Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Mi dobismo u firmi i Cady MAX u full-u (Comfortline) ali sa 1.6 TDI (102KS) pre koji mesec nego ga nisam probao.
Joj sporoce i muke. Kad se natovari spor je kao puz. Jeftina ponuda bila a trebao jos jedan za firmu da razvozi ljude... ali promasaj.
Mora do daske da bi to vuklo. Aj kad su 2 osobe unutra, ide to kako - tako, osti se dizelski momenat ali kad sedne 7 osoba... ajoj!
Prosecna potrosnja posle jedno 4000km po gradu 11,32 po bordu :trljamoci:
Jedino sto je dosta tisi od 2.0 TDI i mirniji u radu.
Joj sporoce i muke. Kad se natovari spor je kao puz. Jeftina ponuda bila a trebao jos jedan za firmu da razvozi ljude... ali promasaj.
Mora do daske da bi to vuklo. Aj kad su 2 osobe unutra, ide to kako - tako, osti se dizelski momenat ali kad sedne 7 osoba... ajoj!
Prosecna potrosnja posle jedno 4000km po gradu 11,32 po bordu :trljamoci:
Jedino sto je dosta tisi od 2.0 TDI i mirniji u radu.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32204
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Deluje puno za potrošnju, ali ako je isključivo grad i to standardne beogradske gužve, a sigurno je tako ako služi za razvoz radnika, onda mu to dođe normalno sa 100KS i skoro stalno pun.
Posetite www.garaza.rs !
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Nema nikakve veze sa temom, al moramDay Walker napisao:Nisam ga vozio jer nisam hteo da rizikujem, ipak se vodi na lizing kucu, a korisnik je tatino preduzece.. A ja nisam zaposlen, tako da bolje da ne cackam vraga



Ja tako kotrljam od kada sam dobio vozacku.


Off topic
Odoh bas u off, ali par puta sam se zbog toga smejao drugu. Otac mu duzi 24/7 sluzbeni auto jedne velike firme. I po ugovoru ima pravo da ga koristi i u privatne svrhe. Logicno da drug, koji je u firmi niko i nista sem sin zaposlenog, nema nikakva prava na vozilo izuzev privilegije da sedi na nekom od putnickih mesta. Da napomenem kako auto ima sa bocnih strana ogroman logo firme.
I kako je drugar zapalio na studije njegovi prodaju privatni auto. Veselnik kad dodje u UE ne sme autom da mrdne iz lokala. Tu nekako zna da ga policija nece zaustavljati ako se ponasa normalno, a i zna da ga neko iz centrale firme nece spaziti za volanom auta. I to mu je gotovo sva voznja zadnjih par godina.
- HellBoy
- Postovi: 189
- Pridružio se: 26 Jan 2012, 23:54
- Garaža: Megane 3 GrandTour GTLine 1,9Dci/130ks+ & Ducati S2R 803cc & Hyundai i30 1,6/130ks GLS
- Lokacija: Neusatz
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Evo jedan zanimljiv test u vezi novog Ceed-a...

Ekipa švedskog magazina Teknikens Värld stavila je na muke "testa severnog jelena" nekoliko popularnih modela, među kojima i novu Kiju Cee'd. Performanse novog Cee'd-a nisu zadovoljile kriterijume testa.
Autori testa kojim se ispituje ponašanje automobila prilikom izbegavanja iznenadne prepreke na putu, pri brzini od oko 64 km/h kažu da je KIA Cee'd izgubila prijanjanje i da je elektronski sistem stabilnosti dozvolio da se automobil previše zanese.
U automobilu su se tokom testa nalazila četiri putnika i prtljag. Dodatno opterećenje svakako utiče na vozne karakteristike, ali ujedno simulira uslove porodičnog putovanja.
Prijanjanje je bilo loše uprkos Continental pneumaticima koji su dali odličan rezultat prilikom testa zaustavnog puta od 100 - 0 km/h. Novom Ceed'd-u bilo je potrebno svega 37,8 metara da se zaustavi.
U magazinu Teknikens Värld ističu da se čak i prethodna generacija modela Cee'd, koja je takođe imala loše rezultate na ovom testu, pokazala bolje od nove verzije. Interesantno je da je novi Hyundai i30, koji sa Cee'd-om deli veliki broj komponenti i sklopova, bio uspešan na ovom testu. Sa brzinom kretanja od 75 km/h, i30 našao se u vrhu u svoje klase.
U kompaniji KIA su izjavili da su veoma izneneđeni i da će ozbiljno ispitati rezultate ovog testa.
Primerak automobila koji su koristili švedski novinari poslat je u Nemačku, u Kijin centar za razvoj i istraživanje.
Sa druge strane, predstavnici Kije u Švedskoj kazali su da se na testovima koje su oni sproveli Cee'd nije ponašao tako loše.
Iz magazina Teknikens Värld saopštili su da pristaju da ponove test i sa drugim primerkom Cee'd-a, ali takođe sa pomenutim Continental pneumaticima.
Testu severnog jelena pored novog Cee'd-a podvrgnuti su i Volvo V40, Golf 7 i Ford Focus. Osim Kije Cee'd, svi ostali modeli prošli su uspešno ovaj test.
Preuzeto sa b92.net

