
2015 Volvo XC90
Re: 2015 Volvo XC90
A ja pre pedesete ne bih ni jedan... osim kao drugi auto, kad bi prvi bio 911 

Re: 2015 Volvo XC90
Ako je 911 prvi, moze biti i jedini
Ako bas zagusti tu je



Re: 2015 Volvo XC90
Pa realno,kome je posao na udaljenosti gde se stize pesice moze da uzme tako neku egzotiku
Re: 2015 Volvo XC90
Ma gde vi odoste, sa 130k e za 350 ML, kome je bazna cena 60.000e. 260ks, i 600Nm.
Dakle, sa 50% opreme, za koju sam 100% siguran da Volvo jednostavno nema, ML 350 CDI, u totalnom fullu, dakle svaka Designo i AMG opcija, Bang & Olufse, AirMatic, Off&On road,, drveni grejani volan, specijalne boje, najbolja koza, i slicne stvari, izadje 110.000e.
Taj od 110.000e nije potpuno opremljen, nego ima od opreme, ono sto ni 1% kupaca nece uzeti, dakle neke gluposti kao sto su ono naginjanje u krivini sto ima E kupe, a kosta 3500e, ili Bang & Olufsen od 4.000e, kada ima Harman & Kardon od 550W, za 900e, koji ubija kako svira, otprilike 25% bolje nego u mojim kolima...
Da napomenem da je 350 benzinac, sa 306ks, 2.000 eura jeftiniji.
Ostaje da vidimo sta ce to revolucionarno Volvo XC90, pod Kinezima, od opreme imati.
Ali kada se sabere, mogu da se kladim da taj od 90k eura, kosta slicno ML-u 350 CDI, sa daleko jacim V6 motorom, ili X5 3.0D, naravno, svi da budu skoro isto opremljeni.
Dakle, sa 50% opreme, za koju sam 100% siguran da Volvo jednostavno nema, ML 350 CDI, u totalnom fullu, dakle svaka Designo i AMG opcija, Bang & Olufse, AirMatic, Off&On road,, drveni grejani volan, specijalne boje, najbolja koza, i slicne stvari, izadje 110.000e.
Taj od 110.000e nije potpuno opremljen, nego ima od opreme, ono sto ni 1% kupaca nece uzeti, dakle neke gluposti kao sto su ono naginjanje u krivini sto ima E kupe, a kosta 3500e, ili Bang & Olufsen od 4.000e, kada ima Harman & Kardon od 550W, za 900e, koji ubija kako svira, otprilike 25% bolje nego u mojim kolima...
Da napomenem da je 350 benzinac, sa 306ks, 2.000 eura jeftiniji.
Ostaje da vidimo sta ce to revolucionarno Volvo XC90, pod Kinezima, od opreme imati.
Ali kada se sabere, mogu da se kladim da taj od 90k eura, kosta slicno ML-u 350 CDI, sa daleko jacim V6 motorom, ili X5 3.0D, naravno, svi da budu skoro isto opremljeni.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- starac vujadin
- Postovi: 11445
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: 2015 Volvo XC90
Čemu to uporno naglašavanje "pod Kinezima"...jel to nešto loše?
Re: 2015 Volvo XC90
Zavisi kako gledas. Da te pitam prvo, da li je slucajnost sto je Volvo jedan od najsigurnijih automobila, sto ke bio pionir dosta tehnogija u auto industriji, i zasto to nije bila, i i dalje nije neka kineska kompanija? Ja kapiram da to dosta ima do mentaliteta ljudi koji su osnovali, i vodili kompaniju. Mozda ja gresim, ali moje misljenje je, da ce se ta poznata tradicija, polako smanjivati zarad profita.
Mislim da ce se politika firme lagano menjati.
Opet, mozda ja gresim.
Tapatok za Vindovz
Mislim da ce se politika firme lagano menjati.
Opet, mozda ja gresim.
Tapatok za Vindovz
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- DukeNS
- Pobednik Garaža - Head 2 Head lige
- Postovi: 7804
