Ajde da cujem vase misljenje... Da li je moguce da moj peugeot trosi manje kad ga vozim na 3.000 obrtaja sto je nekih 130 po tabli nego kad ga vozim na 2.000 obrtaja i na nekih 100-110 ?
Zadnja dva puta merio po bordu. Na 130 7.8, na 110 8.1 ?
Ds li sam uhvatio neki vetar ili drugacije gorivo ( oba puta na istoj pumpi sipano), ali vec par puta takvu razliku izvlacim.
Pod istim uslovima tesko da je moguce. A ne mozes da znas vec za vetar jer dosta moze da utice. Kisa takodje moze da utice, mada sumnjam da moze toliko. Meni je sad na istom putu trosio skoro litru vise 100km na 1300 km uzorku nego kad sam isao u novembru.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Sasvim moguce. Na manjim obrtajima mu treba vise vremena da postigne zadatu brzinubu slucaju uspona/brda. Na vecim obrtajima je suprotno.
A motori novije generacije pri konstantoj brzini trose slicno jer nema opterecenja..
Somi nije moguce
Ima tu dosta faktora ali uz sve zajedno nema sanse da bilo koji motor na 2000rpm trosi vise nego na 3000rpm
Ili da na 100kmh trosi vise nego na 130kmh
Ako imas takva iskustva sigurno postoji neko drugacije objasnjenje samo ga treba naci
Gledaj sta kaze trenutna potrosnja na ravnom, mozda zbog neke sitne neispravnosti trosi vise na nizim rpm, sta znam, neki senzor nesto pa uliva vise goriva nego sto treba.
Drugo nije realno, jer preko 100kmh postaje znacajan otpor vazduha, pa iako je potrosnja uglavnom najmanja oko 90, pa ima nekih auta da na 100kmh trose isto ili manje nego na 80, to preko 100kmh cak i sa izuzetno dugackim menjacima koji tu rade ispod 1500rpm, opet trosi vise na 130 i to osetno.
nidza napisao: 12 Apr 2021, 10:56
nemam problem uvek sam najsporiji
Kapiram...mislim nije mi toliko to ni bitno nego me bas zanimalo da li je moguce jer mi deluje da je motor u tom rezimu rasterecen pa kapiram da manje goriva ubrizgava.