Dizne
Dizne
Vozim na plin više od 60000km, tu i tamo na benzin, ali ne 25% koliko se preporučuje.
Sinoć mi se desilo da auto na benzin hoće da štuca po malo. Ništa strašno, ali hoću da sredim. Pretpostavljam da su benzinske dizne zaprljale i da to treba srediti. Koliko čitam imam dve varijante, a to je neki aditiv ili da nosim na čišćenje (ultrazvučno). Nadam se samo da ih nisam sjebao da moram da kupujem nove.
Kakva su vaša iskustva, preporuke...?
Sinoć mi se desilo da auto na benzin hoće da štuca po malo. Ništa strašno, ali hoću da sredim. Pretpostavljam da su benzinske dizne zaprljale i da to treba srediti. Koliko čitam imam dve varijante, a to je neki aditiv ili da nosim na čišćenje (ultrazvučno). Nadam se samo da ih nisam sjebao da moram da kupujem nove.
Kakva su vaša iskustva, preporuke...?
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10677
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Dizne
Imaš i treću varijantu - Winn`s metodu gde se ne skidaju dizne, a efekat je ogroman. Mada, pranje u kadici je najbolje, bez dileme. Za početak, ako imaš nekog svog majstora sa dijagnostikom, neka ti proveri brizganje na svim cilindrima da bi znao da li je uopšte to u pitanju, a svakako sam možeš grunuti flašicu čistača u rezervoar, sipati ga do vrha i potrošiti, to ne može da škodi.
- djiuliju
- Postovi: 1468
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:56
- Garaža: Clio II ph2 1.2 16v
- Lokacija: Jagodina
Re: Dizne
Moguce i da je benzin malo izgubio svojstva, jer ga retko sipas, pa dugo stoji u rezervoaru.
Na toj kilometrazi dizne su sigurno dobre, tj ne treba da ih menjas, a verujem da su minimalno zaprljane. Dal ces wins ili ultrazvucno, odluci sam, dobro je i jedno i drugo.
Jednom sam u AK Francuz gledao dok su radili jednu lagunu (dizel) prvo skinute dizne pa oprane, a onda povezano na masinu (princip rada kao sa wins masinom) i tako radio auto oko 45 minuta. E to je najbolje
Na toj kilometrazi dizne su sigurno dobre, tj ne treba da ih menjas, a verujem da su minimalno zaprljane. Dal ces wins ili ultrazvucno, odluci sam, dobro je i jedno i drugo.
Jednom sam u AK Francuz gledao dok su radili jednu lagunu (dizel) prvo skinute dizne pa oprane, a onda povezano na masinu (princip rada kao sa wins masinom) i tako radio auto oko 45 minuta. E to je najbolje
Re: Dizne
Benzin je svež, tj prošle nedelje sam sipao skoro 30l Euro Premiuma...
Za vikend imam neki put od skoro 1500km, pa ću od prvog (hehe, sve od prvog), da vidim da odradim ultrazvučno čišćenje.
Ima li neko neku preporuku gde raditi ultrazvučno čišćenje dizni i koliko je to optprilike "bodova"?
Za vikend imam neki put od skoro 1500km, pa ću od prvog (hehe, sve od prvog), da vidim da odradim ultrazvučno čišćenje.
Ima li neko neku preporuku gde raditi ultrazvučno čišćenje dizni i koliko je to optprilike "bodova"?

Re: Dizne
nixa na 1.4 16v motorima su dizne sa vise rupica-brizgaljki koje su samim tim dosta malog precnika i sklone su zapusivanju. jednostavno tako su konstruisane...
ja sam imao problem sa njima i cistio ih posle 40 i kusur hiljada predjenih na plin ( a auto je imao preko 200.000km i to je takodje sigurno igralo neku ulogu )...
da sam na tvom mestu preskocio bih te aditive i otisao na skidanje i ciscenje dizni u kadici, i to ponavljao na svakih recimo 50tak hiljada km, u zavisnosti koliko vozis na plin...
ja sam imao problem sa njima i cistio ih posle 40 i kusur hiljada predjenih na plin ( a auto je imao preko 200.000km i to je takodje sigurno igralo neku ulogu )...
da sam na tvom mestu preskocio bih te aditive i otisao na skidanje i ciscenje dizni u kadici, i to ponavljao na svakih recimo 50tak hiljada km, u zavisnosti koliko vozis na plin...
Re: Dizne
jbg tvoj auto je uzet nov i nema veliku kilometrazu tako da je to to...
mislim da neces morati kupovati nove dizne, bez brige, bice dovoljno da se ove dobro ociste...
cena nove dizne za moj motor je inace bila 67e bez ruku...
mislim da neces morati kupovati nove dizne, bez brige, bice dovoljno da se ove dobro ociste...
cena nove dizne za moj motor je inace bila 67e bez ruku...
Re: Dizne
Mani se ciscenja, uvek i tu mogu da zajebu neke semeringe.
Naspi prvo bocicu Winsa na pola rezervoara, pred duzu voznju, to je 500 kinti.
Pole toga, ako ne upali, ces lako da demotniras dizne i ostalo...
Naspi prvo bocicu Winsa na pola rezervoara, pred duzu voznju, to je 500 kinti.
Pole toga, ako ne upali, ces lako da demotniras dizne i ostalo...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Dizne
Ok, ali ajd sad ja po nekoj mojoj seljačkoj logici razmišljam:
moj auto nema filter goriva, već ima neko sito na pumpi za gorivo i menja se na 120000km. Do sada se nakupilo dosta prljavštine tu i da li sa aditivom mogu da izazovem kontra efekat tj. da poteram tu prljavštinu ka motoru?
moj auto nema filter goriva, već ima neko sito na pumpi za gorivo i menja se na 120000km. Do sada se nakupilo dosta prljavštine tu i da li sa aditivom mogu da izazovem kontra efekat tj. da poteram tu prljavštinu ka motoru?
Re: Dizne
E vidis upravo to i jeste razlog, sto ta ciscenja skoro 90 posto skucajeva, imaju rok trajanja od 10-20.000km...
Sipaj ti taj aditiv, i ne opterecuje se puno sa benzinskim diznama, one ce da stradaju od plina pre ili kasnije, bitno ti je da sistem bude u funkciji za prvu pomoc, ionako teras na plin...
Sipaj ti taj aditiv, i ne opterecuje se puno sa benzinskim diznama, one ce da stradaju od plina pre ili kasnije, bitno ti je da sistem bude u funkciji za prvu pomoc, ionako teras na plin...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Dizne
ja sam koristio ta sredstva redovno i nisam siguran koliko sam realno pomogao svom autu, a koliko je to psiholoski efekat...
moj klio sa tim motorom ima filter goriva ispod zadnjeg sedista sa spoljne strane, ispod poda...
mislim da u sledecih 100.000km odradis 2 ciscenja dizni, neces zezbuti nikakve semeringe ali ce ti motor raditi kako treba...
moj klio sa tim motorom ima filter goriva ispod zadnjeg sedista sa spoljne strane, ispod poda...
mislim da u sledecih 100.000km odradis 2 ciscenja dizni, neces zezbuti nikakve semeringe ali ce ti motor raditi kako treba...