Kupovina "gradske zujalice"
Re: Kupovina "gradske zujalice"
Poredjenje sa 500 i gp abartom je na konto upravljivosti a inace ne moze se porediti sa njima nikako po ostalim stvarima.
- starac vujadin
- Postovi: 11442
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Kupovina "gradske zujalice"
U novije vreme sličan utisak kao Panda 100hp ostavlja VW Up GTI...ako gledamo te jeftinije zujalice koje ne kipte od snage. I Up svi hvale kako se zabavno i dinamično vozi bez obzira što izgleda kao kutija za cipele kao i Panda.
Re: Kupovina "gradske zujalice"
Pa dobro, daleko noviji model plus ima turbo za razliku od Pande i Swifta koji su atmosferci.
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
Re: Kupovina "gradske zujalice"
a može i predivni suzuki ignis /ovaj novi/ ako se može dobaciti do cifre.
Re: Kupovina
Bi li malo izdetaljisao ovo?BigMazzy napisao: 31 Mar 2025, 09:06Ne bih ga poredio sa 500 i grande punto abarth, nije im ni blizu po osećaju u vožnji a ni po snazi i ubrzanjima.
Re: Kupovina "gradske zujalice"
Pa 500 abarth (dakle.turbak) i Punto abarth imaju daleko jače motore, nizi klirens, širi prednji i zadnji raspom točkova, punto ima veči wheel base.
Totalno srugačije pozicije sedenja, nize se sedi nego u Pandi.
Fiat 500 100hp, je iste motorizacije kao Panda 100hp, i za trunku sporiji ali isto je trap malo širi. Eto, uipšteno
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
Totalno srugačije pozicije sedenja, nize se sedi nego u Pandi.
Fiat 500 100hp, je iste motorizacije kao Panda 100hp, i za trunku sporiji ali isto je trap malo širi. Eto, uipšteno
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
Re: Kupovina "gradske zujalice"
A kakvim ti se čine prema osećaju na volanu, međusobno, odzivnosti na komande? Nekako su mi 500 Abart i Panda 100 HP baš interesantni, ali ih nisam vozio (odbija me električni servo, jedva se doduše mirim i sa hidrauličnim...).
-
- Postovi: 6418
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: Kupovina "gradske zujalice"
Da li neko ima iskustva sa Mazdom 2 1.5 Sport.
Koliko sam video po netu Englezi je dosta cene, osećaj na volanu, pouzdanost.
Kakvo je stanje uopšte kod nas što se tiče održavanja Mazdi?
Koliko sam video po netu Englezi je dosta cene, osećaj na volanu, pouzdanost.
Kakvo je stanje uopšte kod nas što se tiče održavanja Mazdi?
Re: Kupovina "gradske zujalice"
Oba imaju Sport dugme koje aktivira brži odziv na gas, kao da se menja mapa u ECU, i dobija se "tvrđi" volan.motorista napisao:A kakvim ti se čine prema osećaju na volanu, međusobno, odzivnosti na komande? Nekako su mi 500 Abart i Panda 100 HP baš interesantni, ali ih nisam vozio (odbija me električni servo, jedva se doduše mirim i sa hidrauličnim...).
Ipak to treba probati lično, ipak je do ličnih afiniteta.
Isti efekat , tj, sport dugme, sam imao na Bravu benzincu. S tim što je snaga tj obrtni momenat rastao za nekih 30Nm, volan se ukruti, ali svakako osećaj na volanu je , barem meni bio odličan, lepo je prenosio osećaj sa točkova tj puta.
PS Pandu ni Fiću nisam posedovao lično, uspeo sam da ih malo provozam, čisto da bih stekao utisak kako se ponašaju u vožnji.
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
Re: Kupovina "gradske zujalice"
To sport dugme po meni i nije nista bitno, ja ga imam u alfi samo je to D mod, sem tog direktnijeg osecaja na gasu gde je papucica bas osetljiva i tvrdjeg volana nista bitno se ne dobija, razlike u voznji nema, niti se oslobadja vise snaga sto neki misle niti sta, samo eto kao neki trip koji se meni i ne svidja nesto da bih sad stalno vozio u D modu. Mnogi pisu da se kod fiata dobija per Nm obrnog momenta vise ali mislim da to nije tacno al ne mogu da tvrdim, kod alfe to niti pise negde niti se oseti u voznji.
