Chip-tuning
- nuk
- Postovi: 7607
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
- Garaža: Renault Espace 2.0dCi
- Lokacija: Ns
- Kontakt:
Re: Chip-tuning
Preko verovatno svi, sećam se da je buraz u AT početkom dvehiljaditih kupovao nov a4 1.8T i oni mu preporučiše i remap odmah, dignut je na nekih 195-200KS koliko se sećam, taj auto je ostao u porodici do prošle godine kada je zamenjen staro za novo sa 180.000 na satu, nikada nikakav problem
- Uroš S.
- Postovi: 10987
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Chip-tuning
Jedno je kad ti zamenis fabrički amortizer nekim turskim iz Euroauta ili odakle god, ili lošim nebitno kog brenda, može da bude i Delphi npr, a drugo je kad se izujes soma evra za 4 Bilstein B16 amortizere i opruge npr koji imaju namenu.TDI napisao:Čipovanje je jedna tema i tu sam jasan. To nikako ne mogu da povezem sa stavljanjem zamenskih delova na auto koji nisu one marke koju ugrađuje fabrika. Remap i tako to na tu temu je mnogo ozbiljnija stvar od zamene fabrickog kraja spone zamenskim.dragvorl napisao: Nije sve fabricko sveto pismo, to je poenta. Postoje aftermarket spone, enterijeri, i svasta nesto sto je bolje od fabrickog. Fabrika moze da napravi ili da naruci bolji kvalitet delova, ali cesto iz racionalnih razloga to se ne radi.
Mada mi iskustvo opet ne govori tako kako ti kazes. Kada god sam na kolima menjao neki deo zamenskim, taj zamenski nije bio ni blizu ovom fabrickom.
Brate, čovek ne sme da kaze misljenje koje se vama pojedinima ne sviđa. Odmah krecu pametovanja, podjebavanja, advokatisanja,...ftj napisao:Kolko je puta lik rekao 'koji je tvoj problem' reko bi covek jednom ce pomisliti da nije slucajno problem na drugoj strani
I mislim da svako moje dalje uplitanje u ovu temu nema smisla, posto sam svoje misljenje rekao. Eventualno, ako se ikad odlucim za cipovanje, pisacu opet i obavesticu vas o tome i traziti da me uputite gde treba. Nikad ne reci nikad, ali kako sada stoje stvari, to ce se tesko desiti.
P8 Lite TT
- Uroš S.
- Postovi: 10987
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Chip-tuning
Nee znam di je edit. Ili npr staviš Powerflex gumice balans štangle od 100€ ili zamenske od 500din. Mape npr za 1.9 TDI prave ozbiljne firme sa ozbiljnim empirijskim iskustvom, a možeš da staviš i neku skinutu s torrenta za 50€.
P8 Lite TT
P8 Lite TT
- dag81
- Postovi: 7500
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Chip-tuning
Daj TDI pteterujes.Fabrika je rekla i da se stavi textar, trw plocica ti stavis LPR najjeftiniji pa ides na ustrb bezbednosti.
Fabrika kaze da se letnja guma vozi leto zimska zimi, a ti vozio zimske leti.
A onda razvijas ovde teoriju optimalnosti iz svog ugla, a ne postujes sebe i druge sa aspekta bezbednosti,nego postujes masinu koka se da opraviti.
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
Fabrika kaze da se letnja guma vozi leto zimska zimi, a ti vozio zimske leti.
A onda razvijas ovde teoriju optimalnosti iz svog ugla, a ne postujes sebe i druge sa aspekta bezbednosti,nego postujes masinu koka se da opraviti.
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24642
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Chip-tuning
@tdi
To sto ti mozda u radnji i ne mozes da kupis nista drugo sem dziburike koja se prodaje ovde jer 95% ljudi ne moze/nece da plati deo na svom 10+ godina starom autu sa prosekom plate od 250e ne znaci da ne postoje delovi koji su jednaki kvalitetu prve ugradnje ili bolji. Tako i za mape, mozes da odes kod nekog klinca i da ti sprzi turbo ili klipove ili sta vec, a moze da ti se ubaci mapa koja je gle cuda bas identicna fabrickoj, samo za recimo nivo snazniji motor koji je fabrika zakljucala na tu snagu i prodavala za 2000e manje nov. Isto kao sto imas ljude koji u Srbiji rade kozne enterijere koji su preciznije izrade nego fabricki, ali neko jednostavno nikad ne bi radio kod njih jer fabrika je fabrika. Svako ima pravo na misljenje, ali ne treba biti slep pred nekim cinjenicama.
