Putevi u Srbiji
- nuk
- Postovi: 7607
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
- Garaža: Renault Espace 2.0dCi
- Lokacija: Ns
- Kontakt:
Re: Putevi u Srbiji
Bice da su budale oni sto ti odgovaraju
Sent from my BlackBerry using Tapatalk
Sent from my BlackBerry using Tapatalk
Re: Putevi u Srbiji
dakle, kao sto sam i mislio, ibarska...
-
- Banned
- Postovi: 11254
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Putevi u Srbiji
Nuk, izvini ako si se prepoznao, ja to nisam rekao. Mada mi nije jasno kako bilo ko moze da kaze za taj put da je dobar, ako su nam takvi kriterijumi onda za bolje i nismo.
Elem, stigoh na Zlatibor, malo cu odmoriti pa nastavljam za RS. Ibarska je keva, naucio sam danas da nema potrebe bespotrebno eksperimentisati, proveren, poznat put i to je to. Osim sto sam razvalio auto, nikakav benefit od ovog puta ja nisam imao, mislim na Mlad i Topolu. Put je ocajan, prosek brzine max 50-60, uzas... Nit je krace, nit je bolje, nista...
Elem, stigoh na Zlatibor, malo cu odmoriti pa nastavljam za RS. Ibarska je keva, naucio sam danas da nema potrebe bespotrebno eksperimentisati, proveren, poznat put i to je to. Osim sto sam razvalio auto, nikakav benefit od ovog puta ja nisam imao, mislim na Mlad i Topolu. Put je ocajan, prosek brzine max 50-60, uzas... Nit je krace, nit je bolje, nista...
Re: Putevi u Srbiji
Blago tebi ako je tebi ibarska keva.
Danas odem do Inđije do šoping centra i platim putarinu na ns autoputu 240 din. Posle toga krenem do Beške u kafanu i uključujem se ponovo na autoput kad ono opet naplatna rampa i novih 240 din. Da sam kojim slučajem posle Beške hteo da nastavim ka NSu morao bih da platim još jednu putarinu(ne bi me čudilo da je 240).
Danas odem do Inđije do šoping centra i platim putarinu na ns autoputu 240 din. Posle toga krenem do Beške u kafanu i uključujem se ponovo na autoput kad ono opet naplatna rampa i novih 240 din. Da sam kojim slučajem posle Beške hteo da nastavim ka NSu morao bih da platim još jednu putarinu(ne bi me čudilo da je 240).
- pedja
- član 001
- Postovi: 15379
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Putevi u Srbiji
Da, na to se ljudi zale. Kako god da okrenes, 240din...
Re: Putevi u Srbiji
Jeste opet 240.ftj napisao:Blago tebi ako je tebi ibarska keva.
Danas odem do Inđije do šoping centra i platim putarinu na ns autoputu 240 din. Posle toga krenem do Beške u kafanu i uključujem se ponovo na autoput kad ono opet naplatna rampa i novih 240 din. Da sam kojim slučajem posle Beške hteo da nastavim ka NSu morao bih da platim još jednu putarinu(ne bi me čudilo da je 240).
Ja sam isao juce Bg > Indjija. Indjija > Krcedin. Krcedin > Indjija (jbg, takav horoskop). Indjija > NS. NS > Ruma (nema putarine, ali je put

I onda dodjem na normalan auto put (BG- ZG) i platim od Rume do Sremske Mitrovice - 50 rsd.
Kad smo vec kod toga, ne secam se ko, ali neko je hvalio stari NS da je odlican posle sredjivanja.
Pa Ogi bi zaustavio auto i nosio ga na ledjima.
Nije mi jasno da neko moze ono da izabere da bi ustedeo putarinu.
Put preko FG standardno ocajan, sreca ni jedan kamion me nije usporio. Vezbao sam voznju atmo benzinca uzbrdo

Desna traka auto-puta BG - NS



- bane valjevo
- Postovi: 3224
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:57
- Garaža: Hyundai Getz 1.3b
- Lokacija: Beograd-Valjevo
Re: Putevi u Srbiji
Ja sam pohvalio stari Novosadski put, izuzev onog kratkog dela gde je i dalje katastrofa, put je barem meni baš dobar.
Ima već neko vreme kako uvek njega biram umesto autoputa, iz prostog razloga što mi je mnogo, mnogo zanimljiviji za vožnju.
Ima već neko vreme kako uvek njega biram umesto autoputa, iz prostog razloga što mi je mnogo, mnogo zanimljiviji za vožnju.
http://www.felicity.edu.rs" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Putevi u Srbiji
Ima par delova koji su katastroficni. Tobogan je vrhunski, ali sam ja vozio 50 za kamionom, a nisam mogao da ga preterknem 
Zanimljiviji jeste, ali u kombinaciji sa kamionima i onim losim delovima nikako.

Zanimljiviji jeste, ali u kombinaciji sa kamionima i onim losim delovima nikako.
Re: Putevi u Srbiji
Bacih i ja danas 2x240 din. Kakvo truckanje u smeru ka NS, užas šta se naplaćuje kao autoput.
- pedja
- član 001
- Postovi: 15379
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Одг: Putevi u Srbiji
Odradjeno za medaljusebekkg napisao: Jer je dosta odradjeno puta kg-batocina i ima 2 trake po smeru. I ogranicenje 100. Ono malo oko same batocine je 60 i to je to.



