Stranica 1 od 2
Volvo V50 Tri-fuel (benzin, tng, bioetanol)
Poslato: 19 Nov 2012, 12:41
od gazza
Totalno sam popizdeo sa serijom kvarova na Astri H 1.9 CDTI koju vozim. I sudeci po onome sto pise na sajtu Honest John koji prati iskustva korisnika, ne radi se o tome da imam los komad, jer su tamo tacno taksativno navedene slabe tacke ovog motora bez obzira da li je ugradjen u Fiatu, Alfi ili u Opelu. Otprilike mi je otislo 2/3 onoga sto je tamo napisano, a ostalo je jos najskuplje, turbina i da bi riknjavanje vodene pumpe sjebe motor u voznji pa da imam 100% realizacije
U svakom slucaju poceo sam da razmisljam o zameni. 10 godina vozim dizel, prethodni je bio 1.9TDI od 90KS i taj je motor pouzdaniji ali slabiji za voznju, plus naravno ni Golf4 nije cvecka, narocito sa problemima sa prednjim trapom. Svejedno, razmisljam da predjem na plin ali bih isao iskljucivo a fabricki zbog niza razloga.
Sad gledam sta ima da se kupi napolju i u oci mi je upao V50 tri-fuel koga ima po italijanskim placevima. Eksportna cena je oko 9.000 za 3 godine star komad. Motor je 1.8 benzinac, 125 konja, sve potaman za moju voznju koja je uglavnom gradska ali sa 2-3 duza (2000-3000km) puta godisnje.
V50 mnogo volim kako izgleda i naravno lozi me volvo po svemu, i taman sam se ponadao da je to OK opcija, na google searchu potrazim ispovesti vlasnika i naletim na lika koga je ovo otprilike 10x ostavljalo na putu i koji je na kraju tuzio volvo.
sad, da li je neko od ovde prisutnih uopste imao bilo kakva iskustva sa ovim modelom ili zna nekoga ko ga ima da moze da podeli neku informaciju, procenu i slicno. ovo gore moze da bude da je lik prosto naleteo na minu, na los komad, jer nisam video nikoga drugog da javlja isto iskustvo.
sa druge strane, moram da kazem da je jedan od razloga zasto pizdim na opela to sto mu divlja elektronika, sto stalno prijavljuje raznorazne kvarove, neke stvarne, neke izmisljene ili ako nisu izmisljeni bez uticaja na rad. sad, ako je ovo OPSTE pravilo za sva nova kola onda OK, ako nije onda bih molio da me uputite na pouzdanije modele danas koji nemaju ovaj sindrom ili ga nemaju toliko. parametri su - manji karavan ili MPV, snaga od minimum 100-110 KS pa navise, razumni troskovi voznje (moze dizel ako je pouzdan, ili gas). cena za polovan do 3 godine do 9-10k max ovde, ili malo vise za neki ekstra model.
u krajnjoj liniji ako bas ne nadjem nista, razmotricu skodu yeti sa 1.2TSI motorom novu za 13k kod autocacka.
Re: Volvo V50 Tri-fuel (benzin, LPG, TNG) -
Poslato: 19 Nov 2012, 13:01
od nikaragva
Ne znam jesam li ja naleteo na neki über model ili šta, ali ja nemam ništa od tih "elektronskih" kvarova.
Za taj opel možeš sve da kažeš, ali da kažeš da je loš motor, to nikako. Cenim da ne možeš da nađeš polovnog (pa ni novog) dizela, koji je bolji od toga. Možda neke nijanse kod baš novih modela, koji se još nisu ni pokazali.
Takođe mislim da ćeš više tih gremlina imati kod benzinca, pa još sa plinom, nego kod dizela.
Re: Volvo V50 Tri-fuel (benzin, LPG, TNG) -
Poslato: 19 Nov 2012, 13:10
od TheWickerMan
Kako tri fuel? Lpg i tng su ista stvar
sent from Kenda digitron using Tapatalk 2

