
Послато са GT-N7100
Ja nisam jedan od onih koji tvrde da je snaga nebitan parametar u odnosu na obrtni samo ne isključujem ni obrtni.Laki021 napisao:Floyd napisao:Novi BMW benzinci su turbo i imaju obrtni dizela. Kod starih postoji razlika pa je tako 325i nešto sporiji na ubrzanjima od 325d iako je lakši i jači. 325i ima veću max brzinu.
Duel : BMW 325 i (E90) 3.0 vs BMW 325 d (E90)
Nemam nameru da se raspravljam jer nisam mašinski inženjer... samo primećujem kao amater
Pa o tome i pricam, to je jako mala razlika u snazi da bi pravio neki zakljucak, ovde vecu ulogu ima koji je elasticniji (dizel je ovde kod ova dva auta elasticniji bez dileme), kako je koji menjac podesen (ocigledno da kod benzinca menjac vise pogodouje max brzini, sto redukuje ubrzanja) i na kraju koliko koji motor zaista ima konja jer i to moze da osciluje gore dole u odnosu na zvanicne podatke.
Ali ako uzmes npr sada dva BMW-a sa istim obrtnim momentom, evo igrom slucaja novi 340i i novi 325d imaju identican moment od 450Nm, benzinac ce ga masakrirati zbog osetno vece snage (5.1 do 100 naspram 6.6 i za medjuubrzanje 5.2 80-120 naspram 6.9).
Usotalom, ko se toliko zalaze za znacaj Nm, valjda je logicnije da poredi automobile sa istim obrtnim, pa se onda zapita odakle tolika razlika u performansama i zasto je onaj sa vecom snagom toliko brzi kad je vec nebitna....
Evo i ovo sto je Dragan stavio isto oslikava ovo o cemu pricam, on ocigledno razume poentu.
Zar DSG nije bolji?Markoni napisao:Ja cu sad tvojom logikom. Da TFSI ima moderniji 8stepeni menjac on bi bio brzi