Problem sa konektorima pojaseva zapravo je rezultat postojanja naslona za ruku. Da nije istog, sve bi bilo u redu. Kompletan enterijer mi se svidja, dobra sedista, tamno nebo, multimedija i generalno graficki prikazi su odlicno uradjeni, materijali itd, medjutim, ergonomski ima ozbiljnih propusta i pored pojaseva. Unutrasnji rukohvati vrata su postavljeni previse unazad sto nije toliki problem kada se otvaraju vrata, ali kada su vrata sirom otvorena, tesko ga je rukom dohvatiti koliko je daleko. Volan, ako sam dobro radio, moze samo po dubini da se podesava i prenisko je postavljen. Sto se motora tice, mogao sam ga porediti sa Fiestinim Ecoboost, s obzirom na istu kubikazu i snagu. Malo je blazi kod ubrzanja od Fieste i nesto manje elastican, ali ima ispeglaniji turbo efekat. Vise je "atmo" u odnosu na Ecooboost, ako se tako mogu izraziti. Na volanu je precizniji od svih Clia koje sam vozio, a vozio sam prosli i pretprosli model. Doduse, ovo je i najopremljeniji Clio koji sam vozio, ima 17" sto u dobroj meri doprinosi osecaju. Nedostatak - menjac sa pet brzina. Ne znam cenu za RS Line, ali ocekujem da nije naivna pa u skladu sa tim, morao je imati sestostepeni menjac. Inace, neobicno visoko je postavljena rucica i meni licno se svidja. Farovi - full LED - odlicni. Zadnja kamera i graficka asistencija za parkiranje takodje odlicno odradjeni.
Danas sam imao prilike da se druzim sa Clio 5 u Intens paketu opreme. najvise me je zanimao taj novi motor Tce 100. Ide odlicno cak mnogo bolje nego sto sam ocekivao, manja mu je turbo rupa u odnosu na 0.9 i bas se osete tih dodatnih 10.ks.Odlicna upravljivost a osim toga i udobnost je odlicna mislio sam da je tvrdje ogibljenje medutim sve je to lepo skockano i tu nemam nikakve primedbe mnogo je bolji u odnosu na Clio 3 koji vozim kao i u odnosu na clio 4 koji sam par puta vozio . Kad se malo nagazi u visljim obrtajima motor se javlja karakteristicnim zvukom lepo on zareži kao što je trojanac opisao ali u visim obrtajima vec pocinje da smeta u kabini po meni za ovu cenu mogli su vise da se potrude oko izolacije da to malo priguše. Inace intens paket sa osnovnom belom bojom i rezervnim tockom je oko 15 000 Eur, materijali su bolji nego u Zen paketu sve je to ok rado bih ga posedovao ali cena je nesto sto kvari celu pricu, Volan je nekako tanji odnosu na mog Clia 3 i Clio 4, mozda je stvar navike ali nisam odusevljen. Da nije cene i izolacije ocena bi bila jaka cetvorka ali ovako ako ne smanje cenu slaba cetvorka. Clio 4 Generation 0,9 tce od 75 i 90 ks i Megan u Limited paketu 1.33 tce 100 KS su trenutno mnogo bolja kupovina ko hoce nov auto na duze staze.uz 5 god garancije a gledajući uloženo/dobijeno Kazem jeste dobar auto odusevljen sam upravljivoscu i udobnoscu motor je pravi biser kako ide, gomila elektronskih sistema, sve to lepo radi ali zvuk motora pri visim obrtajima je nesto sto menii licno ne prija kao i cena koja je po meni preterana za auto u toj klasi.
Na zvuk bi se navikao a cena jeste jača, mada očekivano. Ipak je nov model. Treba rasporodati stari. Slažem se da je u ovom trenutku bolja kupovina Megana, mada je i on na zalasku.
Clio Generation je Clio IV generacije, preimenovan u Generation, kada je stigao Clio V. Nešto kao Classic kod Astre npr, osrednja oprema u jednoj do dve verzije motora i to je to.
Megane Generation je Megane III i proizvodio se uporedo sa Meganom III, samo je bio nešto lošije sklepan, drugi materijali i sl.