Stranica 62 od 76

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Poslato: 24 Jul 2014, 12:33
od Ji 4Tze
nidza napisao: ima oštećenje na haubi od kamena sa terase
:pop: :srbin: :uf:

ovo mi je potpuni hit...

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Poslato: 24 Jul 2014, 12:42
od methane.master
Dobrodošao u blokove uz Savu. Svačega tu ima. ;)

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Poslato: 24 Jul 2014, 12:46
od samo polako
A možda je od ledenica zimi.

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Poslato: 24 Jul 2014, 13:21
od nidza
Nije, kamen me je čekao na haubi. Poveliki, razbijen u jedan veći deo i više manjih komada. Ne možete ni da zamislite koliko sam odlepio, jer je auto vrlo retko na otvorenom parkingu.

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Poslato: 24 Jul 2014, 17:01
od Xepoj87
Dobro, mozda sam lupio malo za taj ajnslung pri parkiranju, ali za manevrisanje gradom je bas bitno.
Gledao sam neki mali autic, ne secam se koji tacno, kada je skretao u neku ulicicu ispred mene, gde je bio parkiran neki auto, pa mora da se skrene pod ostrijim uglom, kako 3 puta vraca auto, ne bi li skrenuo, a ja sam sa malim lukom na levo, sve uspeo iz jednog puta.
To jeste specificna situacija koja se ne desava svakodnevno, ali meni, kao nekome ko prelazi 25-35k km godisnje po gradu, zivce bi pojelo.
Takodje sam gledao Smarta koji se kod mog automehanicara okretao iz 7 puta(nisam lupio, zaista je tacno sedam puta isao napred nazad, ne bi li se okrenuo), mislio sam da je nesto pokvareno, a on mi onda kaze da kod njega tockove okreces kao da je pravljen samo za autoput :) Kaze da mora tako da bi se sprecila opasnost od prevrtanja, ili cega vec...

Takodje, kazete da vam je svejedno da li vozite mali ili veliki auto po gradu, i ovim rupama...
Pa ja ne znam kako je vama kada iz A i B segmenta, sednete u D, ali meni je kriminalno neprijatno, imam osecaj kao da se ceo auto raspada kada upadnem u rupu.
Cisto da napomenem, da je u pitanju ovaj premium D segment, gde su kompakti u pitanju, sto znaci da nisu ogromni kao Family sedani poput Mazde 6, Citroena C5, Forda Mondea, i slicnoh, nego su veoma malo duzi od C segmenta(oko 20-25cm najcesce), a retko su siri, nekada i uzi, sto sam i pokazao.
Dok je medjuosovinsko dosta bolje, a samim tim i komfor u voznji, citaj rupama.
O autoputu ne treba trositi reci.

Po meni, nesto najgore sto neko moze da uzme, jeste D segment, koji ima medjuosovinsko rastojanje C segmenta, a dimenzije E segmenta.
Barem kada se prica o manevrisanju, parkiranju, i komforu.

E segment ili nesto vece je vec neka druga dimenzija, kako komfora, tako i neprakticnosti po gradu.

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Poslato: 24 Jul 2014, 17:15
od Laki021
Xepoj87 napisao:
Po meni, nesto najgore sto neko moze da uzme, jeste D segment, koji ima medjuosovinsko rastojanje C segmenta, a dimenzije E segmenta.
Zar postoji takav auto? Tockovi mu dodju negde ispod vrata :)

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Poslato: 24 Jul 2014, 17:32
od ljubitelj
Rakhil napisao: .Pa nadovezi se sa komentarom u stilu "e, postoji i ovo" a ne "jebes to, ovo je bitno".
A to, tebi smeta sto sam citirao tvoj post, e pa izvini sto sam uzeo sebi slobodu da skrenem sa onoga sto si ti zacrtao, a da ne pazim na semantiku.

Ni na kraj pameti mi nije bilo da ti uopste mozes da pomislis na tako nesto pa sam se nadovezao upravo na temu pogodnosti veliki vs manji auto po gradu gde i okretnost igra ulogu.

Inace, ja pisem i ne gledam ko je autor, interesuje me tekst.

Pa slazem se da je sirina bitna, to sam i napisao. Ali isto tako osim te sirine, smatram iz iskustva probanja mnogih auta po gradu da je okretnost na sto manje prostora izuzetno povoljna osobina.

I meni je ta osobina jedna od onih na vrhu liste zahteva.

Namerno nisam pomenuo marku jer je nebitno za pricu, bitne su brojke.
I da, jeste iz doba Jure kada su se automobili pravili da se lako voze po gradu, da su pregledni, da se lako parkiraju, i uopste gde se gledalo da se vozacu olaksa posao sofiranja a ne da dizajn preuzme primat pa sta ispadne.

