Ne brže od života!
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: Ne brže od života!
Tako je, skretanje je pre kočenja, prvi refleks. Pre neki dan lik udje u mene sa leve strane, potez od Yubc-a do kružnog toka. Samo je odjednom skrenuo ulevo, zveknuo me u retrovizor a ja sam mahinalno trznuo u desno. Tek onda sam kočio, ali da mi je neko bio sa desne strane odvalio bih ga.
Presuda vozaču busa je potpuno nerazumna.
Presuda vozaču busa je potpuno nerazumna.
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Ne brže od života!
Skretanje - definitivno.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: Ne brže od života!
Prakticno svaki vozac izbegava direktan udar u prepreku i to je uradio vozac autobusa.
Bas kako se ocekuje i treba.
To bi uradio i taj sudija da je bio za volanom u datoj konkretnoj situaciji.
Vozac autobusa nije izazivac nesrece sto je valjda nesporno iz izjava prisutnih na licu mesta i opisa redosleda dogadjaja.
Bas kako se ocekuje i treba.
To bi uradio i taj sudija da je bio za volanom u datoj konkretnoj situaciji.
Vozac autobusa nije izazivac nesrece sto je valjda nesporno iz izjava prisutnih na licu mesta i opisa redosleda dogadjaja.
Re: Ne brže od života!
Naravno da se ne ocekuje i da ne treba da predje u suprotan smer, a razlog je ovde vise nego jasan.
Da ne pricamo da on vozi autobus i profesionalni je vozac, a ne neki Mica koji je drugi put izasao iz svog sela da se provoza, pa ne zna sta treba da radi.
Kako mozete izgovoriti takve gluposti, nije mi jasno.
Sta bi bilo da je taj idiot sto je preticao prosao dalje i otisao?
Logican instinkt je da bezis od svakog nadolazeceg automobila, a ne da izbegnes jedan, a zapucas se u drugi.
Da ne pricamo da on vozi autobus i profesionalni je vozac, a ne neki Mica koji je drugi put izasao iz svog sela da se provoza, pa ne zna sta treba da radi.
Kako mozete izgovoriti takve gluposti, nije mi jasno.
Sta bi bilo da je taj idiot sto je preticao prosao dalje i otisao?
Logican instinkt je da bezis od svakog nadolazeceg automobila, a ne da izbegnes jedan, a zapucas se u drugi.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: Ne brže od života!
Dakle, pošto očigledno nije mogao da zakoči a da skrene desno takodje ne može, tvoja pametna tvrdnja za razliku od naših glupih je da je trebao da stegne volan i bez uzmicanja spuca kretena koji je u njegovoj traci?
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
Re: Ne brže od života!
Tako je.
- grujicd
- Postovi: 9067
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Ne brže od života!
Ne mogu da krivim vozača autobusa za grešku ali jeste, trebao je da koči.
Kad ti nailaze makazice najbezbednije rešenje je kočenje i bežanje u desnu ivicu koliko je moguće, jer se time daje šansa budali da završi preticanje ili da se provuče u zadnjem trenutku. Isto to treba da radi i onaj koji je pretican, njegovo kočenje isto ima veliku ulogu. Ne mislim izletanje u kanjon sa desne strane, već koliko možeš. Ne svuda, ali na mnogim putevima mogu da se smeste tri vozila u dve trake.
Onaj koji pretiče već ima znatno veću brzinu i njegovo kočenje u kritičnom trenutku ima najmanje šanse da spase situaciju i on treba da završi šta je započeo. To pod uslovom da je već duboko u preticanju iz kog nema vraćanja.
A ako skreneš levo, em ideš direktno na onog koji je pretican, em zatvaraš put ovome koji pokušava da se vrati u svoju traku u tom trenutku.
Da me ne shvati neko pogrešno, uopšte ne pokušavam da opravdam ovoga koji je preticao preko pune na nepreglednom mestu, niti krivim vozača autobusa koji je imao možda par desetinki na raspolaganju i reagovao je instiktivno. Moža bi i ja isto tako. Samo pišem koji su potezi najbezbedniji za sve i kako treba reagovati.