Gde mi zivimo

Valjda se neko samo zaj**ava

Re: Putevi u Srbiji
Ruši se nelegalni deo autoputa od Batočine do Kragujevca
http://www.021.rs/Info/Srbija/Rusi-se-n ... jevca.html
Deo autoputa od Batočine do Kragujevca, vredan 500 miliona dinara, izgrađen je bez ijedne dozvole, zbog čega je inspekcija naložila njegovo zatvaranje i rušenje.
Izgradnja-autoputa
Osim što je izgrađena nelegalno, ova deonica se pokazala i kao rizična za vozače. Na delu gde se iz tri saobraćajne trake uključuje u jednu bilo je više poginulih, a nesreće su se najčešće događale kada su se vozači, neočekujući iznenadno suženje, zakucavali u zaštitnu ogradu. Zbog čestih nesreća, inspekcija je izvršila nadzor i utvrdila da za celokupnu saobraćajnicu ne postoji građevinska dozvola, dokument o prijavi početka radova, odobrenje za izmenu saobraćaja izdato od resornog ministarstva i upotrebna dozvola.
Inspekcija je naložila Kragujevcu da u roku od pet dana objasni zašto potrebna i zakonski propisana dokumentacija ne postoji, a odgovor nikada nije dostavljen. Inspekcija je naložila JP "Putevi Srbije" da zaustavi saobraćaj na ovoj deonici, da se ograda i saobraćajna signalizacija poruše, kao i da se put poruši i vrati u prvobitno stanje. To znači da pored dve trake puta, "Putevi Srbije" moraju da poruše nadvožnjak preko pruge Lapovo – Kragujevac dugačak 81 metar, most preko reke Lepenice dužine 71 metar, kao i petlju Kapavac od 1,1 kilometara.
Ovaj deo puta otvorili su 2010. tadašnja ministarka NIP Verica Kalanović i gradonačelnik Kragujevca Veroljub Stevanović, a ta deonica trebalo je da spoji Kragujevac sa Koridorom 10 i obezbedi "fijatu" vezu sa ovom saobraćajnicom. Kompletne radove izvelo je Preduzeće za puteve "Kragujevac", član "Nibens grupe", u vlasništvu Mila Đuraškovića, koji je uhapšen u maju 2011.
Verica Kalanović, koja je trenutno ministarka regionalnog razvoja i lokalne samouprave, i njeni portparoli su na pitanja "Blica" o nelegalnoj gradnji puta odgovorili na pitanja koja im niko nije postavio. "Nisam kupila ni stan u Beču, ni firme, ni automobil, niti sam oštetila državu na bilo koji način, već sam izgradila put koji koristi 300.000 ljudi i zahvaljujući kojem se izvoz Srbije povećao za 20 odsto", rekla je Kalanovićeva, a prenosi "Blic".
http://www.021.rs/Info/Srbija/Rusi-se-n ... jevca.html
Deo autoputa od Batočine do Kragujevca, vredan 500 miliona dinara, izgrađen je bez ijedne dozvole, zbog čega je inspekcija naložila njegovo zatvaranje i rušenje.
Izgradnja-autoputa
Osim što je izgrađena nelegalno, ova deonica se pokazala i kao rizična za vozače. Na delu gde se iz tri saobraćajne trake uključuje u jednu bilo je više poginulih, a nesreće su se najčešće događale kada su se vozači, neočekujući iznenadno suženje, zakucavali u zaštitnu ogradu. Zbog čestih nesreća, inspekcija je izvršila nadzor i utvrdila da za celokupnu saobraćajnicu ne postoji građevinska dozvola, dokument o prijavi početka radova, odobrenje za izmenu saobraćaja izdato od resornog ministarstva i upotrebna dozvola.
Inspekcija je naložila Kragujevcu da u roku od pet dana objasni zašto potrebna i zakonski propisana dokumentacija ne postoji, a odgovor nikada nije dostavljen. Inspekcija je naložila JP "Putevi Srbije" da zaustavi saobraćaj na ovoj deonici, da se ograda i saobraćajna signalizacija poruše, kao i da se put poruši i vrati u prvobitno stanje. To znači da pored dve trake puta, "Putevi Srbije" moraju da poruše nadvožnjak preko pruge Lapovo – Kragujevac dugačak 81 metar, most preko reke Lepenice dužine 71 metar, kao i petlju Kapavac od 1,1 kilometara.
Ovaj deo puta otvorili su 2010. tadašnja ministarka NIP Verica Kalanović i gradonačelnik Kragujevca Veroljub Stevanović, a ta deonica trebalo je da spoji Kragujevac sa Koridorom 10 i obezbedi "fijatu" vezu sa ovom saobraćajnicom. Kompletne radove izvelo je Preduzeće za puteve "Kragujevac", član "Nibens grupe", u vlasništvu Mila Đuraškovića, koji je uhapšen u maju 2011.
Verica Kalanović, koja je trenutno ministarka regionalnog razvoja i lokalne samouprave, i njeni portparoli su na pitanja "Blica" o nelegalnoj gradnji puta odgovorili na pitanja koja im niko nije postavio. "Nisam kupila ni stan u Beču, ni firme, ni automobil, niti sam oštetila državu na bilo koji način, već sam izgradila put koji koristi 300.000 ljudi i zahvaljujući kojem se izvoz Srbije povećao za 20 odsto", rekla je Kalanovićeva, a prenosi "Blic".
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Putevi u Srbiji
Koja banana...
- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Putevi u Srbiji
A sto lepo ne prerade taj put da bude bezbedniji i bolji, umesto sto ruse sve i bacaju pare? I ko ce da odgovara sto se taj put uopste i izgradio? 

- pedja
- član 001
- Postovi: 15379
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Putevi u Srbiji
Ma kakvo rusenje, nisu valjda toliko prolupali?
Onda bi srusili pola nelegalno izgradjene Srbije. Uostalom, toliko su puta otvarali tu deonicu, da bi bilo glupo da grade opet
Onda bi srusili pola nelegalno izgradjene Srbije. Uostalom, toliko su puta otvarali tu deonicu, da bi bilo glupo da grade opet
