Thx!
Ja sam majstor, burazer je dirigent, tj on bira boje, i dezene, te parvi finalni katalog.
Ovaj Bjanki je bio radjen sa ljubavlju, ali kao ruzno pace. Ipak zasluzio je da ga sredimo, zbog VIP proslosti.
Bilo je i previse problema oko njega, od starta, sve sem rama, je bilo za bacanje, a i ram nije bio u top formi.
Problemi sa linijom lanca, menjacima Hurret koji su za 5ofaz, ali sam hteo samo njih, pa sam ih preradio. Zatim resenje prstena za sajle, je neocekivano pod snaznim opterecenjem, pa pogon koji su mi prodali, na oglasima,...
Ipak jedno po jedni je sanirano, i sad mi se cini da je spreman da se ozbiljno vozi, naravno test drive od 200 km, je najbolji sudija...
Sledeca etapa je izazov, krecem da pletem tockove za Peugeota, u kucnim uslovima, imam Campagnolo nable, pa skidam tabulare sa njih, i radim adaptaciju za klincere. Tu ce se vidi ko kosi ko vodu nosi, nemoze covek da se srodi s masinom dok ne isplete tocak.
Od iskustva, radio sam za Poniku jedan pre 20 godina
Sent from my PAP5044DUO using Tapatalk
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.