Izvini ali ti mora da se šališ
Klinite na sliku za uvećanje na realne dimenzije:
tvoja je ova gornja

moja je ova donja
Pa ti si samo preosvetlio slku i dobio gomilu fleka/šuma ... ja to vidim ako totalnu grešku.
Uveličan detalj, radi jasnijeg uvida u gore izrečeno:
(klik na sliku)
U ostalom nije važno da se vidi "sve" već je važno da to dočara atmosferu, da obrada slike prati radnju na njoj:
- u pitanju je tama džez kluba u kojoj je samo muzičar osvetljen
- njegova bela koža (ima i crnih muzičara

) jako reflektuje svetlo i to se mora uzeti u obzir
- uz to on nosi tamnu odeću koja se nalazi u jasnom i jakom kontrastu u odnosu na njegovu belu kožu
- pozadina je skoro pa ne osvetljena i plus su u pitanju te teške mat zavese (kakve se standardno koriste u pozorištima, muzičkim dvoranama ali eto i na malim scenama)
- logično je da pri gore opisanim uslovima NE MOŽEMO očekivati da se vide svi detalji na slici jer je to protivno zdravom razumu, fizici ljudskog oka i dočaravanju atmosfere tog mesta.
Sve ove elemente sam uzeo u obzir u obradi ove fotografije ali koliko vidim ti si samo išao na cilj "osvetliti da se vidi što više" što je potpuno pogrešna ideja.
Hajde da se vratimo na tehničke detalje.
Mislim da je tvoj monitor previše taman pa ti u stvari misliš da je moja slika nedovoljno svetla tj. da se mnogo stvari na njoj ne vidi - iako se u stvari vidi ?!
(koliko negacija - negacije

)
Da li ti na svom monitoru možeš da vidiš svih 255 nijansi sive (od 1-crne do 255-bele) ???
Smem da se kladim da se na tvom monitoru ne vide bar prvih 5 ili čak 8 nijansi crne ... proveri:
- prikazati preko celog ekrana u nekom od programa za pregled/obradu slika i moraju se videti razlike
u tonalitetu svih crnih kocki ... bela je tu samo da bi dala meru kontrasta od potpuno crne pozadine,
pa preko prve sive nijanse sa brojem 1 do potpuno bele sa brojem 255)
(isto učiniti u prikazu i sa ovom slikom, isto važi i za vidljivost - moraju se videti razlike između svih kockastih polja,
počevši od 244 pa sve do 254, pozadina je apsolutno bela tj. 255):