500 Abarth sam vozio davno jos kad su se pojavili, onu najslabiju verziju 135 konja, najvise sto mi smetalo kod njega je skakutanje i mali ajnslag inace lepo isao ali opet nista spec bolje od grande punta tjet, i na papiru je mala razlika u ubrzanju mislim oko 1sec ili manje ali auto je smekerica i pre bih ga uzeo nego gp abarth ali i on mi je ok.
Mazda 2 je generalno skroz ok auto, imao sam ih par komada pa i 1.5 sport koja vizuelno bas lepo izgleda sa onim felnama, pragovima i lepsim branikom, skroz pristojno uradjen auto, ne tako mali unutra kako deluje spolja, lepa oprema, autom. klima, 4 podizaca skoro sve imaju i tempomat, itd. Fino se vozi i fino ide mada ja sam je kratko vozio tu po naselju 1.-2.-3. ali mi je skroz ok auto. Motori pouzdani, manje vise to je isti motor kao kod 3ke sa lancem, nemaju nikakvih bitnih mana a nemaju toliko problema ni sa korozijom kao 3ka.
Osecaj na volanu to ne mogu da prenesem to je subjektivno, generalno 3ke recimo imaju malo kruci volan za moj ukus a 2ka je tu negde ali opet...???
500 Abarth sam vozio davno jos kad su se pojavili, onu najslabiju verziju 135 konja, najvise sto mi smetalo kod njega je skakutanje i mali ajnslag inace lepo isao ali opet nista spec bolje od grande punta tjet, i na papiru je mala razlika u ubrzanju mislim oko 1sec ili manje ali auto je smekerica i pre bih ga uzeo nego gp abarth ali i on mi je ok.
Mazda 2 je generalno skroz ok auto, imao sam ih par komada pa i 1.5 sport koja vizuelno bas lepo izgleda sa onim felnama, pragovima i lepsim branikom, skroz pristojno uradjen auto, ne tako mali unutra kako deluje spolja, lepa oprema, autom. klima, 4 podizaca skoro sve imaju i tempomat, itd. Fino se vozi i fino ide mada ja sam je kratko vozio tu po naselju 1.-2.-3. ali mi je skroz ok auto. Motori pouzdani, manje vise to je isti motor kao kod 3ke sa lancem, nemaju nikakvih bitnih mana a nemaju toliko problema ni sa korozijom kao 3ka.
Osecaj na volanu to ne mogu da prenesem to je subjektivno, generalno 3ke recimo imaju malo kruci volan za moj ukus a 2ka je tu negde ali opet...???
-
- Postovi: 6418
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: Kupovina "gradske zujalice"
@OMP
Kod tebe na Giulietti sa 1.4 120 hp motorom fabrika kaže da nema promene snage menjanjem modova. Samo je promena odziva kao što kažeš.
Dok kod Multiair verzija i traktora kao kod mene ima razlike u režimima rada motora tj snage koju oslobađa.
Konkretno na ovom motoru kojeg ja imam
Natural mod 140 konja i 320 NM
Dinamic mod 150 konja i 380 NM
Kod tebe na Giulietti sa 1.4 120 hp motorom fabrika kaže da nema promene snage menjanjem modova. Samo je promena odziva kao što kažeš.
Dok kod Multiair verzija i traktora kao kod mene ima razlike u režimima rada motora tj snage koju oslobađa.
Konkretno na ovom motoru kojeg ja imam
Natural mod 140 konja i 320 NM
Dinamic mod 150 konja i 380 NM
Re: Kupovina "gradske zujalice"
Dobro ne znam kod dizela nisam to istrazivao jer me ni nisu zanimali ali procitah i da na MA motorima dobijas 20-30Nm obrtnog ali ne i konje, konkretno za fiat ne znam kod alfe, a kod brava i delte koji nemaju sport mod u varijantama od 150 konja umestu city moda moze da se dijagnostikom ili kako vec aktivira sport, neki su to radili.
Re: Kupovina "gradske zujalice"
U sustini ti na dizelu i ne povecavas snagu prebacivanjem u D nego samo mozes da je smanjis kad stavis u N
posto se taj motor vec vodi kao 150 konja i to je onda racunato u D modu a npr Nm dobijas, bas bez veze i nelogicno.

-
- Postovi: 6418
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: Kupovina "gradske zujalice"
Šta ćeš , žabari 
