BMW - generalna tema
Re: BMW - generalna tema
Izgleda da je vazdušno samo pozadi na 7?
Re: BMW - generalna tema
Znaci nijedan bmw nema full vazdusno ogibljenje?
Re: BMW - generalna tema
Meni je to novo i neverovatno
Imao sam novi X5 na test voznji, bio je kod mene puna 3 dana i bas sam se "igrao" sa podesavanjem vazdusnog ogibljenja. Razlika je bas osetna i pohvalio sam kako se ponasa, a posle citam da mu je samo zadnja osovina sa vazdusnim amortizerima.
Jedino sto je falilo u podesavanju u odnosu na Cayenne, jeste podesavanje visine/klirensa, verovatno upravo zbog toga sto nije vazdusno ogibljenje i napred i nazad. Mada meni se iskreno svidelo kako funkcionise.
Takodje mi je prosto neverovatno da sedmica nema vazdusno ogibljenje na obe osovine sa svim podesavanjima.
Sa tim autom imam najmanje iskustva u toj klasi ali sam bio ubedjen da ima vazdusno kao i A8 i S klasa jos na predhodnim modelima.
Cak sam bio 100% siguran da ga ima i moj favorit 6 GC...

Imao sam novi X5 na test voznji, bio je kod mene puna 3 dana i bas sam se "igrao" sa podesavanjem vazdusnog ogibljenja. Razlika je bas osetna i pohvalio sam kako se ponasa, a posle citam da mu je samo zadnja osovina sa vazdusnim amortizerima.
Jedino sto je falilo u podesavanju u odnosu na Cayenne, jeste podesavanje visine/klirensa, verovatno upravo zbog toga sto nije vazdusno ogibljenje i napred i nazad. Mada meni se iskreno svidelo kako funkcionise.
Takodje mi je prosto neverovatno da sedmica nema vazdusno ogibljenje na obe osovine sa svim podesavanjima.
Sa tim autom imam najmanje iskustva u toj klasi ali sam bio ubedjen da ima vazdusno kao i A8 i S klasa jos na predhodnim modelima.
Cak sam bio 100% siguran da ga ima i moj favorit 6 GC...
Re: BMW - generalna tema
Ako su uspeli da naprave da se auto ponaša isto kao konkurenti koji ga imaju (a očigledno jesu čim nisi izvalio) onda ne vidim razlog da ga ubacuju, posebno u limuzinama.
U džipovima može da bude minus ako klirens ne može da se menja
U džipovima može da bude minus ako klirens ne može da se menja
Re: BMW - generalna tema
Ne, ne ponasa se ni blizu isto.
To sto neko nesto ne izvali, ne znaci da je zaista isto
Udobnost nije vazna kod Bmwa, nego sportske karakteristike, jer su svaku klasu usmerili u tom smeru.
A isto se ponasa u smislu da menja karakteristike ogibljenja(sport/comfort), sto nije nista novo i za sta vazdusno uopste nije potrebno.
Vazdusno ima daleko visi nivo setovanja i neuporedivo vecu mogucnost komfora, zavisno od toga koliko proizvodjac zeli da dozvoli.
Iskreno, danas je to u tim klasama obavezno, jer su to klase pravljene za komfor, koliko god neko zeleo da izvrne da su za nesto drugo.
Mene bi bilo sramota da kazem da sam u X5, najobicnije adaptivno vesanje koje ima i Golf, platio 5500e, akoro duplo vise nego vazdusno u GLE-u.
Sent from my Sony
To sto neko nesto ne izvali, ne znaci da je zaista isto

