Evo uzeo sam servisnu knjižicu od mog auta i piše sve. Doduše malo šturo. Za ulje piše samo da za benzinsek motore ide vw 504 00, a za dizel 507 00. I ništa vise.
Takođe zanimljiva je stvar da se ne radi servis S Tronic menjača sa 7 brzina. Jasno piše da se servis S tronic 6 radi na 60 000 km, a sa 7 brzina se ne radi. Ko ne veruje slikaću. Takođe na mom autu mali servis je rađen na 30 000 km, a servis menjača do sada nije rađen, a ima 250 000 km... Zanimljivo
Ljudi malo mešaju babe i žabe. Pročitaju da sedmostepeni nema održavanje misleći da su svi sedmostepeni suvi. A nije tako. Sedmostepeni su išli i na 2.0 TFSI i TDI, ali nisu suvi, i potrebno je održavanje. Najsigurnije je kontaktirati ovlašćeni servis, izdiktirati broj šasije i pitati.
Pa ako piše u servisnoj knjižici koja se dobija uz auto da se ne radi servis zašto onda da pitam peru iz Srbije da li se radi? Jasno piše da se servis radi samo na 6-brzinskom, a na 7-brzinakom ne.
I piše da nije rađen nijednom do sad na mom menjaču. Sad kad bih mu promenio ko zna šta bi se desilo
Svasta pise u servisnim knjizicama da je bez odrzavanja, samo je pitanje koliko moze da dogura bez odrzavanja. Cim izadje iz garancije fabrici je to uspeh i onda oni nastupaju.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Takve stvari ipak tesko da bi pogresili. Ne bi me cudilo da su zaista ubacili suvo kvacilo u fwd verziju audija, kao sto su tu do skoro za taj slucaj gurali multitronik.
Doduse sad gledam na wikipediji, sedmobrzinski dsg je isao samo kao quattro, tako da ipak tesko da je sa suvim kvacilom.
Ja do sad nisam čuo za DSG sa kvačilima u ulju gde je ulje tzv. "za života". Čudno vrlo. Na netu takođe kad se pogleda S-Tronic za 2.0 TFSI, predviđeni su intervali zamene.
@ftj, ima 7brzinski i bez kvatro, a na shemi menjača se uredno vidi multilamelno kvačilo, tj. ono u ulju. Ja mislim da oni ni nemaju DSG sa suvim kvačilima na uzdužno postavljenom motoru.
Au do čega dođosmo, ja sam do sad mislio da je kod mene suvo kvačilo, a sad koliko vidim ipak je vlažno. Što je i bolje od suvog ujedno. Ako neko zna koje je voleo bih da mi potvrdi, 2010 A5 2.0 tfsi Quattro S tronic 7 brzina.
Uglavnom za ovaj u zvaničnoj audijevoj papirologiji nema predviđeno da se dira išta. Sad ne znam dal da radim ili da ne diram ništa.
edit: da nisi pokrenuo temu ne bih nikad saznao da postoji DSG menjač sa 2 odvojena tipa ulja u menjaču, tj. jedno ulje gde je kvačilo, i drugo ulje gde je mehanizam menjača. Samim tim, ono što smo informisani u vezi poprečnih DSG menjača u kojima jedan tip ulja mora da pokrije dva suprotstavljena zahteva (transmisije i kvačila), ovde prosto - ne važi.
Teoretski su mogli da zamisle taj tvoj menjač baš tako kako si napisao. Naša pretpostavka je bazirana na DSG menjaču kroz koji cirkuliše samo jedna vrsta ulja sa jako širokim zahtevima.
Ja sam se uvek pitao što nisu napravili po principu dva različita ulja, jedno kao za Haldex, drugo kao za klasičan menjač - i vidi vraga.
Šta je problem, da li se posle 10 godina pokazalo da ipak treba menjati ta ulja. Zovi ovlašćeni, jedva čekam da čujem njihov odgovor.