Passat B8 R line VS Audi A6 C7 S line?
Re: Passat B8 R line VS Audi A6 C7 S line?
Ljudi ja nigde nisam video toliko dizelčina i traktorčina ovde, možete da se bunite kako to nije istina ali ruku na srce iako to pogadja, to jeste istina.
Pa sigurno da ću pre uzeti Camry agregat 2.5 benzin hibrid od neki 180,190 konja nego neki 2.0 dizel namunjen na 240 konja, sami znate da će rasterećen agregat duže trajati.
Pa sigurno da ću pre uzeti Camry agregat 2.5 benzin hibrid od neki 180,190 konja nego neki 2.0 dizel namunjen na 240 konja, sami znate da će rasterećen agregat duže trajati.
Re: Passat B8 R line VS Audi A6 C7 S line?
Mitke, zajebi ti to, daj ti nama pokaži tvog Leksusa da vidimo mi neuki seljaci šta je pravO auto
Имам једно потпитање...
Re: Passat B8 R line VS Audi A6 C7 S line?
Imao sam lexusa ls200 nažalost uništen je skroz i nije se bilo isplatilo da ga popravljam.
Pre toga su mi ukrali mazdu 323 tako da nemam neke sreće sa autima.
Pre toga su mi ukrali mazdu 323 tako da nemam neke sreće sa autima.
- dag81
- Postovi: 7488
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Passat B8 R line VS Audi A6 C7 S line?
Prvo sta vozis?MitkeNiš napisao:@[mention]carov2[/mention]
Ako je tako, zašto su u Evropi i Americi top 3 brenda najprodavaniji japanci?
Šta misliš što se kod nas voze samo bmw,audi,mercedes,škoda...jer ne znamo za bolje.
To što imam, samo to teramo onako monotono.
Ljudi koji su seli u Camry zaboravili su na A4,a6 ili na superb, postoji razlog što.
Tamo odakle,sam ja Taxi vozila su,samo Toyote i Honde, sigurno pstoji neki razlog?
A da uporedimo cenovno koji se brendovi najvise voze. Npr.oni od 30+k €.
I najobicniji beli hleb se najvise prodaje, da li to znaci da je najbolji.
Totalno si izgubljen u percepciji.
Sto ima najvise Skode? Pa bila ok cena za puno lima i korektan kvalitet, motori koji malo trose, dobro idu, imaju gde da odrzavaju i tako. Sto ne znaci da je Skoda bolja od npr. Audija. Opet logicno, valjda vecini.
P.S. Amerika nije merilo kvaliteta vozila.
Послато са SM-G991B помоћу Тапатока
Poslednja izmena od dag81 u 18 Sep 2023, 22:43, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Passat B8 R line VS Audi A6 C7 S line?
Amerika je najveci pandan kvaliteta vozila, jer se kod njih sve gleda u dinar takvi su, kapitalisti i bitno im je da za njihove pare dobijaju najbolje.
Druga stvar dovoljno je reci da su na njihovim listama evropski auti tipa bmw i audi na dnu a da su auti tipa toyote i honde na vrhu.
Amerika je itekako merilo kvaliteta, e sad ja vidim da je mnogima krivo ovde što sam zakačio i njih i što su se pronašli.
Druga stvar dovoljno je reci da su na njihovim listama evropski auti tipa bmw i audi na dnu a da su auti tipa toyote i honde na vrhu.
Amerika je itekako merilo kvaliteta, e sad ja vidim da je mnogima krivo ovde što sam zakačio i njih i što su se pronašli.
Re: Passat B8 R line VS Audi A6 C7 S line?
Ne bih rekao da je baš tako crno belo.MitkeNiš napisao: 18 Sep 2023, 20:22
Ako je tako, zašto su u Evropi i Americi top 3 brenda najprodavaniji japanci?
Šta misliš što se kod nas voze samo bmw,audi,mercedes,škoda...jer ne znamo za bolje.
Niti su u Evropi najprodavanija 3 brenda japanska niti se kod voze samo ti pobrojani nemački, niti važi to da ne znamo za bolje.
Zapravo, u Evropi su japanci na dnu prodaje, i to decenijama, i opet iz sasvim razumljjivih razloga koje ne treba objašnjavati svakome ko živi u Evropi.
I to nema veze sa time da li se u Evropi zna za bolje ili ne zna, nema veze ni sa kvalitetom vozila.
