Domaće auto emisije
Re: Domaće auto emisije
Ja kupujem Honda, jel to problem?
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24673
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Domaće auto emisije
Npr za Honda automatike je dosta bitno original ulje.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Domaće auto emisije
I meni drugar reče za toyotu da je poželjno oem ulje za njihov cvt.
Sent from my motorola edge 30 ultra using Tapatalk
Sent from my motorola edge 30 ultra using Tapatalk
- carov2
- Postovi: 4950
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Domaće auto emisije
Sad gledam Borka, je l' ste primetili ko mu radi obradu video materijala? 
Sent from my iPhone using Tapatalk

Sent from my iPhone using Tapatalk
- pedja
- član 001
- Postovi: 15364
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Domaće auto emisije


TapaT
Re: Domaće auto emisije
Igor Jankovski radi montazu i se ostalo.carov2 napisao: 08 Jul 2024, 21:06 Sad gledam Borka, je l' ste primetili ko mu radi obradu video materijala?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Domaće auto emisije
Igor Harris beše user?
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
- shandu90
- Postovi: 13381
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Domaće auto emisije
Yuuup
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Domaće auto emisije
Znamo sta je original od proizvodjaca, sta je aftermarket, sta je rabat(cuj bas me zanima koji mali servis ima 25% na original delove) al to je sasvim nebitno za ovu pricu sta je bolje i sta ima smisla vec prica kako je 500e dranje kao da ima zlatne ruke a covek iskljucivo stavlja original zf set i brendirano zf ulje, sto ce reci naplacuje ruke 100-150e za zamenu ulja. Sto jeste solidno visoka cena al svakako ne zasluzuje neko ismevanje vec eventualno postovanje ako i tako uspeva da zaradjuje od toga.
Re: Domaće auto emisije
Slažem se... Pride, cifra od 500 je navedena u toku te podcast priče okvirno. Nije kao da je davao ponudu nekome 
Meni je gotivan njegov yt kanal i volim da pogledam povremeno, način na koji održava te automobile (i to preterivanje) je jednim delom postalo deo tog brenda. I to je ok. Da vozim neku skupu mašinu, imao bih poverenja da mu poverim auto...
Da to ne mora tako, da može jeftinije, da nema potrebe menjati ulje u menjaču pre svih preporuka proizvođača, i to je jasno. No, lepo je videti kako izgleda kada se tako sredi neki redak i lep auto.

Meni je gotivan njegov yt kanal i volim da pogledam povremeno, način na koji održava te automobile (i to preterivanje) je jednim delom postalo deo tog brenda. I to je ok. Da vozim neku skupu mašinu, imao bih poverenja da mu poverim auto...

Re: Domaće auto emisije
milosg napisao: 09 Jul 2024, 00:25 Slažem se... Pride, cifra od 500 je navedena u toku te podcast priče okvirno. Nije kao da je davao ponudu nekome
Meni je gotivan njegov yt kanal i volim da pogledam povremeno, način na koji održava te automobile (i to preterivanje) je jednim delom postalo deo tog brenda. I to je ok. Da vozim neku skupu mašinu, imao bih poverenja da mu poverim auto...Da to ne mora tako, da može jeftinije, da nema potrebe menjati ulje u menjaču pre svih preporuka proizvođača, i to je jasno. No, lepo je videti kako izgleda kada se tako sredi neki redak i lep auto.

