Ovo ce biti pun pogodak. Sa nekim M-paketom bice bombonica:) Exterijer 2 koplja ipred E klase. Enterijer nije loa ali ne mogu da kazem da je bolji od E klase. Naravno tableti i cajgeri na E klasi su meni horor
Ali tek mislim da ce trojka biti ono pravo i pokidati
Sto se motora tice trebalo se protegnuti za 540i ili dizela. Ovi budzet cetvorocilindrase ne treba ramatrati oni su za trojku taman ali vec malo slabi za 5-cu
I Bmw je prestao da pravi revolucije u exterijeru, za razliku od prethodnih generacija ovaj izgleda ko FL. Enterijer takodje nista od velikih promena. I oni igraju na siguricu. Ali zato mehaniku menjaj sve. Uglavnom nemacka trojka fura taj fazon i sve se svelo na : ,, Hocete velicinu L, XL ili XXL.
Osim sto su Mercedesove generacije automobila potpuno razlicite, bukvalno se ni 10% automobila ne moze povezati sa starim, dok kod Audija i Bmw-a to nije slucaj.
Veče u kome se svi slazu je protraceno. Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Što slabi? 528i gura 'peticu' do 250 km/h, a do stotke je gura za 6.2s (u G30 verovatno 6s).
Razumem da je najbolje imati 'šestaka' i 2-3 turbine, ali ako je problem budžet, ne vidim razlog zašto bežati od 4 cilindra.
525d 6.9s i 243 km/h.
ZF menjači.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Xepoj87 napisao:Osim sto su Mercedesove generacije automobila potpuno razlicite, bukvalno se ni 10% automobila ne moze povezati sa starim, dok kod Audija i Bmw-a to nije slucaj.
Poslednja izmena od Mr.Rotor u 12 Okt 2016, 21:30, izmenjeno 1 put ukupno.
Passenger, jesu zf8, ali su losiji uz R4 motore. Vozio sam x3 i 5 sa 2.0 dizelom i 530d, neuporedivo bolji menjac u poslednjem, brze promene, nema razmisljanja, jednostavno super, dok u ostala 2 nije tako dobar, rekao bih da je parnjak sa 7g plus menjacem.
Sent from my D6603 using Tapatalk
Poslednja izmena od Xepoj87 u 12 Okt 2016, 22:44, izmenjeno 1 put ukupno.
Veče u kome se svi slazu je protraceno. Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Sad sam video da si editovao post. Ja napravio 90k km sa 320d i nisam primetio ništa od toga što si napisao. ZF8 u 320d je za dve klase bolji od 7G u W205 i ne zaostaje za tim što ide uz 3.0 motore.
Primetio sam neku razliku izmedju 20d i 30d, ali to vise pripisujem samim motorima koji se drugacije ponasaju, daleko od toga da su to neke ogromne razlike/klase ili sta vec.
Cak 4cil i 6cil benzinci imaju isti zf8 do 500NM, pa opet niko nije kukao na menjac u 535i jer je motor znatno ugladjeniji od 20d recimo.
nidza napisao: 12 Apr 2021, 10:56
nemam problem uvek sam najsporiji