Ali japanci jesu decenijama na top pozicijama na statističkim listama pouzdanosti.
A kod nas se najviše vozi ono što se najlakše kasnije (pre) prodaje i to se menjalo tokom vremena što se tiče i brendova i modela. Opet i to je razumljivo za ovdašnje tržišne uslove (i plate).
- dag81
- Postovi: 7488
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Passat B8 R line VS Audi A6 C7 S line?
Bas mi je krivo. Necu moci zaspati sad.MitkeNiš napisao:Amerika je najveci pandan kvaliteta vozila, jer se kod njih sve gleda u dinar takvi su, kapitalisti i bitno im je da za njihove pare dobijaju najbolje.
Druga stvar dovoljno je reci da su na njihovim listama evropski auti tipa bmw i audi na dnu a da su auti tipa toyote i honde na vrhu.
Amerika je itekako merilo kvaliteta, e sad ja vidim da je mnogima krivo ovde što sam zakačio i njih i što su se pronašli.
Amerika trazi opremu i cenu.
@ljubitelj, dodao bih da se traze brendovi za koje ima majstora. A majstori se sire kako je koji brend popularan.
Nece neko otvoriti servis u Srbiji i raditi samo Lexus, Masserati, Rover, Lamburgini, Ferrari, kad tih auta skoro nema kod nas. Propasce brzo.
Nego ispalo nam sad da su i Lamburgini, Ferrari smeca od auta, jer ih slabo ima na ulicama.
Послато са SM-G991B помоћу Тапатока
- carov2
- Postovi: 4827
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Passat B8 R line VS Audi A6 C7 S line?
Svi znaju da Genesis, Camry i Leksus nisu na nivou jednog Mercedesa S klase.MitkeNiš napisao:Ja znam da ni audi ni bmw a tek vw i neka vozila ne mogu da prismrde hyundai genesis g90, camriju ili lexusu jer su ova vozila simbol kvaliteta.
Nažalost kod nas vlada isto, šta drugi to i ja.
Nažalost svi to znaju sem tebe.
Takođe je velika šteta što si došao ovde na forum, kako bi tražio savete i kako bismo ti pomogli, najpre u izboru dobrog Mercedesa.

Tada si bio fin momak, kulturan, ljubazan, izvinite, trebaju mi saveti, treba mi E klasa, šestak...
Ali dobro, davno to beše...
Sent from my LE2121 using Tapatalk
Re: Passat B8 R line VS Audi A6 C7 S line?
Ja nemam reči što se tiče kvaliteta i pouzdanosti - ali ta vozila u Evropi nema ili su skroz na marginama.
Jedan Camry se prodavao u samo nekoliko stotina primeraka u celoj Evropi mesečno - jednostavno ne prolaze kod Evropskih kupaca
Jedan Camry se prodavao u samo nekoliko stotina primeraka u celoj Evropi mesečno - jednostavno ne prolaze kod Evropskih kupaca
- carov2
- Postovi: 4827
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Passat B8 R line VS Audi A6 C7 S line?
Šta pričaš, pa Niš ih je pun...
Sent from my LE2121 using Tapatalk
Sent from my LE2121 using Tapatalk
- dag81
- Postovi: 7488
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Passat B8 R line VS Audi A6 C7 S line?
@carov,
Na vreme je shvatio pa je presao samo na japance. Mislim shvatio da Merca E klasu za 6000€ moze uzeti samo sa minimum 500k km, i onda je skontao da su japanci bolji.
Послато са SM-G991B помоћу Тапатока
Na vreme je shvatio pa je presao samo na japance. Mislim shvatio da Merca E klasu za 6000€ moze uzeti samo sa minimum 500k km, i onda je skontao da su japanci bolji.
Послато са SM-G991B помоћу Тапатока
Re: Passat B8 R line VS Audi A6 C7 S line?
Lexus nije na nivou mercedesa?
Onda više i nemamo o čemu da razgovaramo, jer sa ljudima koji misle da je leksus koji je 90tij i početkom 2000tih pravio auta za koje mercedes nije imao konkurenata ispod nivoa mercedesa onda je to samo neznanje.
Mnogi ne razumeju da mercedes nije pravio w140 i w220 da bi bio konkurent bmw-u nego takodje i lexusu kog su se plašili jer je počeo već opasno da zalazi u te vode.
