Stranica 7 od 12
Re: Jaci B vs slabiji C segment, na firmu, za suprugu
Poslato: 07 Maj 2018, 11:22
od trojanac
Promaklo mi je.
Re: Jaci B vs slabiji C segment, na firmu, za suprugu
Poslato: 07 Maj 2018, 11:30
od steva_anya
Ako se gleda cena za kes opcije su skroz drugacije, u odnosu na kupovinu preko firme sa ucescem 30-40%
Re: Jaci B vs slabiji C segment, na firmu, za suprugu
Poslato: 07 Maj 2018, 15:13
od steva_anya
Probao Micru.
Ili sam ocekivao mnogo od (n)ovog modela ili me razocarao motor.
Kad cujem da je motor TURBO ocekujem da "zalepi"!! Makar malo, makar na 1000 obrtaja, makar u drugoj.. Ovaj 0.9 od 90ks - nista!
Kao atmo benzinac, ide ali nema ni turbo rupe ni osecaja turba. Supruzi bi sigurno odgovaralo, ali meni ne. Napravio 2km sa njim, radila je klima posto je upeklo sunce, pa nisam obratio paznju na zvuk i vibracije, vise kako povlaci.
Drugo razocarenje - kako god sedeo pozadi, sa svojih nepunih 190cm uvek glavom udaram u krov.
Trece razocarenje: sitnice od opreme koje nema, kao npr: uticnica u gepeku, naslon za ruku, zadnjih podizaca (ima kurble).
Pozitivne stvari: lepo izgleda i spolja i iznutra, multimedija je brza, pregledna i jednostavna, ergonomican je, dobar gepek.
Najbolja stvar od svega je novi X-Trail, bacio pogled, auto je brutalan!!
Re: Jaci B vs slabiji C segment, na firmu, za suprugu
Poslato: 08 Maj 2018, 18:21
od Darko
Jednostavno svaki trocilindras je kompromis.
I ovaj sto ja vozim jeste najsavrseniji trocilindras ikada napravljen ali i dalje mislim da je kompromis.
Re: Jaci B vs slabiji C segment, na firmu, za suprugu
Poslato: 12 Maj 2018, 18:44
od Darko
Vrhunska cena za ovoliko auta. Sedeo sam pre neki dan u c maxu. Veoma solidno izradjen automobil i pregrst prostora u kratkom automobilu.
Ovaj 1.0 100ks je identican onom od 125ks. Oba se mogu chipovati na 145ks.
http://www.polovniautomobili.com/auto-o ... 0-ecoboost
Re: Jaci B vs slabiji C segment, na firmu, za suprugu
Poslato: 12 Maj 2018, 18:54
od ikac2000
Taj nema ni USB ni lep LCD displej kod instrumenata. Onaj za multimediju je isto najnizi.
Sada kada pogledam, u DE me je manje kostao fino opremljen nego sto bi u SRB.
Inace sam prezadovoljan C Maxom. I za porodicu, i za ledja odlican, visoko se sedi. Plus kad mu izbacis sedista, celu ordinaciju mozes da utrpas
A opet je 4.37 dugacak, znaci kao C klasa, a sirok je dosta.
Re: Jaci B vs slabiji C segment, na firmu, za suprugu
Poslato: 12 Maj 2018, 20:59
od Heinz
Kad sam sedeo u nj smetala su mi uska sedišta.
Re: Jaci B vs slabiji C segment, na firmu, za suprugu
Poslato: 12 Maj 2018, 21:54
od ikac2000
Ne znam, ja sam 1.85 i nisam bas previse slank
Proputovao sa njim 45k km, ture od po 14h voznje, nikada problem sa udobnuscu nisam primetio, kao ni zena koja je sve vreme sa mnom na suvozacevom.
Re: Jaci B vs slabiji C segment, na firmu, za suprugu
Poslato: 12 Maj 2018, 22:16
od steva_anya
Caletu sam uzeo Clia 3.
Ovo je privremeno obustavljeno, dok ne slozim kockice i vidim moze li Kodiaq/Type R.
Ako ne bude moglo, Golf 7 1.6 tdi 90ks ili Ibiza 1.0tsi na lizing.
Re: Jaci B vs slabiji C segment, na firmu, za suprugu
Poslato: 12 Avg 2018, 01:56
od steva_anya
Gledao ponude unazad par dana i realne potrebe za koriscenjem:
- srce kaze beli Type R
- mozak kaze Superb tdi dsg
- nesto izmedju je Kodiaq.
Cenovnik kaze:
- oko 40k za R-a sa GT opremom bonus
- oko 25 za Superb tdi dsg
- oko 30 za Kodiaq tdi dsg
Kodiaq mi je super, ali u mojoj svakodnevnoj voznji bi mi preseo. Ovde u Batajnici nema normalnog parkiranja, staje ko kako zna i ume, pa posledicno ili nema mesta (pogotovo za Kodiaqa) ili je na dnevnoj bazi lupanje vratima. Od toga bi poludeo.
Superb bi super dosao za, putovanja i prosirenje porodice.
Type R bi doneo puno, ali ne i prostor.
To opet resavam kad treba Thule koferom.
Sto se lizing kuca tice, Porse ima i dalje ok ponude za G7 tsi i tdi, jedino sto ne daju manji rok otplate. Meni bi odgovaralo 2 god oni hoce 4.
Ako bi uzimao, i dalje je opcija operativni lizing.
Edit: civic bi ostavio supruzi a sebi Skodu.
Ako bi uzimao Type R, onda se moj Civic prodaje, a supruzi posle nekog vremena Ibiza.
Re: Jaci B vs slabiji C segment, na firmu, za suprugu
Poslato: 12 Avg 2018, 06:36
od Markoni
Superb Sportline 2.0 TSI 4x4 ako bi pravio kompromis izmedju ta 3.

Drugar je imao karavana, koji je bio Revo Stage 1, i isao nenormalno. Mislim do 100 kmh da je isao ispod 4.5 sek.
Opet imas sve blagodeti tolikog auta, pritom Sportline izgleda odlicno. To bi te kostalo do 35 soma verovatno sa vrhunskom opremom, jedino sto za takav auto kasnije ne bi imao mnogo kupaca.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Re: Jaci B vs slabiji C segment, na firmu, za suprugu
Poslato: 12 Avg 2018, 07:51
od trojanac
steva_anya napisao: 12 Avg 2018, 01:56
Type R bi doneo puno, ali ne i prostor.
To opet resavam kad treba Thule koferom.
500 litara gepeka. Realno ne vidim potrebu za koferom. Nije da navijam za CTR, verovatno bi i ja pazario nešto drugo.
Re: Jaci B vs slabiji C segment, na firmu, za suprugu
Poslato: 12 Avg 2018, 08:43
od OMP
Markoni napisao: 12 Avg 2018, 06:36
Mislim do 100 kmh da je isao ispod 4.5 sek.
da nisi malo premutovao cifre.....lspada da ide u rangu npr. ferarija 430 i mnogih drugi super brzih i skupih automobila to mi ne zvuci ni priblizno realno
Re: Jaci B vs slabiji C segment, na firmu, za suprugu
Poslato: 12 Avg 2018, 08:59
od Heinz
Civic 420 lit ako se dobro sećam.
Re: Jaci B vs slabiji C segment, na firmu, za suprugu
Poslato: 12 Avg 2018, 09:16
od steva_anya
Mi uvek nosimo i pakujemo puno stvari. Takva navika.
Sportline je 2.0 tsi sa 280ks?
Moram da vidim i cenovnik za novi CR-V.