Registracija vozila
- schonenk
- Postovi: 1970
- Pridružio se: 17 Jan 2014, 15:56
- Garaža: honda civic ep3, honda civic ek3
- Lokacija: beograd
Re: Registracija vozila
Ako ovo ne izvuce Dunav osiguranje iz dubioze, ja predlazem jos barem 15% za narednu godinu.
Re: Registracija vozila
Kad se nismo bunili za 45% ne verujem ni da ćemo za 10%
Sent from my Iphone 6
Sent from my Iphone 6
Re: Registracija vozila
https://www.youtube.com/watch?v=wfpvQHjf0ms
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13593
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Registracija vozila
Prosli put je to proslo u tisini jer je poskupljenje odobreno tipa 6 meseci pre stupanja na snagu, ja nisam nigde cuo za to kada je odobreno...rascsnin napisao:Kad se nismo bunili za 45% ne verujem ni da ćemo za 10%
Sent from my Iphone 6
- srdjanyo
- Postovi: 3510
- Pridružio se: 12 Okt 2014, 11:44
- Garaža: Škoda Fabia Combi 1.9 TDI
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Registracija vozila
Stid me je koliko nam dobro ide.
Poslato sa MediaPad 7 Youth 2 uz pomoć Tapatoka
Poslato sa MediaPad 7 Youth 2 uz pomoć Tapatoka
Re: Registracija vozila
Osiguranje vozila skuplje za 10 odsto?
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1015016
Posle prošlogodišnjeg poskupljenja auto-osiguranja za 45 odsto, Udruženje osiguravača Srbije (UOS) planira da od NBS zatraži novo povećanje cene.
Ukoliko NBS odobri ovaj zahtev, vlasnici više od 2,2 miliona automobila za osiguranje će morati da izdvoje od 950 do 2.100 dinara više, u zavisnosti od snage četvorotočkaša.
Udruženje osiguravača Srbije (UOS) radi radi na procenama uplaćenih premija i isplaćenih šteta u cilju ovog povećanja.
Zoran Ćirić, portparol UOS, kaže da "za sada nisu preduzeli direktnu inicijativu i zatražili poskupljenje auto-osiguranja od NBS, ali da svakako nameravaju to da urade kada se za to steknu uslovi".
"Nivo korekcije cene osiguranja od auto-odgovornosti zavisiće od rezultata analize. Veoma je važno da premija osiguranja uvek bude na nivou koji će omogućiti normalno poslovanje i isplatu šteta i obeštećenje građana", kaže Ćirić.
Milan Cerović, predsednik Udruženja korisnika osiguranja, podseća da je prošlogodišnje povećanje cene bilo izvedeno u tajnosti i nezakonito i da ni nakon godinu dana NBS nije dala objašnjenje na osnovu čega je dala odobrenje za to. Objašnjenje su od NBS tada tražila udruženja potrošača, stručnjaci i mediji, ali su svi ostali uskraćeni za odgovor.
"Prošle godine je na osnovu rezultata poslovanja osiguravajućih kuća bilo uslova za pojeftinjenje osiguranja od 20 odsto, jer je bilo znatno više uplaćenih premija nego isplaćenih šteta, a smanjen je i broj nezgoda", kaže Cerović.
Iako su osiguravajuće kuće i prošle godine kao jedan od razloga za poskupljenje navele povećanje limita za isplatu šteta sa maksimalnih 100.000 dolara na milion, stručnjaci veruju da će i ove godine zaigrati na istu kartu.
"To nije izgovor. U Hrvatskoj su nedavno povećali limit za isplatu šteta više od 13 puta, a premija je ipak smanjena za 25 odsto", objašnjava Cerović.
Stručnjaci veruju da ogroman trošak za osiguravajuće kuće predstavlja to što izdvajaju više od 20 odsto od naplaćenih polisa kako bi "stimulisali" prodavce da prodaju baš njihove polise, što se, kažu, lomilo preko njihovih leđa.
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1015016
Posle prošlogodišnjeg poskupljenja auto-osiguranja za 45 odsto, Udruženje osiguravača Srbije (UOS) planira da od NBS zatraži novo povećanje cene.
Ukoliko NBS odobri ovaj zahtev, vlasnici više od 2,2 miliona automobila za osiguranje će morati da izdvoje od 950 do 2.100 dinara više, u zavisnosti od snage četvorotočkaša.
Udruženje osiguravača Srbije (UOS) radi radi na procenama uplaćenih premija i isplaćenih šteta u cilju ovog povećanja.
Zoran Ćirić, portparol UOS, kaže da "za sada nisu preduzeli direktnu inicijativu i zatražili poskupljenje auto-osiguranja od NBS, ali da svakako nameravaju to da urade kada se za to steknu uslovi".
"Nivo korekcije cene osiguranja od auto-odgovornosti zavisiće od rezultata analize. Veoma je važno da premija osiguranja uvek bude na nivou koji će omogućiti normalno poslovanje i isplatu šteta i obeštećenje građana", kaže Ćirić.
Milan Cerović, predsednik Udruženja korisnika osiguranja, podseća da je prošlogodišnje povećanje cene bilo izvedeno u tajnosti i nezakonito i da ni nakon godinu dana NBS nije dala objašnjenje na osnovu čega je dala odobrenje za to. Objašnjenje su od NBS tada tražila udruženja potrošača, stručnjaci i mediji, ali su svi ostali uskraćeni za odgovor.
"Prošle godine je na osnovu rezultata poslovanja osiguravajućih kuća bilo uslova za pojeftinjenje osiguranja od 20 odsto, jer je bilo znatno više uplaćenih premija nego isplaćenih šteta, a smanjen je i broj nezgoda", kaže Cerović.
Iako su osiguravajuće kuće i prošle godine kao jedan od razloga za poskupljenje navele povećanje limita za isplatu šteta sa maksimalnih 100.000 dolara na milion, stručnjaci veruju da će i ove godine zaigrati na istu kartu.
"To nije izgovor. U Hrvatskoj su nedavno povećali limit za isplatu šteta više od 13 puta, a premija je ipak smanjena za 25 odsto", objašnjava Cerović.
Stručnjaci veruju da ogroman trošak za osiguravajuće kuće predstavlja to što izdvajaju više od 20 odsto od naplaćenih polisa kako bi "stimulisali" prodavce da prodaju baš njihove polise, što se, kažu, lomilo preko njihovih leđa.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- TheWickerMan
- Postovi: 11215
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Stelvio Estrema, AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Registracija vozila
Ima li negde neki Pravilnik za registraciju automobila osoba sa invaliditetom? Šta treba od papirologije i slično?
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13593
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Registracija vozila
Ima pravilnik o registraciji, e sad, možda tu ima, nisam siguran da ima poseban pravilnik za to...
Elem, razmišljam se koje obavezno osiguranje da uzmem zbog osiguranja stakala, jel uzimao neko skoro? Ponuda za Triglav je oko 2500din stakla i putnici, stakla na cifru 15000din, putnici invaliditet 200k, smrt 400k
Kakvi su odnosi kod ostalih? Ovo je naravno minimalna premija, mogu stakla da se osiguraju i na veću cifru...
Elem, razmišljam se koje obavezno osiguranje da uzmem zbog osiguranja stakala, jel uzimao neko skoro? Ponuda za Triglav je oko 2500din stakla i putnici, stakla na cifru 15000din, putnici invaliditet 200k, smrt 400k