Udobnost nije vazna kod Bmwa, nego sportske karakteristike, jer su svaku klasu usmerili u tom smeru.
A isto se ponasa u smislu da menja karakteristike ogibljenja(sport/comfort), sto nije nista novo i za sta vazdusno uopste nije potrebno.
Vazdusno ima daleko visi nivo setovanja i neuporedivo vecu mogucnost komfora, zavisno od toga koliko proizvodjac zeli da dozvoli.
Iskreno, danas je to u tim klasama obavezno, jer su to klase pravljene za komfor, koliko god neko zeleo da izvrne da su za nesto drugo.
Mene bi bilo sramota da kazem da sam u X5, najobicnije adaptivno vesanje koje ima i Golf, platio 5500e, akoro duplo vise nego vazdusno u GLE-u.
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: BMW - generalna tema
Jesi li siguran da je toliko? Meni je u sećanju oko 3000.
Re: BMW - generalna tema
5100 je profesionalno adaptivno ogibljenje, a AirMatic na GLE-u je 2000e.
Kod nas su cene opreme dosta vece, pa ocekujem da oba kostaju barem 500e vise.
Za 5700e, na Mercedesu dobijes vazdusno ogibljenje i aktivnu sasiju, da se ne cela kabina uopste ne naginje u krivinama.
Kod nas su cene opreme dosta vece, pa ocekujem da oba kostaju barem 500e vise.
Za 5700e, na Mercedesu dobijes vazdusno ogibljenje i aktivnu sasiju, da se ne cela kabina uopste ne naginje u krivinama.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: BMW - generalna tema
Ja koliko se secam da se ubaci 4 airbaga i kontrolna jedinica za pritisak je 5000e. To je bez ikakvih drugih prepravki. Sa tim podesavaj posle visinu koliko ti voljaFloyd napisao:Jesi li siguran da je toliko? Meni je u sećanju oko 3000.

Re: BMW - generalna tema
Sumnja se da je competition package u pitanju.
Re: BMW - generalna tema
Ok, sad sam video. Dynamic je 3300 a taj Pro ne ide uz M paket (M50d), koji sam ja gledao.Xepoj87 napisao:5100 je profesionalno adaptivno ogibljenje, a AirMatic na GLE-u je 2000e.
Kod nas su cene opreme dosta vece, pa ocekujem da oba kostaju barem 500e vise.
Za 5700e, na Mercedesu dobijes vazdusno ogibljenje i aktivnu sasiju, da se ne cela kabina uopste ne naginje u krivinama.
Re: BMW - generalna tema
BMW ima jako konfuzne oznake tih Active, Dynamic, handlinga i sl, te oznake i nazivi paketa se pride razlikuju od trzista do trzista, mislim da vise ni oni ne znaju sta je sta. Svakako bolje opcije oslanjanja imaju i antirol (da se ne naginje) i aktivno podesavanje opruga i pojma nema sta jos. Nova sedmica ima valjda vazdusno i napred i nazad.
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: BMW - generalna tema
Jako retko vazdusno ima dinamiku klasicnog sportskog ogibljenja, nikad ne moze isto da se trimuje.
Npr. Feton ima standardno vazdusno vec 12-13 godina, izuzetno udoban, da se ne postidi ni pored s klase, ali ne voli ostriju voznju uopste, oseca se da je barza od 2.5t, bmw ipak i u najvisim klasam tezi dinamici u voznji.
Nego profesional ozvucenje kod bmwa, koji je to brend zapravo ako neko zna?
Послато са GT-N7100
Npr. Feton ima standardno vazdusno vec 12-13 godina, izuzetno udoban, da se ne postidi ni pored s klase, ali ne voli ostriju voznju uopste, oseca se da je barza od 2.5t, bmw ipak i u najvisim klasam tezi dinamici u voznji.
Nego profesional ozvucenje kod bmwa, koji je to brend zapravo ako neko zna?
Послато са GT-N7100
Re: BMW - generalna tema
Ne postoji više pro. Sad imaš hi-fi (malo jači klot), hraman i B&O (od serije 5 pa naviše).
Inače, ne znam koji je brend
Inače, ne znam koji je brend

Re: BMW - generalna tema
Prosto, vazdusno je pravljeno za komfor, a tek najnovija generacija moze da parira i po sportskom karakteru, i ako i dalje nedovoljno.
Sent from my Sony
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.