To sto ti mozda u radnji i ne mozes da kupis nista drugo sem dziburike koja se prodaje ovde jer 95% ljudi ne moze/nece da plati deo na svom 10+ godina starom autu sa prosekom plate od 250e ne znaci da ne postoje delovi koji su jednaki kvalitetu prve ugradnje ili bolji. Tako i za mape, mozes da odes kod nekog klinca i da ti sprzi turbo ili klipove ili sta vec, a moze da ti se ubaci mapa koja je gle cuda bas identicna fabrickoj, samo za recimo nivo snazniji motor koji je fabrika zakljucala na tu snagu i prodavala za 2000e manje nov. Isto kao sto imas ljude koji u Srbiji rade kozne enterijere koji su preciznije izrade nego fabricki, ali neko jednostavno nikad ne bi radio kod njih jer fabrika je fabrika. Svako ima pravo na misljenje, ali ne treba biti slep pred nekim cinjenicama.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Uroš S.
- Postovi: 10987
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Chip-tuning
Džiburika 
P8 Lite TT

P8 Lite TT
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Chip-tuning
Nije cip za svakog, niti je za svaki auto, ako je nesto naceto brzo ce pokazati slabost.
Nego posto sam dosta upucen u pricu oko cipovanja, retko ko trazi optimum mapu, svi idu na brze, jace power mape, sto nosi lupam sada duplo veci rizik od optimum cipa, bukvalno je sve na noz odvrnuto.
Nekima nije dovoljno recimo 25 nego hoce 40ks, a da odrzavaju kao fabriku i da isto toliko traje, a nece cak i u slucaju vrhunskog odrzavanja, pa je posle kriv auto, prodavnica delova, sam tjuner itd.
Nedavno sam bio na remapu i dynu po ko zna koji put i dolazi lik sa audijem 2.0tdi i hoce da mu nasviraju da bude brzi od druga kojem je vec cipovan isti takav audi 2.0tdi.
Recimo fabricki kod vecine dizela je turbo ogranicen na 70-80% maksimalnog teoretskog boosta, to sa optimum mapom ide na 90%, a sa power mapom se to gura blizu teoretskog maksimuma u idealnim uslovima.
Послато са GT-N7100
Nego posto sam dosta upucen u pricu oko cipovanja, retko ko trazi optimum mapu, svi idu na brze, jace power mape, sto nosi lupam sada duplo veci rizik od optimum cipa, bukvalno je sve na noz odvrnuto.
Nekima nije dovoljno recimo 25 nego hoce 40ks, a da odrzavaju kao fabriku i da isto toliko traje, a nece cak i u slucaju vrhunskog odrzavanja, pa je posle kriv auto, prodavnica delova, sam tjuner itd.
Nedavno sam bio na remapu i dynu po ko zna koji put i dolazi lik sa audijem 2.0tdi i hoce da mu nasviraju da bude brzi od druga kojem je vec cipovan isti takav audi 2.0tdi.
Recimo fabricki kod vecine dizela je turbo ogranicen na 70-80% maksimalnog teoretskog boosta, to sa optimum mapom ide na 90%, a sa power mapom se to gura blizu teoretskog maksimuma u idealnim uslovima.
Послато са GT-N7100
Re: Chip-tuning
Bravo...naročito za ovo ''teranje'' zimskih guma leti i slična seljačenja.dragvorl napisao:@tdi
To sto ti mozda u radnji i ne mozes da kupis nista drugo sem dziburike koja se prodaje ovde jer 95% ljudi ne moze/nece da plati deo na svom 10+ godina starom autu sa prosekom plate od 250e ne znaci da ne postoje delovi koji su jednaki kvalitetu prve ugradnje ili bolji. Tako i za mape, mozes da odes kod nekog klinca i da ti sprzi turbo ili klipove ili sta vec, a moze da ti se ubaci mapa koja je gle cuda bas identicna fabrickoj, samo za recimo nivo snazniji motor koji je fabrika zakljucala na tu snagu i prodavala za 2000e manje nov. Isto kao sto imas ljude koji u Srbiji rade kozne enterijere koji su preciznije izrade nego fabricki, ali neko jednostavno nikad ne bi radio kod njih jer fabrika je fabrika. Svako ima pravo na misljenje, ali ne treba biti slep pred nekim cinjenicama.

Re: Chip-tuning
Da, to je mnogo bolje receno.Velja napisao:Ji 4Tze napisao:Nemoj da zaboraviš da u temi o planinama i dolinama naglasiš da te ni geografija ne zanima.![]()
Tu je čipovanje bilo perfektno odrađeno, problem je u lošoj nameriljubitelj napisao:Da, skandal je u sustini oko loseg cipovanjal, fabrickog sa odredjenom namerom.
