Izbor polovnog automobila
- Uroš S.
- Postovi: 10989
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Izbor polovnog automobila
Taj HPI je zapravo CGI? Što je njesra?
2.2 HDI, misliš na njega? 56.000 registracija, mnogo, mada kapiram da je taj motor još i najbolja opcija. Auto deluje kao nešto za krstarenje i laganu vožnju, ne za krivine i jurcanje.
Zapravo od Prelude sam i počeo da gledam tu klasu, ali sam na više strana naišao na jako skupo održavanje Prelude-a. A i radije bih evropski kupe.
Alfa GT mi je super auto, od kada sam ga prvi put video 2004. na GR zaljubio sam se. A vozio sam i Podvarkovu par puta, i stvarno je sjajan auto, samo mislim da je nemoguće naći za 3500 ništa normalno, a i nekako mi nisu bliski ti italijani.
2.2 HDI, misliš na njega? 56.000 registracija, mnogo, mada kapiram da je taj motor još i najbolja opcija. Auto deluje kao nešto za krstarenje i laganu vožnju, ne za krivine i jurcanje.
Zapravo od Prelude sam i počeo da gledam tu klasu, ali sam na više strana naišao na jako skupo održavanje Prelude-a. A i radije bih evropski kupe.
Alfa GT mi je super auto, od kada sam ga prvi put video 2004. na GR zaljubio sam se. A vozio sam i Podvarkovu par puta, i stvarno je sjajan auto, samo mislim da je nemoguće naći za 3500 ništa normalno, a i nekako mi nisu bliski ti italijani.
Re: Izbor polovnog automobila
Alfa GT je odlican auto,ali nema za 3500 dobra.
Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Izbor polovnog automobila
Taj Peugetoov motor se vrlo kratko proizvodio jer je bio totalni promašaj. Pumpa za ubrizgavanje je bila slaba tačka, problemi sa razvodom ventila i problem sa naslagama koksa koji se često javljao kod atmosferskih motora s direktnim ubrizgavanjem...uz to majstori nisu znali da ga popravljaju. Baš za zaobuilaženje...sve mane tih motora je sublimirao u sebi
Bio je i 2.2 benzin 406 coue u ponudi, na to sam mislio.
Ima neka crna GT u oglasima za 3600...na prvi pogled autu ništa ne fali, ali i taj motor ume da zeza ako je vožen dugo na loš benzin.
Bio je i 2.2 benzin 406 coue u ponudi, na to sam mislio.
Ima neka crna GT u oglasima za 3600...na prvi pogled autu ništa ne fali, ali i taj motor ume da zeza ako je vožen dugo na loš benzin.
Poslednja izmena od starac vujadin u 30 Sep 2015, 21:11, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Izbor polovnog automobila
Uzmes golfa 4orku 

Re: Izbor polovnog automobila
Koja ste sekta,Velja je ponosan 

Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
Re: Izbor polovnog automobila
Ma zezam se
Mada moze getara za te pare, ali nije ni da je on nesto preterano zanimljiv. Pogotovo 4orka, isti ko i SDI 


- Uroš S.
- Postovi: 10989
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Izbor polovnog automobila
To to, isto sam napisao ali nisam kliknuo pošaljiGaginh0 napisao:1.6 benzinca sa plinom...

Re: Izbor polovnog automobila
406 je verovatno najlepsi moderniji Peugeot, i u sedan, a pogotovo u kupe verziji.
407 kupe mi je tezak fail posle onako prelepog 406.
Sent from my Sony
407 kupe mi je tezak fail posle onako prelepog 406.
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Izbor polovnog automobila
@Uroš S.
https://en.wikipedia.org/wiki/PSA_EW/DW_engine
A gasoline direct injection variant, called EW10 D and marketed as HPi, was briefly used in the Citroën C5 and Peugeot 406 starting in 2001, but was discontinued in 2003 due to low sales.
https://en.wikipedia.org/wiki/Gasoline_direct_injection
PS
I ne voli plin.
https://en.wikipedia.org/wiki/PSA_EW/DW_engine
A gasoline direct injection variant, called EW10 D and marketed as HPi, was briefly used in the Citroën C5 and Peugeot 406 starting in 2001, but was discontinued in 2003 due to low sales.
https://en.wikipedia.org/wiki/Gasoline_direct_injection
PS
I ne voli plin.

- nmaric1993
- Postovi: 516
- Pridružio se: 15 Maj 2015, 15:13
- Garaža: Volvo v40 1.9 TD
Re: Izbor polovnog automobila
Taj HPI se i najgore pokazao od svih prvobitnih benzinca sa direktnim ubrizgavanjem, pocev od GDI, JTS,IDE...
- pedja
- član 001
- Postovi: 15355
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Izbor polovnog automobila
+0,9Xepoj87 napisao:406 je verovatno najlepsi moderniji Peugeot, i u sedan, a pogotovo u kupe verziji.
Za kupe manje-vise. Ipak, posle 306 i 406-ice, Pezo je zastranio* dizajnom... doduse, u skladu sa trendovima...
*po meni
Re: Izbor polovnog automobila
Ja sam se davnih dana (oko 2001-2) raspitivao za 406 Coupe. Tada mi je drugar radio u Veranu i prica je bila da je generalno odrzavanje x2 u odnosu na limuzinu. Ne misli se tu na mali servis nego sveobuhvatno. Kako je danas ne bih znao, ali najbolje bi bilo da nadjes nekoga ko ga vozi pa da saznas iz prve ruke.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
- Blackshadow
- Postovi: 827
- Pridružio se: 22 Dec 2013, 01:41
- Garaža: W 211 2004 E200 NGT 163KS
- Lokacija: Voždovac
Re: Izbor polovnog automobila
Plus milion.Xepoj87 napisao:406 je verovatno najlepsi moderniji Peugeot, i u sedan, a pogotovo u kupe verziji.
407 kupe mi je tezak fail posle onako prelepog 406.
Sent from my Sony
Svakako izbeći HPI!
Kanis li pobijediti, ne smijes izgubiti!
Re: Izbor polovnog automobila
Verovatno je i mali servis bio skuplji. Sećam se da je filter ulja za 607 bio skuplji nego za 307,oba 2.0hdi,filteri identični. Ne znam kako je sad al tako je bilo 2009/10. isto ovl. pug servis.