Re: Registracija vozila
Wicker, nema pravilnik. Treba ti potvrda zastupnika za prepravke komandi, izjava od servisa koji ugrađuje komande i od laboratorije atest (ili potvrda nisam siguran, neki papir mora od njih).
TT
TT
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13593
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Registracija vozila
Nije nužna prepravka, tj ne mora auto registrovan na invalida biti prepravljen.
Re: Registracija vozila
Znam, ja sam razumeo ovako.
Ako je drugi slučaj onda svaka agencija zna, poresko i sl.
TT
Ako je drugi slučaj onda svaka agencija zna, poresko i sl.
TT
- TheWickerMan
- Postovi: 11215
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Stelvio Estrema, AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Registracija vozila
Ok, raspitaću se, hvala.
Sent from my LG-P880 using Tapatalk
Sent from my LG-P880 using Tapatalk
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13593
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Registracija vozila
Pa koji ti slučaj treba, setih se da imam koga da pitam 

- TheWickerMan
- Postovi: 11215
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Stelvio Estrema, AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Registracija vozila
Nismo se razumeli, mene zanima šta od papira treba za uvoz automobila i registraciju na osobu koja ima 100% invaliditeta. Prepravka ne treba, samo mora da je automatik 
Sent from my LG-P880 using Tapatalk

Sent from my LG-P880 using Tapatalk
Re: Registracija vozila
Meni spalo sa drugog, na prvi stepen osiguranje, 67.000 dinara me izasla registracija u agenciji.
Sent from my Sony
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.