Ekipa švedskog magazina Teknikens Värld stavila je na muke "testa severnog jelena" nekoliko popularnih modela, među kojima i novu Kiju Cee'd. Performanse novog Cee'd-a nisu zadovoljile kriterijume testa.
Autori testa kojim se ispituje ponašanje automobila prilikom izbegavanja iznenadne prepreke na putu, pri brzini od oko 64 km/h kažu da je KIA Cee'd izgubila prijanjanje i da je elektronski sistem stabilnosti dozvolio da se automobil previše zanese.
U automobilu su se tokom testa nalazila četiri putnika i prtljag. Dodatno opterećenje svakako utiče na vozne karakteristike, ali ujedno simulira uslove porodičnog putovanja.
Prijanjanje je bilo loše uprkos Continental pneumaticima koji su dali odličan rezultat prilikom testa zaustavnog puta od 100 - 0 km/h. Novom Ceed'd-u bilo je potrebno svega 37,8 metara da se zaustavi.
U magazinu Teknikens Värld ističu da se čak i prethodna generacija modela Cee'd, koja je takođe imala loše rezultate na ovom testu, pokazala bolje od nove verzije. Interesantno je da je novi Hyundai i30, koji sa Cee'd-om deli veliki broj komponenti i sklopova, bio uspešan na ovom testu. Sa brzinom kretanja od 75 km/h, i30 našao se u vrhu u svoje klase.
U kompaniji KIA su izjavili da su veoma izneneđeni i da će ozbiljno ispitati rezultate ovog testa.
Primerak automobila koji su koristili švedski novinari poslat je u Nemačku, u Kijin centar za razvoj i istraživanje.
Sa druge strane, predstavnici Kije u Švedskoj kazali su da se na testovima koje su oni sproveli Cee'd nije ponašao tako loše.
Iz magazina Teknikens Värld saopštili su da pristaju da ponove test i sa drugim primerkom Cee'd-a, ali takođe sa pomenutim Continental pneumaticima.
Testu severnog jelena pored novog Cee'd-a podvrgnuti su i Volvo V40, Golf 7 i Ford Focus. Osim Kije Cee'd, svi ostali modeli prošli su uspešno ovaj test.
Preuzeto sa b92.net
http://www.facebook.com/RaceChip.srbija" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Danas sam se po ovom nevremenu malo vozao u BMW E60 530xd sa novim zimskim gumama,utisak je...da kida!
Eto samo toliko...

Eto samo toliko...

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Leon 1.4 TSI vs. Mercedes A200 u "Auto Motor und Sport"-u
http://ssl.seat.de/pdf/presse/ams02_201 ... ortler.pdf
http://ssl.seat.de/pdf/presse/ams02_201 ... ortler.pdf
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
heroj sad upravo dobija napad blage aritmije
nhf
nego, sramota, novi clio ce iz 1.6t imati 240nm/1750rpm, a ovaj seat ima 250nm iz 1.4t/1500rpm... ok, performanse su malo drugacija prica, ali opet...

