Ne brže od života!
Re: Ne brže od života!
Tako i meni deda od 80+ oduzeo prvenstvo pa sam ga sašio u vrata. Srećom sam išao polako.
t
t
Re: Ne brže od života!
Tako bi bilo i ovde da se ovaj nije qrcio i jurcao kao manijak sa fensi yugom.
Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
Postujte saobracajne propise!!!
- mrNitroSleeper
- Postovi: 249
- Pridružio se: 28 Maj 2014, 12:34
- Lokacija: Neusatz
Re: Ne brže od života!
U zaustavnoj moze biti pokvareno vozilo a i onako svi znaju kako treba da se sklanjaju za hitnu i to funkcionise.
Re: Ne brže od života!
Samo nek se Fali i dalje, dalabu.mrNitroSleeper napisao:Taj sa "fensi" yugom se hvalio kako ima 240mm diskove pozadi...
Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
Postujte saobracajne propise!!!
- shandu90
- Postovi: 13396
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Ne brže od života!
Tako je deda mom komsi na motoru oduzeo prvenstvo pa se komsa oljustio samo tako. Skoro 4g mu je trajao oporavak. Cenim ja njihov doprinos u Cerskoj bitci ali su tvrdoglavi do daske. On vozi 65g i ko zna bolje od njega. Bezveze prave zastoj, jure 30 i onda se cude posle gde svi zure. Tih boy racera na Naselju pun kufer, vecinom kreteni koji u sred bela dana divljaju. Iskreno, vise mi je muka penzionera nego ovih bubuljicavih smekera.
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
- Saša
- Postovi: 14289
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Ne brže od života!
Okačio je kasnije sliku taj momak što je vozio napucanog Yugića koliko je kao vozio...

Mada mi se ova brzina koja je ostala na satu (55 km/h) nikako ne slaže sa izjavom onog svedoka, plus činjenica da je oduvao drugog Yugića od sredine raskrsnice do iza pešačkog prelaza. To sigurno ne bi mogao sa 55 km/h. I na profilu mu još puno slika "potpisivanja" i paljenja guma.
Još jedan komentar sa Fejsa:
"Žao mi je nastradalih. Šta god da je taj dečko stekao i napravio, vozio je juče jako bahato i nepropisno. Ne želim mu zlo, ali moraš očekivati ovakve stvari sa takvom vožnjom. Meni je napravio makazice kod Eko pumpe juče, bila je velika gužva pa je vozio slalom između automobila. Išao je jako brzo."

Mada mi se ova brzina koja je ostala na satu (55 km/h) nikako ne slaže sa izjavom onog svedoka, plus činjenica da je oduvao drugog Yugića od sredine raskrsnice do iza pešačkog prelaza. To sigurno ne bi mogao sa 55 km/h. I na profilu mu još puno slika "potpisivanja" i paljenja guma.

Još jedan komentar sa Fejsa:
"Žao mi je nastradalih. Šta god da je taj dečko stekao i napravio, vozio je juče jako bahato i nepropisno. Ne želim mu zlo, ali moraš očekivati ovakve stvari sa takvom vožnjom. Meni je napravio makazice kod Eko pumpe juče, bila je velika gužva pa je vozio slalom između automobila. Išao je jako brzo."
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Ne brže od života!
Ma ima takvih kretena na ulicama gomila.
Ali ima jos vise deda i baba kojima treba oduzeti dozvolu.
Ali ima jos vise deda i baba kojima treba oduzeti dozvolu.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: Ne brže od života!
Pa zato, što je pravilo da se ide po sredini, zato svaka kolona ide na svoju krajnu stranu da se napravi prolaz. Zašto ne zaustavna? Pre svega je uža, pa možda ima neki pokvareni avto ili kamion na njoj, ne postoji svuda i slično...a pravilo ne može da bude ovde ovako, onde onako, ovako svi znaju šta jim je uvek i posvuda činiti ( dosta se toga drže ali ipak ne 100% ).Heinz napisao:Ima i kod nas u zakonu, ali retko ko poznaje zakon i ima svest da nekome život zavisi od toga kada će stići hitna pomoć ili vatrogasci.
Član 104
U slučaju zastoja saobraćaja na autoputu, gde ne postoji zaustavna traka, vozači su dužni da ostave slobodan prostor za prolaz vozila pod pratnjom i vozila sa pravom prvenstva prolaza, na taj način što će vozači koji se nalaze u desnoj saobraćajnoj traci zauzeti položaj uz desnu ivicu saobraćajne trake, a vozači koji se nalaze u levoj saobraćajnoj traci zauzeti položaj uz levu ivicu saobraćajne trake, tako da ostavljen prostor mora biti dovoljan za nesmetani prolaz ovih vozila.
EDIT: zašto na ovom snimku policija ne ide zaustavnom trakom? Edukativni video?
Isti namen je bio i u SLO ali su po običaju zajebali, jer avti u desnoj koloni ( ko da ko vozi u desnoj koloni u SLO ali to je druga priča



Re: Ne brže od života!
Kod vas u Sloveniji nije svuda puna širina zaustavne recimo.
Ovaj naš zakon kaže "na autoputu", s zašto ne i na ostalim putevima sa više traka?
Ovaj naš zakon kaže "na autoputu", s zašto ne i na ostalim putevima sa više traka?
Re: Ne brže od života!
Ne menja da je deda njemu oduzeo prvenstvo. Često se to dešava, a nije nepažnja, nego ih boli q. Tako isto prelaze ulicu ili šetaju ulicom, a imaju trotoar ovde kod nas po blokovima, pogotovo oko pijace. Crveno svetlo na pešačkom i ne zanima ga, žao mi je što nemam kameru, imao bih već dobar materijal do sad.
Iskreno se nadam da neću takav biti kad ostarim.
Tapatalk
Iskreno se nadam da neću takav biti kad ostarim.
Tapatalk
Re: Ne brže od života!
A jbg, ne živi im se ovako 

- grujicd
- Postovi: 9063
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Ne brže od života!
Malo adrenalina pod stare dane 

Re: Ne brže od života!
Jos nesto da dodam sto se ponekad zanemari.dusman napisao: Samo da nije tenkre toliko jurcao mozda do ovoga nebi ni doslo, a i deda je kriv, ma obojica su debili.
Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
Covek sa 71 godinom nije istih sposobnosti kao mladic od 20 i kusur, i to se ne sme zaboraviti u komentarima i razmisljanjima.
Mozda deda nije ni video ovoga koji je dojurio ekstra brzo (vremenski). Verovatno nije namerno posle toliko godina vozackog iskustva tek tako iz dosade oduzeo pravo prvenstva.
Ne samo deda kao primer, ovakve nesrece su tipicne za jurcanje i narocito za jurcanje motorom.
Jednostavno se ne vidi u daljini raketa koja nailazi.
Ima razloga zasto postoji ogranicenje brzine u gradovima.
Ako je ovaj divljao sa Jugom i pre nesrece a lici da je tako iz opisa, samo je bilo pitanje mesta i trenutka kada ce biti ucesnik nesrece. Ova voznja ili neka sledeca.
Agresivna i rizicna voznja se uvek zavrsava na jedan nacin, nezgodom samostalno ili uz ucesce jos nekoga.
Zato i sluze trkacke piste, tamo se moze bez ovakvih rizika isterivati voznja po zelji. U gradu ne treba niko i nikada da praktikuje agresivnu voznju. Nikada se ne zna kada ce neka prepreka da se nadje na putu iznenada, od rupe, psa ili deteta.