Re: Domaće auto emisije
Pa što si uz svo to znanje postavio link sa Ebay-a koji nema nikakve veze sa realnim cenama i načinom nabavke kod nas? Koji još servis kod nas kupuje delove preko ebay??
Originalni set je oko 80-90tak, standardan tipa Mahle 70tak evra, naveo sam i opseg ulja, sva su brendirana.
Gornji nivo opsega je upravo ZF.
Ispod 200 evra je materijal u nabavci a ako baš insistiraš da je ZF pakovanje na kutiji onda dogura materijal oko 300 evra.
Navodi se naplata 500-600 evra, oduzmi 200-300 evra i razlika je 300 evra za ruke.
Za sat do sat i po posla.
Ne znam kako si kalkulisao da je 100-150 evra rad?
I pri tome bez ispiranja, samo ispuštanje iz kartera (a to je pola posla kod automatika ako pričamo o izmeni celokupnog ulja).
Ako insistiraš na ZF da piše na kutiji jer je ZF menjač da li onda kupuješ i motorno ulje BMW, filtere BMW, kočione pločice BMW (nikako ATE, Lucas, Jurid, Textar, Bosch to već nije original kutija), zatim BMW diskove, ili možda BMW gume (nikako Contintal, GY, Michelin...) kupljene van BMWa ?
Nemam ja ništa protiv da svako naplaćuje koliko hoće, slobodno je tržište ali eto meni nije baš normalno da radni sat bude 200 /100+ evra kod nas jer ne znam koji auto servis igde to naplaćuje. Pa čak i ovlašćeni.
Ili nisam možda u toku, da je toliko poskupelo pa su ruke postale u stotinama evra i za tako nezahtevne poslove..
BTW, nije nikakvo specifično BMW ili ZF ATF ulje potrebno za taj menjač pa da je baš original BMW bitan.
A ja da biram pre bih uzeo Q8 ili Mobil 1 ATF ulje , imam odlična iskustva sa tim brendom ulja za menjače a pri tome je cena korektna za datu specifikaciju/ normu.
Originalni set je oko 80-90tak, standardan tipa Mahle 70tak evra, naveo sam i opseg ulja, sva su brendirana.
Gornji nivo opsega je upravo ZF.
Ispod 200 evra je materijal u nabavci a ako baš insistiraš da je ZF pakovanje na kutiji onda dogura materijal oko 300 evra.
Navodi se naplata 500-600 evra, oduzmi 200-300 evra i razlika je 300 evra za ruke.
Za sat do sat i po posla.
Ne znam kako si kalkulisao da je 100-150 evra rad?
I pri tome bez ispiranja, samo ispuštanje iz kartera (a to je pola posla kod automatika ako pričamo o izmeni celokupnog ulja).
Ako insistiraš na ZF da piše na kutiji jer je ZF menjač da li onda kupuješ i motorno ulje BMW, filtere BMW, kočione pločice BMW (nikako ATE, Lucas, Jurid, Textar, Bosch to već nije original kutija), zatim BMW diskove, ili možda BMW gume (nikako Contintal, GY, Michelin...) kupljene van BMWa ?
Nemam ja ništa protiv da svako naplaćuje koliko hoće, slobodno je tržište ali eto meni nije baš normalno da radni sat bude 200 /100+ evra kod nas jer ne znam koji auto servis igde to naplaćuje. Pa čak i ovlašćeni.
Ili nisam možda u toku, da je toliko poskupelo pa su ruke postale u stotinama evra i za tako nezahtevne poslove..
BTW, nije nikakvo specifično BMW ili ZF ATF ulje potrebno za taj menjač pa da je baš original BMW bitan.
A ja da biram pre bih uzeo Q8 ili Mobil 1 ATF ulje , imam odlična iskustva sa tim brendom ulja za menjače a pri tome je cena korektna za datu specifikaciju/ normu.
Re: Domaće auto emisije
A koji si ti izvor te cene 80-90e napisao osim trust me bro? Dakle čak je i po tvom trust me bro izvoru 300e(u odnosu na 350 sa ebaya) što je 200e za ruke.
A ta priča da li se stavlja oem ulje ili ne apsolutno nije bila tema pa onda ne vidim svrhu da odgovaram na to. Niti si hemičar a niti si radio analize pa da možemo da diskutujemo koje je bolje ili ne. Znam ja da sigurno imaš čulo mirisa razvijeno al nemam baš poverenja u takav sud, ili sud 'imam dobra iskustva s tim'. Čuj može to jeftinije, naravno da može.