Re: Volvo V50 Tri-fuel (benzin, LPG, TNG) -
Poslato: 19 Nov 2012, 13:19
od gazza
ne znam, mozda je do toga sto sam opela kupio sa 135k km a sada sam na 205k km
do sada sam promenio:
usisnu granu
alternator jednom remontovan, sada menjan
klima, hladnjak promenjen
za zamenu:
EGR ventil
set kvacila sa neutvrdjenim stanjem plivajuceg zamajca
DPF filter sve vreme na granici radi
sve se ovo poklapa sa
http://www.honestjohn.co.uk/carbycar/va ... ection=bad
(moj ortak koji ima focus sa 1.6d motorom ovim novi, ide bukvalno sa kvarovima sa izlistanim na ovom sajtu, isto kao kod mene)
ako treba da cekam da mi se desi pominjano pucanje kaisa
http://www.vauxhallownersnetwork.co.uk/ ... re.249549/
ili riknjavanje vodene pumpe ili kvar turbine, onda u redu.
ja ne dovodim u pitanje performanse motora, motor je jako dobar (iako, ruku na srce, dosta nerafiniran u smislu turbo managementa kao i odnosa sa prenosima, barem u poredjenju sa VAG automobilima, ove bolje nemce da ne pominjem). ali govorim o svemu ostalom.
sto se tice gremlina, imam stalni problem sa kljucem koji cesto ne prepoznaje, uobicajen kvar. onda neku prijavu za senzor brzine, i slicno, ali me to ne pogadja. brinu me ovi veliki kvarovi.
zasto bi fabricki plin bio sklon gremlinzima vise od bilo cega drugog sto je fabricki ugradjeno
@TheWickerMan
izvini lupio sam, LPG a sta je trece ne znam, etanol, nebitno
Re: Volvo V50 Tri-fuel (benzin, LPG, TNG) -
Poslato: 19 Nov 2012, 13:28
od Sloba
GPL? Nema veze, ispravićemo naslov.
Re: Volvo V50 Tri-fuel (benzin, LPG, TNG) -
Poslato: 19 Nov 2012, 13:33
od nikaragva
gazza napisao:ne znam, mozda je do toga sto sam opela kupio sa 135k km a sada sam na 205k km
Slično sam i ja, kupio sa 120, sada 215.
do sada sam promenio:
usisnu granu
alternator jednom remontovan, sada menjan
klima, hladnjak promenjen
Usisnu i ja menjao. Ok, to je fabrički loše urađeno, ali nije to jedini auto sa tim problemom, valjda je tih godina to bilo moderno. Npr. taj problem fiati nemaju.
za zamenu:
EGR ventil
set kvacila sa neutvrdjenim stanjem plivajuceg zamajca
DPF filter sve vreme na granici radi
Baš bih voleo da vidim taj EGR ventil, na šta liči kada je za zamenu. Kvačilo ćeš menjati na svakom autu, nije to kvar, to je jednostavno deo koji se troši.
Pa ne možeš naći na netu sve kvarove koje je neko imao na autu, pa čekati da se to i tebi desi 100%. Ti možda nikad nećeš imati problema sa tim delovima, kao što ja npr. nikad nisam imao problema sa alternatorom i CIM modulom. Što se tiče DPF moje vozilo ga nema, pa sam miran. Koje godište je tvoja astra? 2005 i 2006 su astre sa tim motorom prodavane bez DPF, tek 2007 ili 2008 je postao obavezan.
ja ne dovodim u pitanje performanse motora, motor je jako dobar (iako, ruku na srce, dosta nerafiniran u smislu turbo managementa kao i odnosa sa prenosima, barem u poredjenju sa VAG automobilima, ove bolje nemce da ne pominjem). ali govorim o svemu ostalom.
Nisam ni mislio na perfomanse, nego na kvalitet motora. Perfomanse su posledica

Meni se kod tog motora sviđa (ili je to menjač) to što nema tako jako izražen taj udar momenta u rasponu od 500 obrtaja i posle trt, nego linearniji, ako mogu tako da se izrazim u odnosu na vag 2.0tdi 140ks, koji sam imao prilike da probam.
To što tebi smeta, je verovatno menjač, koji ruku na srce nije nešto. Isti je i u alfama, M32/6.
sto se tice gremlina, imam stalni problem sa kljucem koji cesto ne prepoznaje, uobicajen kvar. onda neku prijavu za senzor brzine, i slicno, ali me to ne pogadja. brinu me ovi veliki kvarovi.
To sa ključem ti je možda CIM modul, a možda jednostavno baterija.
@TheWickerMan
izvini lupio sam, LPG a sta je trece ne znam, etanol, nebitno
CNG?
Re: Volvo V50 Tri-fuel (benzin, LPG, TNG)-
Poslato: 19 Nov 2012, 13:40
od Sloba
CNG je metan, ovo bioetanol. Trebalo bi.

