Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Brda i krivine su predeli gde je nekad bolje rucno da menjas. Takodje, ukoliko hoces da pretices na magistrali kolone sa ubacivanjem, moze da ooristi. Ovako, bar iz mog iskustva, gurnes u drive i uzivas.
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23824
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Ja koristim Drive u 99%, sa ovim DSGom koji je lepo podesen, cak i za brda, isao sam po takvim putevima, te i najvise volim i jako lepo radi, mogu misliti kako je na skupljim kolima. Te lopatice po meni imaju smisla na nekoj pisti sa adekvatnim autom. Vozio sam Lamba u toj varijanti i ima smisla.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Šaltanje na volanu je isto kao onomad kad smo svi uzimali nove televizore sa 3D naočarima: pokažeš jednom kako radi, i onda sedi i skuplja prašinu
Radi fin posao npr. na brdskim i planinskim putevima, na ravnom i nema puno prilike da se pokaže. Meni smeta što zahteva da se potpuno posvetiš ručnom šaltanju a to se na automatiku za čas zaboravi. Naiđu krivine i iscimam se da bih obišao neka vozila, prošao brže itd... I onda dođe deo gde nema potrebe za ručnim šaltanjem a auto krene da se kilavi ili motor urla: ne menja brzine u skladu sa brzinom kojom se krećeš, sad si u Manual režimu i čeka tebe da promeniš brzinu.
Sent from my SM-G996B using Tapatalk
Radi fin posao npr. na brdskim i planinskim putevima, na ravnom i nema puno prilike da se pokaže. Meni smeta što zahteva da se potpuno posvetiš ručnom šaltanju a to se na automatiku za čas zaboravi. Naiđu krivine i iscimam se da bih obišao neka vozila, prošao brže itd... I onda dođe deo gde nema potrebe za ručnim šaltanjem a auto krene da se kilavi ili motor urla: ne menja brzine u skladu sa brzinom kojom se krećeš, sad si u Manual režimu i čeka tebe da promeniš brzinu.
Sent from my SM-G996B using Tapatalk
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Nemam ja problema sa normalnom vožnjom nikad. Uglavnom šalta u pravom momentu.
Nego ponekad kad bih da ga zavrtim po magistrali ili po planinskim putevima da izdivljam tu najbolje ja biram. Mislim da ta intervencija zamene volana nije ispod 250 evra.
Nego ponekad kad bih da ga zavrtim po magistrali ili po planinskim putevima da izdivljam tu najbolje ja biram. Mislim da ta intervencija zamene volana nije ispod 250 evra.
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Inače ovaj dsg je mnogo pametan menjač, baš šalta kad treba i u svim uslovima vožnja je krajnje udobna i prijatna. Kao na struju da se voziš.
Ne sviđa mi se što je grub kad si grub na gasu, ovaj moj da bi šaltao neosetno moraš lagano da ga stiskaš. Ako ga cimam naglo, stani kreni, i tako to onda je sličan manuelnom. Naravno, prijatnije je, ali nije to baš upeglano kako bih ja voleo.
Ne sviđa mi se što je grub kad si grub na gasu, ovaj moj da bi šaltao neosetno moraš lagano da ga stiskaš. Ako ga cimam naglo, stani kreni, i tako to onda je sličan manuelnom. Naravno, prijatnije je, ali nije to baš upeglano kako bih ja voleo.
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
To je namerno. Čak i planetarci sa konverterom momenta u oštroj vožnji cimaju, iako im nije u prirodi, jer taj osećaj većina vozača traži.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23824
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Drugar uzeo Superba 1.8TSI, DSG 7 brzina suvi i nece da presalta u najnizu mogucu brzinu na kickdownu, moze samo manuelno. Nije bas zgodno za preticanje. Meni se to.ponekad desi na skoro novom autu, recimo iz zezanja sam pokusao na 140 kickdown i recimo u 50% slucajeva prebaci u najnizu, a ostalo ne prebaci. Isti uslovi, AP, sve u razmaku od par min. Interesantno.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- shandu90
- Postovi: 12377
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Ni u sport modu?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23824
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Tako je. Meni u normalnom rezimu na magistrali kickdown vraca u najnizu.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Moj automatik, planeterni sa konvereterom Aisin71, ne cima ni pri oštrijoj vožnji ni u kickdown režimu. Nikada još nije bilo naznaka bilokakvog cimanja ni uvožnji ni pri šaltanju kroz brzine..
Tako i treba da radi ispravan i dobar auotmatik ugladjeno i glatko radi u svim režimima.
Tako i treba da radi ispravan i dobar auotmatik ugladjeno i glatko radi u svim režimima.
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Bukvalno prva pomisao, nakon što sam juče pročitao zadnjih par postova, bila je: sad će da se pojavi sa pričom *uobičajeno, tipično, standardno, kod mog Volva je tako... "
Pa jbt...
Sent from my SM-G996B using Tapatalk
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
jedino namerno sto se kod dsg-a dodaje i to samo kod benzinaca je blip(dsg fart) pri promeni brzina na gore. U prvim generacijama to se desavalo samo kad potrefis odredjene obrtaje a sad se to cuje i na punom gasu pri promeni brzina na gore. Ali i dalje tu nema cimanja.
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Šta je taj blip?
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Ja još nisam probao automatik koji ne cima, kad ga isforsiraš. A recimo da sam ih dosta probao.
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Misli se na cimanje pri promeni brzina na gore, to sigurno ne radi ni kod tebe na skodi.
@kojot
@kojot