Audi tad nije bio još to što je trebalo da bude do tamo d3 A8 i nije ga još niko toliko smatrao za dostojnog konkurenta, ali Lexus je itekako uživao utisak jaoanskog mercedesa sa još većim kvalitetom.
Onda više i nemamo o čemu da razgovaramo, jer sa ljudima koji misle da je leksus koji je 90tij i početkom 2000tih pravio auta za koje mercedes nije imao konkurenata ispod nivoa mercedesa onda je to samo neznanje.
Mnogi ne razumeju da mercedes nije pravio w140 i w220 da bi bio konkurent bmw-u nego takodje i lexusu kog su se plašili jer je počeo već opasno da zalazi u te vode.
Audi tad nije bio još to što je trebalo da bude do tamo d3 A8 i nije ga još niko toliko smatrao za dostojnog konkurenta, ali Lexus je itekako uživao utisak jaoanskog mercedesa sa još većim kvalitetom.
- Ji 4Tze
- Postovi: 8215
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Passat B8 R line VS Audi A6 C7 S line?
Jesi bio i probao ili pišeš napamet?
Ameri su ipak malo operisani od kvaliteta kog očekuju u enterijeru za razliku od evropskih kupaca...

Ameri su ipak malo operisani od kvaliteta kog očekuju u enterijeru za razliku od evropskih kupaca...
Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: Passat B8 R line VS Audi A6 C7 S line?
Imao sam ls200 nažalost loše je prošao jer me je spičila pijana budala u mom selu, a pre njega sam imao 323 koju su mi ukrali.
Ne pričam ovo napamet, pričam iz mog ličnog iskustva.
Ljudi na balkanu su čudo, uvek bi pre vozili Golfa dvojku nego toyotu corolu iz tog doba iako svako zna šta je bolje.
Ne pričam ovo napamet, pričam iz mog ličnog iskustva.
Ljudi na balkanu su čudo, uvek bi pre vozili Golfa dvojku nego toyotu corolu iz tog doba iako svako zna šta je bolje.
Re: Passat B8 R line VS Audi A6 C7 S line?
Pa ako porediš Golfa 2 (to je dakle 1983. godina) i Korolu iz iste te 1983. godine očigledno je zašto je Golf preferiran. Korola je očajna unutra, ima osetno manje mesta u kabini a naročito pozadi, limarija loša i brzo truli, motori anemični, dizel šta je to....
Ja bi pre uzeo Gofla 2 sa 1,8 benzincem u GL ili GT opremi nego Korolu sa bilo kojim motorom. Recimo da su isto 1985. godište.
Japanci su bili u skoro svemu dosta lošiji od evropskih pandana u to vreme početka 80tih, Mazda 323 katastrofa i očaj od kvaliteta (imala kartonske obloge vrata, ništa tapacirano, goli lim gde god se pogleda), Honda sa Civicom koji nikome ne bih poželeo za neku medjugradsku vožnju, Mitsubishi slično.
To je vreme kada ne samo na Balkanu nego gotovo nigde u Evropi nisi mogao sresti te male japance u okolini 4metra dužine.
Tek krajem 80tih i 90tih počinju japanci i korejci da malo više prodaju vozila u Evropi, ali i dalje je to kap u moru u odnosu na Fiat, Opel, For, VW, Pežo, Reno modele.
Barem se ja tako sećam odnosa i ponude/potražnje.
Ja bi pre uzeo Gofla 2 sa 1,8 benzincem u GL ili GT opremi nego Korolu sa bilo kojim motorom. Recimo da su isto 1985. godište.
Japanci su bili u skoro svemu dosta lošiji od evropskih pandana u to vreme početka 80tih, Mazda 323 katastrofa i očaj od kvaliteta (imala kartonske obloge vrata, ništa tapacirano, goli lim gde god se pogleda), Honda sa Civicom koji nikome ne bih poželeo za neku medjugradsku vožnju, Mitsubishi slično.
To je vreme kada ne samo na Balkanu nego gotovo nigde u Evropi nisi mogao sresti te male japance u okolini 4metra dužine.
Tek krajem 80tih i 90tih počinju japanci i korejci da malo više prodaju vozila u Evropi, ali i dalje je to kap u moru u odnosu na Fiat, Opel, For, VW, Pežo, Reno modele.
Barem se ja tako sećam odnosa i ponude/potražnje.