
Sent from my Sony
Na isparivacu ispod nule. Otuda i led na isparivacu se moze stvoriti pri manjiem protoku vazduha.dag81 napisao:Na isparivacu 2 na ventilaciji tesko bas 2.
Nije normalno da ledi na isparivacu.ljubitelj napisao:Na isparivacu ispod nule. Otuda i led na isparivacu se moze stvoriti pri manjiem protoku vazduha.dag81 napisao:Na isparivacu 2 na ventilaciji tesko bas 2.
Uvlaci bez problema kad se prska sprejom, sitne su kapi. Ja sam probao jednom na proslom autu ali tamo nije bila problem klima, nije smrdela, odlicno je hladila, pa ne mogu da kazem bas previse, ali sam citao na netu negde o Asepsolu i ovom postupku, pa sam to uradio kod mene, cisto iz preventive. Ono sto mogu da potvrdim je da je sigurno asepsol dospeo u kabinu zato sto je ovaj koji sam imao mirisao na neki citrus i kad sam otvorio vrata od auta bas je jako zamirisalo na to.Xepoj87 napisao:Da li on tako lako uvuce tecnost u sistem i jesi sam to probao i video rezultate?
Sent from my Sony
Osnova rada je prelazak gasa iz tecnog u gasovito agregatno stanje.ljubitelj napisao:Naravno da je normalno, u isparivacu mora da bude temperatura freona ispod nule, na svim autima. To je osnova rada rashladnog ciklusa.
.