Re: Chip-tuning
Mislim da je veliki problem što ljudi ne znaju i ne razumeju rad motora, šta je to mapa, i šta se menja prilikom remapa
- TDI
- Banned
- Postovi: 1303
- Pridružio se: 12 Dec 2014, 00:52
- Garaža: VW Passat B5.5 Variant
- Lokacija: Beograd
Re: Chip-tuning
dag81 napisao:Daj TDI pteterujes.Fabrika je rekla i da se stavi textar, trw plocica ti stavis LPR najjeftiniji pa ides na ustrb bezbednosti.
Fabrika kaze da se letnja guma vozi leto zimska zimi, a ti vozio zimske leti.
A onda razvijas ovde teoriju optimalnosti iz svog ugla, a ne postujes sebe i druge sa aspekta bezbednosti,nego postujes masinu koka se da opraviti.
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
Jesam terao sam, nisam imao druge tada. Kao sto 80% Srbije sada nema zimski i letnji set, nego vozi zimske gume i leti i zimi. LPR sam stavio, nisu tada imali u radnji druge, preneo iskustvo sa njima da ne koce lose, ali se brzo trose. I kada se potrose, stavicu druge i sta nije jasno? Kad pocnete da pametujete tako kao kada vidite da neko vozi leti zimske gume, kao ne mozete cudom da se nacudite i padate u nesvest? Pazi kurca u slamenom sesiru. Ma idi bre...U kojoj zemlji vi pojedini ovde zivite?
Re: Chip-tuning
80% Srbije vozi na zimskim cele godine ?
Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
Re: Chip-tuning
Opet si nekulturan
Re: Chip-tuning

Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
- TDI
- Banned
- Postovi: 1303
- Pridružio se: 12 Dec 2014, 00:52
- Garaža: VW Passat B5.5 Variant
- Lokacija: Beograd
Re: Chip-tuning
Grujo,
Nekulturni su i oni, pa im ne govoris. Sta su oni, pa ne smes nista da im kazes? Ne trazim da me od njih branis, to mogu i sam.
Milose,
Okreni se oko sebe kada vozis i vidi sa kojim i kakvim gumama vozi vecina ljudi. Ko bre ima para za dva seta guma? Nego kupe ljudi 4 Tigar Wintere i voze dok se ne potrosi. I to je mnogo. Dve zadnje razlicite je vec cesto da vidis. A viđao sam i dve prednje razlicite. Srbija je ovo ljudi, a mnogi na ovom forumu pisu kao da zive u Nemačkoj. Ipak je ovo zemlja gde se jos uvek seku usi i krpe dupeta.
Nekulturni su i oni, pa im ne govoris. Sta su oni, pa ne smes nista da im kazes? Ne trazim da me od njih branis, to mogu i sam.
Milose,
Okreni se oko sebe kada vozis i vidi sa kojim i kakvim gumama vozi vecina ljudi. Ko bre ima para za dva seta guma? Nego kupe ljudi 4 Tigar Wintere i voze dok se ne potrosi. I to je mnogo. Dve zadnje razlicite je vec cesto da vidis. A viđao sam i dve prednje razlicite. Srbija je ovo ljudi, a mnogi na ovom forumu pisu kao da zive u Nemačkoj. Ipak je ovo zemlja gde se jos uvek seku usi i krpe dupeta.
Jebiga, nemamo svi velike plate i privatne biznise, pa da vozimo Golfove 7 i da nam novac za neke stvari nije problem. Pa moramo nekad i da se ,,seljacimo,, za razliku od vas koji mislite da ste gospoda jer imate novca i sve mozete da platite. Da uzmes sada i da iskuljucis u Beogradu sva vozila koja imaju neki tehnicki nedostatak, a da to nisu gume, taj broj je veliki. Sa cim se sve ljudi kotrljaju i kako se kontrljaju, a vi ste se uhvatili za jeftinije, a nove plocice i za zimske gume leti kao pijani za plot. Nemojte da preterujemo i glumimo neke velike postovaoce sebe, zakona i drugih i dusebriznike, kada svi znamo u kojoj i kakvoj drzavi zivimo, kao i to kako je vecina ljudi prinuđena da u njoj funkcionise.Ivan75 napisao: Bravo...naročito za ovo ''teranje'' zimskih guma leti i slična seljačenja.
Poslednja izmena od TDI u 18 Okt 2015, 11:43, izmenjeno 1 put ukupno.