Ako zelis noviji model za primer, evo uzmi Tojotu Jaris koja takodje ima mali precnik okretanja, i veoma je lak auto za manevrisanje.

Mozes i da uzmes neki aktuelni Volov, npr XC90 je katastrofa neokretan, i dosta tesko ga je voziti po gradu a spolja nije nista posebno veliki.
Njegovih 12m precnika prakticno i 9.80 modela 940 iz doba Jure se oseti, jako oseti a skoro su iste duzine. To je 2m razlike, u voznji je nebo i zemlja.
Po meni auto sa vise od 10.4-10.5m precnika nije pogodan za grad, previse maltretmana.

Probam sam recimo po gradu Twingo, koji je na oko fin autic ali se vozi kao kombi po gradu jer je neokretan. Ima ogromna vrata koja zahtevaju puno mesta bocno da bi mogla da se normalno otvore.

Probao sam recimo slicnih dimenzija Daewoo Matiz, izuzetno okretan auto. Pravi zvrk u odnosu na Twingo. Ima 4 vrata pa su dovoljno manja da se primetno oseti razlika u upotrebi, prosto ne zahteva prostor kao kombi ni za voznju ni za parkiranja.

Retrovizore nisam racunao u sirinu, oni su po meni sporedni na ulici, bitno je u privatnoj garazi i slicno gde su bocni zidovi.


Puno sam auta probao, i veoma mali broj mi se svideo za voznju po gradu, jednostavno volim da auto mogu sa lakocom da vozim, manevrisem, da je pregledan, da je ergonomija prilagodjena meni a ne da se ja prilagodjavam autu.

Stalno vidjam po gradu komicne situacije gde spolja malecni auto pri parkiranja se ponasa kao neki kamionet, a da bude jos smesnije neki veliki kombiji koji prelaze 5m su laksi od njih za samu voznju po gradu.

Naravno da se podrazumeva da tebi mozda ta karakteristika okretnosti nije nesto bitno, da ti je svejedno ili da volis prosto vise da se bavis volanom, postujem. Zato vise volim da pricamo o brojkama jer one iskljucuju subjektivni stav. :pivo:

Da dodam, kada @nuk vec pomenu montazne garaze.
Kada mi je trebao parking u centru, uvek sam prvo isao na onaj montazni na sprat koji je bio preko puta glavne poste i Skupstine.
Veoma dobra okretnost je uvek omogucila da bez dodatnog manevrisanja se popnem na sprat i tu je obicno bilo izbora slobodnog mesta.
Ljudi su odustajali da se penju gore, oni zastitnici su bili izgrebani, desetine puta sam video uzivo kako dosta manji auto od moga prosto ne moze da se popne u cugu vec mora da stane, pa malo u rikverc pa onda opet ajnslag do kraja, neki cak i po 3 puta dok ja to uradim bez stajanja iz prve.

Slicno je i sa parkingom na BASu, i gde god je nesto manje prostora okretnost se lako primeti kao nesto dobro i korisno.

Ko ne ulazi u gradove, kome nije bitno vreme parkiranja i lakoca, njemu zaista ne igra nikakvu ulogu.

Ako pricamo o gradskoj voznji okretnost i preglednost su 2 dobra druga svakom vozacu.

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Poslato: 24 Jul 2014, 21:49
od Rakhil
Poceo si licno da shvatas pa necu nastavljati :thumbup:

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Poslato: 24 Jul 2014, 22:57
od dragan
a pored toga, ako je tvingo auto, matiz to bas i nije :kezo:

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Poslato: 24 Jul 2014, 23:02
od nuk
Al vrtiš ga jednim prstom u mestu :D

Re: BMW - generalna tema

Poslato: 02 Jun 2015, 18:59
od Delija
Nemoj mi Audi spominjati par dana - jos uvek sam pod utiscima :ccc:

Kolegi sa posla na A3 koji je presao jedva 7k km se ovih dana menja turbina... Popiz*eo sam ja, a mogu da mislim koliko je tek on... :glavomuzid:

Re: BMW - generalna tema

Poslato: 02 Jun 2015, 19:18
od Day Walker
Sto pizdeti, pa tome sluzi garancija? Feler jbga.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: BMW - generalna tema

Poslato: 02 Jun 2015, 19:20
od Delija
Odes na more sa malim detetom i u pizdincima ti zvekne turbina na novom autu. Pa zapalio bih ga.

Re: Одг: BMW - generalna tema

Poslato: 02 Jun 2015, 19:23
od dag81
Slazem se i ja bih.

Re: BMW - generalna tema

Poslato: 02 Jun 2015, 19:25
od Ivan
Tuga, koji motor?

Послато са GT-N7100