Ako se fotke odnose na sporni momenat, zaista ne znam. Ne vidi se da mu radi anti-collision light sto je must ako radi motor. Takodje, ispusteni su mu flapsovi i slotovi, sto nije normalno za crossbleed start ili probu motora.passenger napisao: 03 Feb 2019, 14:56
Zuzuzuzuzuz, šta li je radio Ryanair na parkingu pored našeg aviona, davajući jak "gas" jednim, pa posle drugim motorom, naravno pod kočnicom? Neki tehničar je bio napolju i gledao sa 30 metara u motore. Posle oba u isto vreme
Ako je neki trenutak ranije, sa desne strane aviona stajao nekakav agregat, koji je kasnije odvucen, onda je radio crossbleed.
Crossbleed se radi kada je APU u/s ili mu ne radi bleed, pa ne moze da ustartuje prvi motor sa svojim vazduhom vec se koristi vazduh sa spoljnjeg agregata, Kada ustartuje prvi motor, onda sa tog motora skida vazduh da bi ustartovao drugi, a za to mu je potrebna snaga,