Terenci

Opšte diskusije o markama i modelima automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Reactions:
Postovi: 32208
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Terenci - moda ili potreba ?

Post od trojanac »

Posetite www.garaza.rs !
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Terenci - moda ili potreba ?

Post od ljubitelj »

Xepoj87 napisao:a G klasa koju isto Mercedes pravi, ima neku posebnu izgleda,
G se ne pravi u Mercedesu, i jeste posebno je konstruisan za vojne potrebe.
Kao i Land Rover Defender npr. koji je vozilo za vojno policijsku primenu.

SUV je neka sasvim druga prica.
@trio je bio jasan kakva je realnost terenskih zahteva.
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28241
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Terenci - moda ili potreba ?

Post od Xepoj87 »

G za vojnu, i G za civilnu upotrebu su 2 potpuno razlicita vozila.
G pravi Mercedes u Magna steyr fabrici, gde se rucno sklapa

Da, on je rekao da kora da ima sasiju i reduktor, koje ML ima.

Sent from my HTC One using Tapatalk
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24673
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Terenci - moda ili potreba ?

Post od dragvorl »

Znaci prosli RR bez sasije nije terenac?
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Korisnikov avatar
Paja
Reactions:
Postovi: 14752
Pridružio se: 08 Jan 2012, 11:36
Garaža: Superb
Lokacija: Beograd, Zvezdara

Re: Terenci - moda ili potreba ?

Post od Paja »

Terenac u pravom smislu te reči mora imati šasiju, bar po meni. Zato ih je jako malo na tržištu. Defender, Wrangler, G klasse, Toyota LC70, mislim da je i Patrol sa šasijom i dalje.
Šasija i rudimentna mehanika su mnogo češći kod pikapova i upravo je to razlog što su pikapovi vrlo često osnova dobrih i upotrebljivih terenaca.
Vozila bez šasije mogu imati bolje ili lošije terenske karakteristike, ali nikada neće izdržati maltretiranje koje trpi šasija.
Korisnikov avatar
nikaragva
Reactions:
Postovi: 14755
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Terenci - moda ili potreba ?

Post od nikaragva »

Trojke je objasnio sa onim videom :)
Korisnikov avatar
Kuzmanovic
Reactions:
Postovi: 15277
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31

Re: Terenci - moda ili potreba ?

Post od Kuzmanovic »

http://youtu.be/w2E_W3FodZc
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Terenci - moda ili potreba ?

Post od ljubitelj »

Xepoj87 napisao:G za vojnu, i G za civilnu upotrebu su 2 potpuno razlicita vozila.
G pravi Mercedes u Magna steyr fabrici, gde se rucno sklapa

Da, on je rekao da kora da ima sasiju i reduktor, koje ML ima.

Sent from my HTC One using Tapatalk
Jesu razlicite verzije, imaju drugaciju boju karoserije i materijale interijera. Pri cemu je PRVO nastao Steyer Puch a koje je Mercedes bukvalno kupovao i lepio nalepnicu. I to je trajalo godinama.
A njih (Puhove) je imala i koristima jos JNA pocetkom 80tih godina.

Magna Steyer Puch je fabrika namenske industrije koja pravi duze taj auto nego sto uopste postoji G klasa. I pravi razne aute za razne nalepnice, kao na primer Fiat Panda 4x4. Ili Pinzgauer.ili Jeep vec decenijama.
Mercedes sa tom fabrikom nema veze ni u prolazu.

To ne znaci da ML nije dobar u svojoj kategoriji vozila, SUV.

Kada se ukine G klasa za par godina prema najavi Mercedesa i ostane samo buduci novi ML mozda bude drugacije, jos uvek danas su to vozila razlicitih namena i sposobnosti.
Posto ocekujem da je predrasuda jer se pominje njegovo velicanstvo MB, slozicu se da se ne slazemo. :kokice:
Korisnikov avatar
Paja
Reactions:
Postovi: 14752
Pridružio se: 08 Jan 2012, 11:36
Garaža: Superb
Lokacija: Beograd, Zvezdara

Re: Terenci - moda ili potreba ?