- Pridružio se: 26 Nov 2012, 17:07
- Lokacija: Ravnica
Re: 2015 Volvo XC90
stefanan napisao: Jel jos nekom ?malo spreda lici na novi X5 ?
I ne samo od napred.
Moram priznati da sam ocekivao mnogo vise...
Re: 2015 Volvo XC90
@ Xepoj87
Deluje mi da naivno posmatraš Kineze i ono što generalno, kao nacija, rade poslednjih godina, čak i u auto industriji a kamoli na ostalim poljima. Sudim na osnovu prethodna dva posta, ne zameri.
Geely kroz Volvo dobija i tehnologiju, ako pri tom nateraju Volvo da opstanu na tržištu, super, još bolje za Volvo i sve nas koji volimo njihovu tradiciju.
Poslovni model Volvoa iz prošlosti i imidža neuništivih automobila, nažalost, nije održiv na tržištu.
Inače, First Edition verzija će imati turbo benzin motor od 320 KS (i 400 Nm), Bowers & Wilkins ozvučenje i još ponešto:
http://www.volvocars.com/intl/all-cars/ ... rstedition
Deluje mi da naivno posmatraš Kineze i ono što generalno, kao nacija, rade poslednjih godina, čak i u auto industriji a kamoli na ostalim poljima. Sudim na osnovu prethodna dva posta, ne zameri.
Geely kroz Volvo dobija i tehnologiju, ako pri tom nateraju Volvo da opstanu na tržištu, super, još bolje za Volvo i sve nas koji volimo njihovu tradiciju.
Poslovni model Volvoa iz prošlosti i imidža neuništivih automobila, nažalost, nije održiv na tržištu.
Inače, First Edition verzija će imati turbo benzin motor od 320 KS (i 400 Nm), Bowers & Wilkins ozvučenje i još ponešto:
http://www.volvocars.com/intl/all-cars/ ... rstedition
Re: 2015 Volvo XC90
Kao sto sam i rekao, mozda ja gresim. Vreme ce pokazati.
Tapatok za Vindovz
Tapatok za Vindovz
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: 2015 Volvo XC90
Čitam ove poslednje dve strane i nije mi dobro....
97% nas sa ovog foruma najverovatnije neće nikad biti u mogućnosti da izdvoji 90k evra za bilo šta a tek ne za SUV.
Isto tolko nas, nije ni svesno šta znači SUV ubrzanje ispod 9s. Pošto isto nismo svesni šta znači 2,3 T katapultirati
tako brzo.
X5,ML, Touareg, Range Rover, Q7, Cayenne i ostala ekipa kao i Volvo XC90 su luksuzna SUV vozila i svaki je odličan,
i za većinu nas nedostižan. Ni jedan nije loš i da ne zadovoljava epitet SUV luskuzna klasa. Razilike prave kupci i
njihovi interesi i lični afiniteti.
Meni recimo novi ML nije legao kao dizajn spolja, ali on ništa lošiji nije od konkurencije, razlike su minimalne i ako
je neko od njih lošiji u uporedom poređenju to je "samo" lošiji na visokom nivou.
Ovde je bukvalno rasprava došla na onaj nivo "čiji je duži".
Taj motor od 225 konja, će isto završiti sve što će završiti i taj 3.0 motor. Pa valjda inžinjeri koji su ga projektovali
najbolje znaju dal je dovoljan taj motor ili nije.
Iskreno ja bih najrađe voleo da u njemu bude neki hevy small block motor tipa 6.7 zapremine. Ali ne može jednostavno. Downsizing je odavno odneo šalu, pošto više tržište nije održivo sa velikim motorima.
A ono što mi je najviše zasmetalo vrti se prazna slama o autu koji još nije ni stigao i dalje ne postoje detaljni svi podaci. Jednostavno presipanje iz šupljeg u prazno.
Ja bih za 90k evra kupio neki dobar trosoban stan, ili bih stavio u banku te pare da mi curi kamata.

