
Sent from my SM-G998W using Tapatalk
Fiatov 1,5 MHEV navodno može i da ide u čistom EV modu, ali, je malo protivrečno ono što se o tome navodi, do kojih maksimalnih brzina.123456 napisao: 29 Jan 2024, 12:34 Zar nije kod MHEV da motor nikada ne ide samo na bateriju, nego baterija samo pomaže kod nekih situacija ali sve vreme radi SUS?
Poslano z mojega RMX3241 z uporabo Tapatalk
mironiko napisao: 29 Jan 2024, 11:31 Vrhunski. Pogledah sad na kalkulatoru registracije, umesto 45k, registracija će biti svega 29k.
Taman to praktično pokrije godišnju razliku u potrošnji u odnosu na ostale razmatrane modele, koji svi nisu hibridi.
Sent from my Pixel 6a using Tapatalk
Da, sve jasno... Čudi me da to i više ne ističu. Čak i na tim kalkulatorima registracije izbaci punu cenu, pošto nigde i ne upita da li je motor hibrid ili ne.pedalaš napisao:mironiko napisao: 29 Jan 2024, 11:31 Vrhunski. Pogledah sad na kalkulatoru registracije, umesto 45k, registracija će biti svega 29k.
Taman to praktično pokrije godišnju razliku u potrošnji u odnosu na ostale razmatrane modele, koji svi nisu hibridi.
Sent from my Pixel 6a using Tapatalk
Pa, šta misliš zašto je kod BMW-a u Srbiji buknula prodaja svih modela sa 3,0 MHEV motorima.
Nekada je bio popularan X5 i sa 25 d motorom (zbog zapremine od 2,0 litra).
Danas uzmeš bilo šta sa 3,0 MHEV motorm ( gde dobijaš i EM do 12 ks ) i godišnje na registraciji štediš RSD 146.050,00 godišnje.
Čak mislim da manje košta registracija za BMW XM sa 654 ks (mada je deo njegovog PHEV pogonskog sklopa i V8 motor radne zapremine 4,4 litra), nego li registrovati BMW 318i sa motorom od 156 ks, jer im motori od 2,0 litra nisu MHEV.
MHEV su im i neke verzije 3-cilindraša, pa i u X1.