nhf

nego, sramota, novi clio ce iz 1.6t imati 240nm/1750rpm, a ovaj seat ima 250nm iz 1.4t/1500rpm... ok, performanse su malo drugacija prica, ali opet...
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Sramota na prvi pogled, a na drugi Seat ima 250Nm od 1500-3500rpm, a Clio ima 240Nm od 1750-5600rpm.dragan napisao:nego, sramota, novi clio ce iz 1.6t imati 240nm/1750rpm, a ovaj seat ima 250nm iz 1.4t/1500rpm... ok, performanse su malo drugacija prica, ali opet...
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Ne znam gde da stavim ali korisna informacija za buduce kupce modela Chevrolet Aveo.
Nakon manje od dve godine (godinu i po dana) i 12.000km predjenih komsiji na Aveu 1.2 (novi Aveo) crkla neka zadnja "viljuska".
Tocak na neravninama proizvodi nesnosnu buku i ima se utisak kao da ce auto da se raspadne.
Popravice se u garanciji. Kazu da se manifestovalo maltene na svakom novom Aveu?? :trljamoci:
Nakon manje od dve godine (godinu i po dana) i 12.000km predjenih komsiji na Aveu 1.2 (novi Aveo) crkla neka zadnja "viljuska".
Tocak na neravninama proizvodi nesnosnu buku i ima se utisak kao da ce auto da se raspadne.
Popravice se u garanciji. Kazu da se manifestovalo maltene na svakom novom Aveu?? :trljamoci:
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Videh novog leona sa LED farovima. Lep je al opet mi nije to to.
- Kuzmanovic
- Postovi: 15277
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Chevrolet uopste ne posmatram kao nekog ozbiljnog proizvodjaca, bar ne kod nas, nakon svega sto je Baxov brat imao od problema i nakon saznanja da ti Chevroletovi benzinci previse trose za svoju snagu i kubikazu, sto je i Gaginho potvrdio.
Sent from my Galaxy Y using Tapatalk 2
Sent from my Galaxy Y using Tapatalk 2
- Day Walker
- Postovi: 23524
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
To je bio stari sevrolet sa nekim unknown motorima, sada imaju Opelove benzinske motore.
Drug iz odeljenja i iz zgrade ima Cruze 2.0 dizlo i bas je zadovoljan, nije imao nikakvih problema.
Mi smo za firmu kupili Laceti 1.6 16v i imali smo problem sa EGR ventilom i svaki cas nas je zezao.. Osim toga, bio je ok.. sta je sa njim sada, ne bih znao reci
Drug iz odeljenja i iz zgrade ima Cruze 2.0 dizlo i bas je zadovoljan, nije imao nikakvih problema.
Mi smo za firmu kupili Laceti 1.6 16v i imali smo problem sa EGR ventilom i svaki cas nas je zezao.. Osim toga, bio je ok.. sta je sa njim sada, ne bih znao reci

Brzine idu u H-a !!!




- Day Walker
- Postovi: 23524
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Astra GTC 1.9 cdti 150ks
Ovo je auto koji mi se oduvek svidjao, vozio sam ga u 1.6 16v varijanti sa plinom, a sada sam imao prilike da isprobam i verziju sa 150 dizelskih konja.
Auto kao auto je 10x zanimljiviji i lepsi od Astre H sa 5 vrata. Konkretni primerak je bio u cosmo opremi,, i iznutra je mnogo lepo odradjen.
Zvucna izolacija bi mogla da bude malo bolja, ali za one koji vole da cuju rad motora je dusu dalo..
Dakle motor.. Motor je ludilo... Nisam verovao da je stock verzija, tj da je drugar nije cipovao ili tako nesto.
Auto prosto leti, ima ogroman obrtni momenat i samo ubrzava i ubrzava. Kada se vozi na niskim obrtajima, turbini treba delic sekunde da proguta knedlu i da pocne da puni. Iznenadio sam se elasticnoscu motora. Fiat je napravio ozbiljnu igracku kako je odradio ovaj dizlo motor
Potrosnja u Beogradu mu je 8-8,5l, kaze da bi mozda moglo i nize da on nema tesku nogdu.
Sve u svemu, auto je pravi momacki i vredi para koje su date za njega


Ovo je auto koji mi se oduvek svidjao, vozio sam ga u 1.6 16v varijanti sa plinom, a sada sam imao prilike da isprobam i verziju sa 150 dizelskih konja.
Auto kao auto je 10x zanimljiviji i lepsi od Astre H sa 5 vrata. Konkretni primerak je bio u cosmo opremi,, i iznutra je mnogo lepo odradjen.
Zvucna izolacija bi mogla da bude malo bolja, ali za one koji vole da cuju rad motora je dusu dalo..

Dakle motor.. Motor je ludilo... Nisam verovao da je stock verzija, tj da je drugar nije cipovao ili tako nesto.
Auto prosto leti, ima ogroman obrtni momenat i samo ubrzava i ubrzava. Kada se vozi na niskim obrtajima, turbini treba delic sekunde da proguta knedlu i da pocne da puni. Iznenadio sam se elasticnoscu motora. Fiat je napravio ozbiljnu igracku kako je odradio ovaj dizlo motor

Potrosnja u Beogradu mu je 8-8,5l, kaze da bi mozda moglo i nize da on nema tesku nogdu.
Sve u svemu, auto je pravi momacki i vredi para koje su date za njega


Brzine idu u H-a !!!




Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
vidjao sam ovaj/ovakav auto, lep je uzivo...