Stranica 634 od 898
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 27 Nov 2018, 08:26
od zuzazu
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 27 Nov 2018, 08:54
od cozmo
Al je mirisala kabina

Re: Vazduhoplovi
Poslato: 27 Nov 2018, 09:39
od BRABUS
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 28 Nov 2018, 13:06
od pedja
Situacija u 7 i 8h BEG/TGD
ATR u akciji. Čak i majstor za odleđivanje ATRa nema kabinu, a ovi na Airbusu pored sve sa kabinama, na ovom snegu.
Ako ništa, ATR je uredno grejao.

TapaT
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 28 Nov 2018, 13:51
od BAJKER
Hajnan erlajns ukinuo letove iz Pekinga za Beograd
Kako prenosi portal T6
Avio-kompanija Hajnan erlajns ukinula je letove iz Pekinga za Beograd, a poslednji let na linji Peking–Prag–Beograd bio je u ponedeljak, rečeno je juče „Politici” iz uprave Aerodroma Nikola Tesla.
Kako piše taj dnevni list, sada je iz uprave potvrđeno da se letovi ukidaju, ali kada je prvi put pre deset dana upućeno pitanje Aerodromu o povlačenju kineskog avio-prevoznika nije dobijen konkretan odgovor:
– Budući da se u poslednje vreme spekuliše o ukidanju ove linije zbog malog broja putnika, „Politika” je pitanje uputila aerodromu i pre deset dana. Tada smo dobili odgovor da „ne raspolažu informacijom da će avio-linija Beograd-Prag-Peking biti ukinuta”. Kako saznajemo, „Hajnan” nije obavestio Direktorat za civilno vazduhoplovstvo o ukidanju ove linije. Za razloge prekida avio-veze između Kine i Srbije preko Praga upitali smo i kineskog avio-prevoznika, ali od „Hajnana” nismo dobili odgovor. –
Podsetimo, prvi avion na liniji Peking-Prag-Beograd, nakon 17 godina, sleteo je na beogradski aerodrom 15. septembra prethodne godine. U planu je bilo da se na početku letovi obavljaju dva puta nedeljno preko Praga na ruti Peking-Prag-Beograd, a zatim uvede direktan let Peking-Beograd.
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 28 Nov 2018, 18:14
od BRABUS
pedja napisao: 28 Nov 2018, 13:06
Situacija u 7 i 8h BEG/TGD
ATR u akciji. Čak i majstor za odleđivanje ATRa nema kabinu, a ovi na Airbusu pored sve sa kabinama, na ovom snegu.
Ako ništa, ATR je uredno grejao
TapaT
Meni se posrecilo danas, u Sofiju poslali Airbus umesto ATR-a, vidim da im je jedan ATR danas zaglavljen u CG pa verovatno zato
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 28 Nov 2018, 19:02
od Heinz
pedja napisao: 28 Nov 2018, 13:06
Situacija u 7 i 8h BEG/TGD
ATR u akciji.
Izgleda da mi je brat odleteo istim avionom jutros

Re: Vazduhoplovi
Poslato: 28 Nov 2018, 20:14
od pedja
Jel' i on srećan na velikodušno dodeljenoj kesici sa (bukvalno) 15g ribica?
Prošli put su (u Airbusu) na istom letu dali flašicu vode, što je svakako bolje. Sada ribice i čaša za par gutljaja. Ne znam za kabinsko osoblje, ali mene bi bio blam da ono dajem ljudima.
Oba puta smo se vraćali Embraerima, Montenegro. Nema "hrane", ali bar imaš neki izbor pića, kakav-takav.
Doduše, za 20 min leta (između poletanja i sletanja), ne treba ič.
U PG sabija vetar, neprijatno je izuzetno napokju, iako je šatro toplije. Relativan osećaj je grđi nego na ovom našem snegu. Poletanje je bilo kao vožnja po BG ulicama, veoma truckavo. Inače, prvi put sam doživeo da avion ne stane pre poletanja. Ovaj je "iz krivine" opalio po gasu, bez da je usporio.
TapaT
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 28 Nov 2018, 20:34
od Heinz
Jeste dobio ribice

Re: Vazduhoplovi
Poslato: 28 Nov 2018, 20:36
od snork
Ja sam takvo poletanje imao samo sa JAT-ovim ATR-om. Sa mlaznim da gas, sačeka nekoliko sekundi da se motori dobro zavrte, pa tek onda pusti kočnice. Ali generalno svaki avion može poleteti i ovako i onako... Pominjao je Zuzazu ranije, ako se dobro sećam, prvi način se zove "rolling", a drugi "static" takeoff.
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 28 Nov 2018, 20:45
od passenger
Mnogo bolje nego onaj iz Wizz umesto da skrene desno, skrenuo levo. Valjda ga upozorili iz kontr. tornja i lik naboo na kočnicu, svi poleteli napred. Samo je nabio tenziju pred poletanje.
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 28 Nov 2018, 20:50
od pedja
U povratku, pri sletanju mi se nabio strašan pritisak, stvorio se bol u ušima kao nikada. Sletanje je bilo fino, ništa čudno, ali boool...
TapaT
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 28 Nov 2018, 21:37
od Heinz
https://www.dailymail.co.uk/news/articl ... uters.html
- Lion Air jet was 'not in an airworthy condition' on flight just before fatal crash
- 'Stick shaker' vibrating the captain's controls warning of a stall throughout flight
- Nose dipped more than a dozen times during the 11-minute flight on October 29
- Pilot pulled it up repeatedly before he finally lost control and the plane crashed
- Early report appeared to back theory that in-flight computers caused disaster
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 29 Nov 2018, 01:15
od H4wkeye
Sto znaci da je kompanija znala verovatno da nesto nije uredu ali su gurali dalje, sto me i ne cudi, jer je LIon Air bio zabranjen u Evropi dugo godina, zato sto im je safety standard nula.
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 29 Nov 2018, 13:44
od zuzazu
snork napisao: 28 Nov 2018, 20:36
Ja sam takvo poletanje imao samo sa JAT-ovim ATR-om. Sa mlaznim da gas, sačeka nekoliko sekundi da se motori dobro zavrte, pa tek onda pusti kočnice. Ali generalno svaki avion može poleteti i ovako i onako... Pominjao je Zuzazu ranije, ako se dobro sećam, prvi način se zove "rolling", a drugi "static" takeoff.
Kada toranjska kontrola ne da instrukciju "Line up and wait", vec dozvoli odmah ulazak na pistu i poletanje "Clear line up and take off",
uvek radim rolling, jer od static nema benefita za performanse, a samo se akaju kocnice. U samom izlasku na pistu, motori su vec stabilizovani za take off power i samo se ceka da se avion poravna sa pravcem piste i da se da potisak za poletanje.