BMW - generalna tema
Re: BMW - generalna tema
Rekao bi da je najveca prednost vazdusnog ogibljenja upravo ta svestranost.
Naravno da ce mu glavna prednost biti upravo udonost, ali kad vozac ima mogucnost da preko multimedije kontrolise karakter svog auta to itekako prija (ne samo za ogibljenje vec i sve ostale komponente).
Kad naidjes na prepreku ili neko parce losijeg puta, blazi off-road, snezni namet... samo podignes klirens i teraj.
Potrebna ti je maksimalna udobnost, opet ubacis u comfort mod i uzivas.
Neces da se bakces sa podesavanjem i hoces da auto sam prepozna sta ti je potrebno na osnovu stanja puta i nacina voznje, prebacis u Auto.
Zelis da uzivas u agresivnoj voznji i krivinama, spustis klirens i prebacisu Sport mod, podesis i ostale parametre (menjac u Sport, servotronic drugacije reaguje na upravljacu, bolji odziv na gas...) i za par sekudi dobijas totalnu transformaciju.
E upravo su to stvari i situacije gde vazdusno ogibljenje uz ostale sisteme vozacu pruzaju maksimum prilagodjavanja.
Mozda to vazdusno ogibljenje kada se skroz spusti klirens i ubaci u Sport mod i nece pruziti isti nivo stabilnosti kao "kruto" sportsko ogibljenje, ali koliko cemo u luksuznim automobilima uopste biti u stanju da osetimo tu razliku i manje uzivamo u sportskoj voznji zbog te razlike?
A opet, taj sa "krutim sportskim" ogibljenjem ce sigurno osetiti razliku kada naidju problemi sa niskim klirensom i neudobnoscu na losim putevim, dok ce ovaj sa vazdusnim sa istim svojim autom uzivati u maksimalnoj udobnosti.
Ili obrnuto, luksuzni udobni automobili bez vazdusnog sa podesavanjem, pruzice putnicima udobnost na visokom nivou ali kada vozac pozeli malo agresivniju voznju itekako ce mu smetati ljuljanje i nepreciznost i nedostatak stabilnosti kao kod sportskog ogibljenja.....
Tako da je vazdusno ogibljenje itekako pozeljno i vozacu nudi mnooogooo uzivanja i prednost.
Ja ovo pisem iz iskustva koje sam najvise imao konkreno na modelima S63AMG i A8 kroz poslednje dve generacije (koji su imali vise mogucnosti podesavanja), posto sam stvarno odusevljen kako funkcionise i sta nudi.
Naravno da ce mu glavna prednost biti upravo udonost, ali kad vozac ima mogucnost da preko multimedije kontrolise karakter svog auta to itekako prija (ne samo za ogibljenje vec i sve ostale komponente).
Kad naidjes na prepreku ili neko parce losijeg puta, blazi off-road, snezni namet... samo podignes klirens i teraj.
Potrebna ti je maksimalna udobnost, opet ubacis u comfort mod i uzivas.
Neces da se bakces sa podesavanjem i hoces da auto sam prepozna sta ti je potrebno na osnovu stanja puta i nacina voznje, prebacis u Auto.
Zelis da uzivas u agresivnoj voznji i krivinama, spustis klirens i prebacisu Sport mod, podesis i ostale parametre (menjac u Sport, servotronic drugacije reaguje na upravljacu, bolji odziv na gas...) i za par sekudi dobijas totalnu transformaciju.
E upravo su to stvari i situacije gde vazdusno ogibljenje uz ostale sisteme vozacu pruzaju maksimum prilagodjavanja.
Mozda to vazdusno ogibljenje kada se skroz spusti klirens i ubaci u Sport mod i nece pruziti isti nivo stabilnosti kao "kruto" sportsko ogibljenje, ali koliko cemo u luksuznim automobilima uopste biti u stanju da osetimo tu razliku i manje uzivamo u sportskoj voznji zbog te razlike?
A opet, taj sa "krutim sportskim" ogibljenjem ce sigurno osetiti razliku kada naidju problemi sa niskim klirensom i neudobnoscu na losim putevim, dok ce ovaj sa vazdusnim sa istim svojim autom uzivati u maksimalnoj udobnosti.
Ili obrnuto, luksuzni udobni automobili bez vazdusnog sa podesavanjem, pruzice putnicima udobnost na visokom nivou ali kada vozac pozeli malo agresivniju voznju itekako ce mu smetati ljuljanje i nepreciznost i nedostatak stabilnosti kao kod sportskog ogibljenja.....
