Inace, naslovna strana sa secerom koju sam slikao, prodata je u skoro 1000 primeraka vise, dok je digitalni retus i naslovna sa slikom srpskog vojnika na naslovnoj prodata preko 1300 primeraka vise.
Takva vrsta fotografije, koja se poziva na lokalne obicaje ili dogadjaje ili nesto sto se vezuje za ove prostore (kao i naslovna sa fotografijom Beogradske mumije pre par godina), uvek imaju dobar odziv
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Da ste procitali detaljno link ka wikipediji znali bi zasto je slika popularna.
Nijedan fotograf dotada nije mogao tek tako da udje u Afganistan i slika bilo koga. Stiv Mekari je bio prvi, maltene.
Slika dodje kao neki simbol patnje tog naroda.
Nije sve u svidjanju ili nesvidjanju izgleda ociju ili slicno.
Fotografija prica pricu, uostalom mozete da pogledate novi broj pa ce vam biti malo jasnije, ili barem nadjite na netu (ne znam dal je centrala kacila nesto od fotki).
Otud na nasoj naslovnoj naslov - Moc fotografije.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Gaginh0 napisao:Ja sam seljak i ja ne kontam tu sliku sto je tako popularna, devojka ima mutne oci kao moj pijani komsija Dane i uopste mi se ne svidja...
Ko prizna pola mu se prasta. Stvar je u sledecem, nacin na koji ti gledas fotografiju i neko drugi ko o istoj zna jer se edukovao vidi drugacije od tebe, uparvo ovako kako si ti video tu sliku gde oci i dominiraju drugi je dozivljava i vidi patnje koje se kroz oci te devojke oslikavaju. Moc fotografije je toliko jaka da joj cak i ne treba objasnjenje.