Re: Volvo V50 Tri-fuel (benzin, LPG, TNG)-
Poslato: 19 Nov 2012, 13:44
od nikaragva
To je onda neko MAD-MAX vozilo

Re: Volvo V50 Tri-fuel (benzin, LPG, TNG)-
Poslato: 19 Nov 2012, 13:48
od gazza
moja astra je decembar 2006, prakticno model 2007.
problem sa kljucem je CIM, postoji softverski apdejt koji ga resava. mislim da mi je neko rekao da je instalacija toga 50-80e. platicu, jedino sto iritira.
sto se tice motora, meni jako smeta turbo rupa na njemu. to mi je smetalo i na vagenovom TDI motoru ali je ona na 90KS motoru manje izrazena nego ovde, pogotovo sto ovaj CDTI motor kida upravo u delu gde se javlja rupa 2-2500rpm. vozio sam focusa 1.6 sa ovim pezoovim dizelom i kod njega je to mnogo neznije.
mislim, mozda si u pravu da nista ne mora da znaci, meni se samo cini da korisnicka statistika jako dobro pokazuje trend kvarova pa je moj strah time iniciran. znam, moz da bidne al ne mora da znaci....
Re: Volvo V50 Tri-fuel (benzin, LPG, TNG)-
Poslato: 19 Nov 2012, 13:58
od nikaragva
Pa baš na ovom motoru turbo rupa nije strašno izražena, gotovo neprimetna u odnosu na ranije dizele (ne cr dizele).
Tebi je motor možda ugušen sa tim EGR ventilom. Meni auto prilično dobro vuče i sa 1000 obrtaja, mada naravno mnogo lošije, ali ne neupotrebljivo, da bi kada stigne do 1500 počeo polako da grize, gde od 2000 pa sve do negde 4000 daje sve od sebe. U trećoj (koja se najviše i koristi) tada već ideš preko 100-110.
Ja moj auto baš ne štedim i ne mazim. Možda tvom autu fali malo italijanskog tuninga

Re: Volvo V50 Tri-fuel (benzin, LPG, TNG)-
Poslato: 19 Nov 2012, 14:02
od gazza
ma i ja ga vozim ostro, davno sam naucio da ove nove dizele ne treba voziti penzionerski. nema dana da ga ne produvam par puta sa gas pedalom do dna, ili da ga na autoputu ne navijem do 200.
za EGR ventil si u pravu, skroz.
Re: Volvo V50 Tri-fuel (benzin, LPG, TNG)-
Poslato: 19 Nov 2012, 14:05
od nikaragva
To se sve polako dešava sa tim prljanjem i zaglavljivanjem, pa ne primetiš razliku. Samo jednog dana skontaš da to baš i nije to, ali onda pomisliš da umišljaš.
Tek kada skineš i očistiš, skontaš kada daš gas za čega si bio uskraćen sve to vreme

Od tada ga ja čistim svakih 20-25,000km.
Napisah ti svašta za astru, ali ništa za volva, pa ako neko bude tražio na google za volvo, nađe temu i skonta da je prepuna nekih sranja o astri

Re: Volvo V50 Tri-fuel (benzin, LPG, TNG)-
Poslato: 19 Nov 2012, 14:19
od gazza
o faljen isus, sad sam nasao majstora da mi u bgd ocisti egr ventil za 1500din, odmah mi je rekao da postoji mogucnost da ne moze ako garez udje u elektronski deo. bumo videli sad za vikend. ako uspe ciscenje, odmah radim apdejt CIM-a i smanjujem broj problema na podnosljivo, a onda polako
ovo sa kvacilom me posebno nervira zato sto auto u voznji nema nijedan znak da je lose, sem sto jednom u 50 puta cima u niskim obrtajima, vuce kao lud, krece iz druge, gasi se u trecoj, jedino sto se pritiskom na kvacilo cuje neopisiva buka
Re: Volvo V50 Tri-fuel (benzin, LPG, TNG)-
Poslato: 19 Nov 2012, 14:22
od nikaragva
Nema tu elektronskog dela. Imaš samo solenoid jednostavne konstrukcije. Obavezno neka i njega skine i očisti, tako da se ona igla sa lakoćom pomera.
Pokaži mu najbolje one slike što smo ti slali u temi za EGR ventil, kako se to otvara.
Možda nema potreba za bušenjem i izbijanjem, ja na mom to nisam radio nikad, uvek se očisti i spolja dovoljno dobro, da može da se pomera ta igla.
Re: Volvo V50 Tri-fuel (benzin, tng, bioetanol)
Poslato: 19 Nov 2012, 19:28
od Floyd
Najmanje price o Volvou
Nisam znao da postoji tri fuel ali sad gledam to je izgleda neka IT verzija, gde je na standardni Flexible Fuel (bezolovni i bioetanol E85) nabudzen i GPL uredjaj.
O Volvou nema sta mnogo da se prica...odlican kvalitet izrade, bezbednost na vrhunskom nivou jedino je dizajn malo...
Konkretno neznam nikog ko vozi benzince ali jedan drugar je vozio S60 2.4D (160ks) a drugi jos vozi S60 D5 (180ks) i nisu imali nikakve probleme...zapravo prvi je imao sa automatskim menjacem ali kupio ga je sa 180kkm a drugi ima preko 200kkm i radi besprekorno.
Po meni definitivno klasa za bilo kog Opela...samo pod uslovom da mozes da svaris njegov dizajn.