Tako da je vazdusno ogibljenje itekako pozeljno i vozacu nudi mnooogooo uzivanja i prednost.
Ja ovo pisem iz iskustva koje sam najvise imao konkreno na modelima S63AMG i A8 kroz poslednje dve generacije (koji su imali vise mogucnosti podesavanja), posto sam stvarno odusevljen kako funkcionise i sta nudi.
Re: BMW - generalna tema
Ja se skroz slazem sa Goblinom.Vazdusno je majka narocito su se sad proizvodjaci uigrali,samo zahteva odrzavanje kvalitetno.
Znam da na aftermarket sistemima mora boca da se prazni povremeno i zimi ima posebno odrzavanje zbog mraza.
Znam da na aftermarket sistemima mora boca da se prazni povremeno i zimi ima posebno odrzavanje zbog mraza.
Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
Re: BMW - generalna tema
@Goblin
Zar tvoj S63 nije imao ABC, tj. hidraulika?
Zar tvoj S63 nije imao ABC, tj. hidraulika?
Re: BMW - generalna tema
S63AMG je isto imao opcije podesavanja ogibljenja i znam da je bilo manje opcija nego kod Audija. E sada, da li je ispod bilo vazdusno ili hidraulicno, moguce obe varijante, nisam siguran.
Isto kao sto sam mislio za X5 sto sam testirao da je imao kompletno vazdusno i jos sam bio bas zadovoljan ponasanjem a ispostavilo se da je vazdusno samo nazad, mada isto skidam kapu BMW-u posto se odlicno ponasao i razlika prilikom promene rezima je bas osetna.
Jedino za A8 i Cayenne sam 100% siguran da su imali ful vazdusnu suspenziju sa najvise opcija podesavanja, i vredi svake pare. Doduse u A8 ide standardno dok se u Cayenne doplacuje i to u 2-3 stepena.
Isto kao sto sam mislio za X5 sto sam testirao da je imao kompletno vazdusno i jos sam bio bas zadovoljan ponasanjem a ispostavilo se da je vazdusno samo nazad, mada isto skidam kapu BMW-u posto se odlicno ponasao i razlika prilikom promene rezima je bas osetna.
Jedino za A8 i Cayenne sam 100% siguran da su imali ful vazdusnu suspenziju sa najvise opcija podesavanja, i vredi svake pare. Doduse u A8 ide standardno dok se u Cayenne doplacuje i to u 2-3 stepena.
Re: BMW - generalna tema
I novi S ima valjda full vazduh.
Re: BMW - generalna tema
Koji novi S?
Re: BMW - generalna tema
AirMatic, full podesivo vazdusno imaju poslednje 3 generacije S klase.
Sent from my Sony
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: BMW - generalna tema
Mercedes S klasa, W222.HKS napisao:Koji novi S?
Re: BMW - generalna tema
Airmatic tj. vazdušno vešanje S klasa ima od '98. ABC isto tada negde, možda godinu kasnije.
Re: BMW - generalna tema
Sta je ABC?
Sent from my Sony
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: BMW - generalna tema
Active Body Control
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Re: BMW - generalna tema

Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Mladen7
- Postovi: 2131
- Pridružio se: 10 Jul 2014, 17:11
- Garaža: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16v Sportwagon
- Lokacija: Beograd ,NBg
Re: BMW - generalna tema
U profesional se ugrađivao Blaupunkt, za hifi paket nisam 100% siguran ali mislim da nisu menjali.Ivan napisao:
Nego profesional ozvucenje kod bmwa, koji je to brend zapravo ako neko zna?
Послато са GT-N7100
Za ostale pakete znate.
Re: BMW - generalna tema
Nije ni cudo sto zvuci 3 puta losije od mog ozvucenja i ako je kostalo isto.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: BMW - generalna tema
Ne razumem sta si hteo time da kazes. Professional je bazni, najslabiji nivo ozvucenja i "ne kosta nista" 
p.s. Osim ako to isto ne vazi i za tvoj paket

p.s. Osim ako to isto ne vazi i za tvoj paket

Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...