naterao sa tih 54 konjića na prosek od 120+ km od PP do PG ?? Ni pandura, ni krivina, nijednog kamiona ili auta na putu ispred tebe, možda sa pandurskim kolima ispred sa rotaljkom da ti čiste put? A pri tome ti je max brzina oko 150km/h, 82Nm a do 100 ubrzava na 18s??Puzo81 napisao:NS-RU-SA-VA-PZ-UE-PP 335km,brze voznje 4h30.min,(laganice sat vise) + PP-Bijelo Polje-Kolasin -Mojkovac -PG 180km brze 1h 25min,(laganice 2h) + 50ak do Budve,Petrovca ili vec dje se ide.
X puta isao,bez zamora ,nikakav problem preci u cugu i to sve sa 3 ciilndra i 54konjica.
Da li si svestan šta znači na tom putu PROSEK 120km/h uopšte a ne samo tvojim autom??
Ja sam tih 180km prešao za 49 minuta laganica.
PS: smanji ti malo prosek, pa ću i ja
A prva deonica dakle na 85km/h prosek - dosta brzo, imajući u vidu put i da nisi bio sam na putu, da eventualne patrole ne pominjem...
Evo ja priznajem da tim tempom sa 3.5 puta jačom mašinom i 5 puta više Nm, ne mogu da stignem a da ne rizikujem.
Iz BG do PG bih dosta rizikovao što se tiče patrola, saobraćaja i uopšte puta da stignem za 6 sati. A ti si to obavio i to iz NS. I uopšte nisam spor vozač ali ne preterujem.
Ljudi, trkajte se na stazama za to a ne na regularnim putevima. Slupaćete pre ili kasnije ili sebe ili nažalost, nekog drugog...
Poslednja izmena od codemaker u 03 Jul 2013, 14:48, izmenjeno 1 put ukupno.
Naravno da pričam sam sa sobom... I meni je ponekad potreban savet stručnjaka.
( Crtice iz života jednog srpskog programera )
( Crtice iz života jednog srpskog programera )
- codemaker
- Postovi: 720
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Audi A6 C6 2.0 TDI (2008)
- Lokacija: Beograd
Re: Crna Gora kolima
Ma najviše uštedi onaj ko i živi u Bosni i ide na more. Ne treba mu zeleni karton uopštesuperboss napisao:Doduse, ko zivi blize granici i ima zeleni karton, on je odmah u startu ustedeo

Naravno da pričam sam sa sobom... I meni je ponekad potreban savet stručnjaka.
( Crtice iz života jednog srpskog programera )
( Crtice iz života jednog srpskog programera )
- Puzo81
- Postovi: 3389
- Pridružio se: 11 Mar 2012, 23:42
- Garaža: Ford S-Max 2.0 Tdci Titanium
- Lokacija: Novi Sad
Re: Crna Gora kolima
@codemaker
Da code,sat i 25min,od izlaza iz Prijepolja do ulaza u PG,doduse nije bila guzva na putu,sestric i ja u corsi,rani jutarnji sati.Voznja bila bas brza jer sam zurio,naravno bez 1 promila ugrozavanja drugih..Patrole se znaju gde stoje.
Da to su specfikacije maleckog 1.0 12v uz dodatak da sam vozio 195/50-15 umesto 165/70-13 fabrickih,spustena -4cm.
Razumem cudjenje jer su se drugari cudili kako prednjem za 4,5h pomenutu rutu NS-PP,prvenstveno zbog slabasnog motora.Oni prosek 6h sto i razumem jer su iz ravne Vojvodine pa im frka kroz krivine,brdo,nizbrdo!
Savetujem ih obavezno sa prespavaju na Zlatiboru,Zlataru jer po pravilu 50% njih gine,saobracajke u kanjonu Lima ili niz Moracu iako pola Crkvine-M.Moraca imaju tri trake.
Ko ide iz pravca NS za CG pomenua ruta je odlicna sem par km posle VA ka Divcibarama dje je los asfalt.Kad se skrene iz SA ka VA saobracaja je bas malo,radara se cuvati na ulazima i izlazima kroz usputna sela.Asfalt od Zorine kafane do PP i dalje je nov i odlican.Obavezno se cuvati bordo civilnog punta koji redovno prati prestizanja na pravcima sa punom linijom,sto sa nepreglednih prosirenja sa strane sto ucestvovanjem u saobracaju.OBAVEZNO postovati 50km/h na izlazu iz PP i dalje kroz Veliku Zupu jer je taj radar fasovalo dosta njih sa raznih auto foruma.
Da code,sat i 25min,od izlaza iz Prijepolja do ulaza u PG,doduse nije bila guzva na putu,sestric i ja u corsi,rani jutarnji sati.Voznja bila bas brza jer sam zurio,naravno bez 1 promila ugrozavanja drugih..Patrole se znaju gde stoje.
Da to su specfikacije maleckog 1.0 12v uz dodatak da sam vozio 195/50-15 umesto 165/70-13 fabrickih,spustena -4cm.
Razumem cudjenje jer su se drugari cudili kako prednjem za 4,5h pomenutu rutu NS-PP,prvenstveno zbog slabasnog motora.Oni prosek 6h sto i razumem jer su iz ravne Vojvodine pa im frka kroz krivine,brdo,nizbrdo!
Savetujem ih obavezno sa prespavaju na Zlatiboru,Zlataru jer po pravilu 50% njih gine,saobracajke u kanjonu Lima ili niz Moracu iako pola Crkvine-M.Moraca imaju tri trake.
Ko ide iz pravca NS za CG pomenua ruta je odlicna sem par km posle VA ka Divcibarama dje je los asfalt.Kad se skrene iz SA ka VA saobracaja je bas malo,radara se cuvati na ulazima i izlazima kroz usputna sela.Asfalt od Zorine kafane do PP i dalje je nov i odlican.Obavezno se cuvati bordo civilnog punta koji redovno prati prestizanja na pravcima sa punom linijom,sto sa nepreglednih prosirenja sa strane sto ucestvovanjem u saobracaju.OBAVEZNO postovati 50km/h na izlazu iz PP i dalje kroz Veliku Zupu jer je taj radar fasovalo dosta njih sa raznih auto foruma.