Što se tiče ispiranja, čitao sam malo da ispiranje može biti rizično jer ukratko tom prilikom ulje se kreće suprotnim smerom i neki opiljci mogu završiti gde ne treba i iz prakse to nije preporučljivo raditi na starim automobilima(konkretno takav je konsenzus na e38 forumima, samo oil change, nikako oil flush).
A ta priča da li se stavlja oem ulje ili ne apsolutno nije bila tema pa onda ne vidim svrhu da odgovaram na to. Niti si hemičar a niti si radio analize pa da možemo da diskutujemo koje je bolje ili ne. Znam ja da sigurno imaš čulo mirisa razvijeno al nemam baš poverenja u takav sud, ili sud 'imam dobra iskustva s tim'. Čuj može to jeftinije, naravno da može.
Što se tiče ispiranja, čitao sam malo da ispiranje može biti rizično jer ukratko tom prilikom ulje se kreće suprotnim smerom i neki opiljci mogu završiti gde ne treba i iz prakse to nije preporučljivo raditi na starim automobilima(konkretno takav je konsenzus na e38 forumima, samo oil change, nikako oil flush).
Re: Domaće auto emisije
4-5 domaćih prodavaca auto delova, cene svima slične zato sam i napisao od - do kako se kreću.
Pa ako ulaz bude 300 evra onda je izlaz 600 evra, 500 evra je za ulaz od 200 evra.
500-600 evra je da te podsetim...
Zar ne, nego kako si ti došao do 100-150 evra za ruke.
Nisam hemičar ali sam pismen da pročitam deklaraciju proizvodjača sa ambalaže, a verujem da si i ti pa sve to što si naveo oko mirisa i ukusa pretpostavljam da ne koristiš da saznaš šta kupuješ.
Tema je cena, i naveo sam ti cene koliko košta ulje a koliko košta kompletan set, kao i mogući maksimalni zbir.
Ulje se kupuje prema specifikacijama, brend je manje više nebitan- identično kao sa kupovinom motornog ulja.
Zato i postoje tehničke norme koje važe za sve brendove podjednako.
Na 50,000km ili 80,000km rdovnim intervalima izmene ulja nema nikakvih opiljaka koji se kreću...stvarno ne znam šta si čitao a šta si razumeo ali ulje pri ispiranju ide u istom smeru u kome se inače kreće.
A mi pričamo o novim automobilima, koji idu na prvi servis menjača i to još prevremeni.
Pa ako ulaz bude 300 evra onda je izlaz 600 evra, 500 evra je za ulaz od 200 evra.
500-600 evra je da te podsetim...
Zar ne, nego kako si ti došao do 100-150 evra za ruke.
Nisam hemičar ali sam pismen da pročitam deklaraciju proizvodjača sa ambalaže, a verujem da si i ti pa sve to što si naveo oko mirisa i ukusa pretpostavljam da ne koristiš da saznaš šta kupuješ.
Tema je cena, i naveo sam ti cene koliko košta ulje a koliko košta kompletan set, kao i mogući maksimalni zbir.
Ulje se kupuje prema specifikacijama, brend je manje više nebitan- identično kao sa kupovinom motornog ulja.
Zato i postoje tehničke norme koje važe za sve brendove podjednako.
Na 50,000km ili 80,000km rdovnim intervalima izmene ulja nema nikakvih opiljaka koji se kreću...stvarno ne znam šta si čitao a šta si razumeo ali ulje pri ispiranju ide u istom smeru u kome se inače kreće.
A mi pričamo o novim automobilima, koji idu na prvi servis menjača i to još prevremeni.
Re: Domaće auto emisije
https://blog.amsoil.com/transmission-pa ... is-better/
The flushing procedure may cause some fluid to move in the opposite direction of normal flow due to eddy currents, which may increase the risk of dislodging debris and causing it to settle somewhere it shouldn’t.