Post od Paja »

koliko ja znam G je napravio ipak Merc (verovatno u saradnji sa Puch-om). Nije to bio Magna Steyer proizvod.
Nastao je za potrebe irana tj šaha Reze Pahlavija ili možda preciznije on je kupio prvi veći kontigent i time zavrteo celu priču.
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28241
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Terenci - moda ili potreba ?

Post od Xepoj87 »

Steyr Puch je od 1930 i neke, Steyr Daimler Puch. Ali je bitnije dokazati da to nije pravio Mercedes, nego izneti istinu.

Most prominent, however, was its range of off-road cars, from the two-cylinder Haflinger and the 4 x 4 or 6 x 6 Pinzgauer, the Fiat Panda 4x4 (999cc) to theMercedes-Puch G. SDP was the initial designer and manufacturer of these utility vehicles. The Haflingerwas produced from 1959–1974, the Pinzgauer from 1971–2000, and the Puch G (also known asMercedes G-Class) from 1979.

Development started in 1972, focusing on off road abilities and maximum safety and comfort; with a cooperative agreement between Daimler-Benz andSteyr-Daimler-Puch in Graz, Austria. Mercedes-Benz engineers in Stuttgart were in charge of design and testing, while the team in Graz developed the production plans. The first wooden model was presented to Daimler-Benz management in 1973, with the first drivable prototype beginning various testing including German coalfields, the Sahara Desert, and the Arctic Circle in 1974. Construction commenced on a new production facility in Graz, where the new cross-country vehicle would be assembled nearly entirely by hand in 1975, with production of the "G Model" beginning in Graz in 1979. In 1980, the Vatican took delivery of a specially made G-Wagen outfitted with a clear thermoplastic top which served as the Popemobile. The “Papa G” later took up permanent residence at the Mercedes-Benz Museum in Stuttgart, Germany.

Sent from my HTC One using Tapatalk
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
mikiwolf
Reactions:
Postovi: 80
Pridružio se: 28 Feb 2013, 10:05
Garaža: Suzuki SX4 1.6 GS 2012
Lokacija: Beograd, Zvezdara

Re: Terenci - moda ili potreba ?

Post od mikiwolf »

dragvorl napisao:Znaci prosli RR bez sasije nije terenac?
Jel to proverena info, nisam imao dodira sa velikom RR, ali zadnje dve verzije Sporta (2007 i 2012) imaju sasiju, secam se da je za zamenu nekih elektroaktuatora na zadnjem diferencijalu bilo neophodno odvojiti karoseriju od sasije, koja je ista kao na Discovery-u.


Ttalk
ftj
Reactions:
Postovi: 13935
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: Terenci - moda ili potreba ?

Post od ftj »

Stari sport imao sasiju(discoveryjevu), vogue ne. Novi ni sport ni vogue nemaju sasiju kolko znam a sport je iz tog razloga laksi skoro pola tone.
Korisnikov avatar
mikiwolf
Reactions:
Postovi: 80
Pridružio se: 28 Feb 2013, 10:05
Garaža: Suzuki SX4 1.6 GS 2012
Lokacija: Beograd, Zvezdara

Re: Terenci - moda ili potreba ?

Post od mikiwolf »

Da, ovaj novi je bas olaksan.

Ttalk
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24673
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Terenci - moda ili potreba ?

Post od dragvorl »

mikiwolf napisao:
dragvorl napisao:Znaci prosli RR bez sasije nije terenac?
Jel to proverena info, nisam imao dodira sa velikom RR, ali zadnje dve verzije Sporta (2007 i 2012) imaju sasiju, secam se da je za zamenu nekih elektroaktuatora na zadnjem diferencijalu bilo neophodno odvojiti karoseriju od sasije, koja je ista kao na Discovery-u.


Ttalk
Provereno, svojim ocima gledao x komada RR (ne Sport) modela od 2002. i BMW X5, od dole su karoserije manje vise iste. Kao sto rece, Sport I je na sasiji Discoverya.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48091
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Terenci - moda ili potreba ?

Post od Geza »

Slika
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Odgovori