
A, u porastu je broj BMWova

Ma pravi cergariTexonja napisao:Svima koji cesto voze Srbija-Nemacka (ili Austrija, Svajcarska...) su Turci sinonim za ... ne znam kako da nazovem a da ostanem pristojan... recimo za neko ponasanje dijametralno suprotno od "gospodskog".
Ok, lose sam te razumeo. Izvinjavam seXepoj87 napisao:Pazi,to prosto ne mogu da verujem je izraz koji se koristi kao iznenadjenje... Kao sto sam rekao: "Prosto ne mogu da verujem da nisu stavili senzore potrosenosti kocnica na zadnje kocnice kod mene na automobilu" ... Ne da to nije istina,nego da je skroz neverovatno da je tako skupo. Ali posle,gledajuci ostale cene,nista cudno.
Ja kada nekome hocu da kazem da laze,ja mu lepo kazem da nesto nije tacno ili da izmislja,a nekada da prosto laze...
Znam to...za kabaste stvari imam Crafter za 70 franaka, koji sam i iznajmljivao par puta i resen problem.Xepoj87 napisao:Rent-a car sam spominjao posto si ti rekao da dostava kosta i 200,300 franaka,a za te pare mozes da iznajmis GOlfa i da u njemu nosis te kabaste stvari koje ne mogu da stanu u limuzinu
I jos da ustedis.
Pa mozda su i sedani...Xepoj87 napisao:A koliko si ti siguran da prosle godine nisu prodati sedan modeli Subaru-a?Cak je velika verovatnoca,jer tolika prodaja takvog automobila samo u jednoj maloj zemlji je veoma cudna,osim ako ne izbace novi model,poput tog sedana
Mislim 1.250 bas sportskih automobila od ~50.000e je zaista impresivno,pa cak i sa takvim standardom...
http://subaru.co.uk/vehicles/sti/sti-range/
Jbg,u zemlji sa tako visokim standardom gde par hiljada eura za odrzavanje ili gorivo nisu problem,zaista nije cudno sto su sportska kola u povecanom broju...
A opet,siguran sam da je veoma mali broj mladih kupaca tako skupog automobila...
Vole oni 124ke (cesto odem do Nemacke pa vidim sta voze) ali da su najcesci, bas i nisu.Sloba napisao:124 karavan?Kanda poistovećuješ Cigane sa Turcima iz Nemačke. Čini mi se da poslednjih desetak godina Turci voze daleko novija, aktuelnija i skuplja kola. Pored Mercedesa u svim kombinacijama i drugih nemačkih premium kola, dosta voze velike vanove kao što su Galaxy, Voyager i sl.
Ne, ja nisam rekao da je 147ica jako prostran auto ali kao jedan predstavnik C segmenta nije ni preterano skucen.sasa lbg napisao:Iz ove teme se moze zakljuciti da je Alfa 147 jako prostran auto...
Pod prednost ću dodati još i bezbednost tj. tvrdu šasiju, ona je kao tenk, to iz iskustva kažem a možete da pitate i limare, majstoreNexT napisao: Prednost velikog auta
- nikada ti ne zafali mesta za stvari, ne moras da cimas komsiju ako treba da prevezes nesto iole kabastije, ili treba jos samo jedan kofer da stane, posto i ti i ortak vodite devojke
- upija rupe 5x bolje i tise od kola nizih segmenata.
- udobniji (polozaj sedenja, ponuda prostora, oblik sedista)
- tih (mnogo bolja zvucna izolacija od manjih kola)
- lepse podnose vece brzine na auto-putu (put do Zg i nazad, 800km u cugu ne osetim)
- ono sto mnogima nije bitno, ali uz visu klasu po defaultu dobijas vise opreme i kvalitetnije materijale.
Mane
- velika tezina auta, i ne voli preterano ostru voznju po gradu, jednostavno - nije sprinter
moja Cordoba najbolji izbor !16_Valve_ napisao:Iz svega sto ste napisali, ja mogu da zakljucim da je