Kad ti nailaze makazice najbezbednije rešenje je kočenje i bežanje u desnu ivicu koliko je moguće, jer se time daje šansa budali da završi preticanje ili da se provuče u zadnjem trenutku. Isto to treba da radi i onaj koji je pretican, njegovo kočenje isto ima veliku ulogu. Ne mislim izletanje u kanjon sa desne strane, već koliko možeš. Ne svuda, ali na mnogim putevima mogu da se smeste tri vozila u dve trake.
Onaj koji pretiče već ima znatno veću brzinu i njegovo kočenje u kritičnom trenutku ima najmanje šanse da spase situaciju i on treba da završi šta je započeo. To pod uslovom da je već duboko u preticanju iz kog nema vraćanja.
A ako skreneš levo, em ideš direktno na onog koji je pretican, em zatvaraš put ovome koji pokušava da se vrati u svoju traku u tom trenutku.
Da me ne shvati neko pogrešno, uopšte ne pokušavam da opravdam ovoga koji je preticao preko pune na nepreglednom mestu, niti krivim vozača autobusa koji je imao možda par desetinki na raspolaganju i reagovao je instiktivno. Moža bi i ja isto tako. Samo pišem koji su potezi najbezbedniji za sve i kako treba reagovati.
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13587
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Ne brže od života!
On nije profesionalni vozac u tom smislu, on nema obuku da suzbije reflekse, to bi trebalo da imaju profesionalni vozaci tipa presretaca, pratnje, itd
Sent from my HTC One using Tapatalk
Sent from my HTC One using Tapatalk
Re: Ne brže od života!
Oni i imaju obuku za te stvari, nemoj ni da sumnjas i vozaci presretaca i vozila pod pratnjom, svasta na obuci se nauci.Grujic napisao:On nije profesionalni vozac u tom smislu, on nema obuku da suzbije reflekse, to bi trebalo da imaju profesionalni vozaci tipa presretaca, pratnje, itd
Sent from my HTC One using Tapatalk
using Tapatalk
Postujte saobracajne propise!!!
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13587
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Ne brže od života!
To sam i rekao
Sent from my HTC One using Tapatalk
Sent from my HTC One using Tapatalk
Re: Ne brže od života!
@dusman
Jel' imaš nečim da potkrepiš te tvrdnje o obučenosti presretača?
Jel' imaš nečim da potkrepiš te tvrdnje o obučenosti presretača?
Re: Ne brže od života!
Ja sam kocio kad je lik sa Audijem izleteo ispred mene na starom novosadskom putu. Nisam skretao ni levo ni desno samo sam do panje nabo kocnicu. Toliko sam kocio da su gume zadimile obe trake. Lik je prosao izmedju mene i lika kog je obilazio, ne znam kako ni dan danas.nidza napisao:Refleks je kočnica, ne volan. Snimak iz busa bi sve razjasnio tako da je kamera u vozilu must have.
Tapatalk
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Ne brže od života!
Takođe, samo ja nisam uspeo da se zaustavim i imao sam frontalni sudar sa taxi Merc-om koji je suludim manevrom kratio raskrnicu Ustaničke i Ljermontove (išao je uzbrdo i skretao ulevo na semaforu), gde mi je oduzeo prvenstvo.
Re: Ne brže od života!
Tu je pre par godina zbog taksiste poginuo lik na motoru, ista situacija.
Re: Ne brže od života!
https://www.youtube.com/watch?v=nKsXIjOTaqQ
Priblizno 0.3 sekunde deli od direktnog sudara.
Put nema sirinu za 3 auta.
Auto prelazi 31metar za 1 sekundu. Kocenjem je brzina sa 111 smanjena na 74km/h (0.8g tj 7.85 m/s2) na blagoj nizbrdici u blagoj krivini.
Lik je obilazio 5 auta u krivini preko pune linije.
Priblizno 0.3 sekunde deli od direktnog sudara.
Put nema sirinu za 3 auta.
Auto prelazi 31metar za 1 sekundu. Kocenjem je brzina sa 111 smanjena na 74km/h (0.8g tj 7.85 m/s2) na blagoj nizbrdici u blagoj krivini.
Lik je obilazio 5 auta u krivini preko pune linije.