97% nas sa ovog foruma najverovatnije neće nikad biti u mogućnosti da izdvoji 90k evra za bilo šta a tek ne za SUV.
Isto tolko nas, nije ni svesno šta znači SUV ubrzanje ispod 9s. Pošto isto nismo svesni šta znači 2,3 T katapultirati
tako brzo.
X5,ML, Touareg, Range Rover, Q7, Cayenne i ostala ekipa kao i Volvo XC90 su luksuzna SUV vozila i svaki je odličan,
i za većinu nas nedostižan. Ni jedan nije loš i da ne zadovoljava epitet SUV luskuzna klasa. Razilike prave kupci i
njihovi interesi i lični afiniteti.
Meni recimo novi ML nije legao kao dizajn spolja, ali on ništa lošiji nije od konkurencije, razlike su minimalne i ako
je neko od njih lošiji u uporedom poređenju to je "samo" lošiji na visokom nivou.
Ovde je bukvalno rasprava došla na onaj nivo "čiji je duži".
Taj motor od 225 konja, će isto završiti sve što će završiti i taj 3.0 motor. Pa valjda inžinjeri koji su ga projektovali
najbolje znaju dal je dovoljan taj motor ili nije.
Iskreno ja bih najrađe voleo da u njemu bude neki hevy small block motor tipa 6.7 zapremine. Ali ne može jednostavno. Downsizing je odavno odneo šalu, pošto više tržište nije održivo sa velikim motorima.
A ono što mi je najviše zasmetalo vrti se prazna slama o autu koji još nije ni stigao i dalje ne postoje detaljni svi podaci. Jednostavno presipanje iz šupljeg u prazno.
Ja bih za 90k evra kupio neki dobar trosoban stan, ili bih stavio u banku te pare da mi curi kamata.
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Одг: 2015 Volvo XC90
Za ove sto tvrde da volvo nece imati dostupno 50% opreme iz merca ili bmwa, pretpostavimo da ce u volvo moci dodati preko 50-60 stavki opreme, ajde navedite tu silnu opremu koju volvo nece imati u ponudi.
P.s. nije stvar da kinezi ili drugi azijati ne znaju iskopirati i napraviti ono sto rade nemci npr. Ali nemaju brend i niko to nece da kupi, tj. Nisu imali, sada sa volvom imaju otvorena vrata u premijum segment.
Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2
P.s. nije stvar da kinezi ili drugi azijati ne znaju iskopirati i napraviti ono sto rade nemci npr. Ali nemaju brend i niko to nece da kupi, tj. Nisu imali, sada sa volvom imaju otvorena vrata u premijum segment.
Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2
- starac vujadin
- Postovi: 11445
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: 2015 Volvo XC90
Vreme već pokazuje da Volvou ide sasvim dobro "pod Kinezima" i politika firme se već promenila. Kao što i Land Rover i Jaguar dobro guraju "pod Indijcima". Ko će biti kakav gazda nema veze sa državom odakle neko dolazi. Šztaviše, neke etablirane firme su se dobro obrukale gazovanjem drugim firmama.Xepoj87 napisao:Zavisi kako gledas. Da te pitam prvo, da li je slucajnost sto je Volvo jedan od najsigurnijih automobila, sto ke bio pionir dosta tehnogija u auto industriji, i zasto to nije bila, i i dalje nije neka kineska kompanija? Ja kapiram da to dosta ima do mentaliteta ljudi koji su osnovali, i vodili kompaniju. Mozda ja gresim, ali moje misljenje je, da ce se ta poznata tradicija, polako smanjivati zarad profita.
Mislim da ce se politika firme lagano menjati.
Opet, mozda ja gresim.
Tapatok za Vindovz
Re: 2015 Volvo XC90
Ivane, za pocetak, 10 soma opreme kod ML-a: Active curve assyst, AirMatic, On&Off Road, grejanje i ventiliranje zadnjih sedista, hladjenje casa, i ne pada mi ovako napamet sa fona jos nesto ako ima...
Libero, tvoje pisanije je u stilu, sve sto je skupo, jednako je dobro, sto nema veze sa zivotom
Mnogi su ovde vozili dzipove sa ubrzanjem ispod 9s, i ima dosta njih koji mogu da priuste neki, ali naravno, kome jos treba SUV
Starce, priznajem, ne fali im nista za sada, mozda ja moje predrasude pustam sa lanca, ali videcemo sta ce Volvo postati lroz par godina, kada bude moralo ozbiljno da se ulaze. Nadam se da ce da napreduje,iskreno.
Van cele price, videh da ce xc imati 2.0 turbo-supercharged-elektro hibrid od 400ks.
Tapatok za Vindovz
Libero, tvoje pisanije je u stilu, sve sto je skupo, jednako je dobro, sto nema veze sa zivotom

Mnogi su ovde vozili dzipove sa ubrzanjem ispod 9s, i ima dosta njih koji mogu da priuste neki, ali naravno, kome jos treba SUV

Starce, priznajem, ne fali im nista za sada, mozda ja moje predrasude pustam sa lanca, ali videcemo sta ce Volvo postati lroz par godina, kada bude moralo ozbiljno da se ulaze. Nadam se da ce da napreduje,iskreno.
Van cele price, videh da ce xc imati 2.0 turbo-supercharged-elektro hibrid od 400ks.
Tapatok za Vindovz
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: 2015 Volvo XC90
Pa nisu ni te predrasude bez pokrića. Svi smo videli šta su Amerikanci uradili sa Sabom i Volvoom.
Re: 2015 Volvo XC90
@Heroj
Vozili možda jesu, kupili novog od 90k Evra, nisu.
Vozili možda jesu, kupili novog od 90k Evra, nisu.