Prvo E200CDI, drugi vlasnik, uvezena iz D čini mi se 2004. ili 2005., prešla je poznatih 970.000km, automatik. Auto je u perfektnom stanju, ne znam koja je oprema ali ima kožu, manuelnu klimu, šatro-drvo u enterijeru, 4 podizača. Koliko je ono udobno da ne poveruje čovek, ovo mi je bio prvi put da vozim ovaj auto a drugi put da se vozim u njemu i opet sam se oduševio. Na motoru osim redovnih servisa nije ništa menjano, mislim da se na 10k rade servisi. Ide korektno, ništa više od toga, menjač je isto pristojan, nisam vozio mnogo automatika, naprotiv, ali ovaj je predvidiv i lako se koristi. Kočnicu treba baš jako pritisnuti da počne lepo da koči, a i tada mi se čini da je nešto čudno, mada verovatno samo treba da se navikne čovek. Sa 4 muškarca lepo ide po Zlatiboru. Potrošnja u lokalu je bila 9.2l, ostalo nisam gledao. Jako lepo se sedi i za volanom i na ostalim mestima što je i očekivano. Sedišta nigde nisu izlizana, volan je u odličnom stanju, ceo auto kada bi se sredio i leo očistio i odradio jedan ditejling, mogao bi da se proda kao 200kkm komotno. Malo je bučan unutra, posebno na zadnjem sedištu pri određenim obrtajima, što je možda i do auspuha koji možda nije potpuno ispravan. Još jedan jak utisak je okretljivost ovog auta, mislim da je na nivou ili čak i bolji od moje Fabije i to je neverovatno. Znam da mi je Next ranije pričao za okretljivos E klase a sada sam se lično uverio u to. Ovaj auto sam najviše vozio.
A6 C5 2.5TDI 180ks - Zver. Kako to ubedljivo i silovito vuče. Ima Tiptronic, valjda, neki automat. Unutra je kao sazidan od betona, jako jako ozbiljan auto, čak i u odnosu na onaj E200 odozgo, mada su i generacijski skoro 10 godina udaljeni, prešao je 180.000, prvi je vlasnik. Izgleda baš masivno sa onom spoljnom opremom, a i unutra je jako moćan osećaj ušuškanosti. Zvuk motora je jako prijatan kada se potopi gas, kao neka velika turbina zuji i šišti, zalepljen je za asfalt i odlično ide kroz krivine obzirom na visinu i veličinu. Volan je kao metalna šipka zalivena u betonski blok, takav osećaj čvrstine daje, za razliku od E koji je dosta "mlitav" na volanu, znam da nije za poređenje, ali eto da se stekne neka opipljiva razlika u tekstu. Menjač deluje lepo uparen sa motorom i neprimetno menja i ne ostaje bez daha do baš velikih brzina koje neću spominjati. Koči kao sidrom u asfalt. Gepek je soba i karavani su

Bravo 1.9 JTD 2007. godište, 120ks, 70.000km, prvi vlasnik. Felne 16", Tigar Wintera. Totalno razočarenje od motora, ja sam mislio da ono čupa obzirom na priče o Fiatovim čuvenim dizelima. Vrlo vrlo mlak utisak generalno ceo auto ostavlja, posebno motor i menjač. Prvo troši ko tenk, kaže mi drug, u BG-u ne ispod 8.5l, normalno vozi i to mahom Novi Beograd, na Zlatiboru je bio na ~11l što jeste lokal i hladan motor, ali nije ni toliko hladno bilo, oko 8-10 stepeni preko dana. Menjač ne valja ni za đubre, jednom od 4-5 pokušaja uđe u prvu, jednom od 10 u rikverc, kvačilo je užasno podešeno, potrebno je bar 2500 obrtaja da krene a da se ne ugasi, al ajde nisam ni ja naviknut na auto pa je verovatno delom i do toga, što se ne može reći za menjač jer se i vlasnik muči ali se navikao. Na višim obrtajima, preko 2000 vuče lepo, ispod mrtviji nego što sam mislio. Tih auto generalno. Da napomenem da sam ovaj vozio pre prethodna dva tako da je osećaj ubrzanja dosta objektivan, nije da sam seo iz A6 u Bravo.
Ide kao da ima najviše 100ks, enterijer je očajnog očajnog kvaliteta, većina plastika unutra je mestimično promenila boju i to u neku slinavo zelenu(vent. otvori posebno), ima mnogo cvrčaka koji baš iritiraju i cvilkaju visokim tonovima.
Citroen C5 Facelift 2.0HDI 140ks. Prešao 205.000km, uvoz iz Italije 2009 sa naravno 140.000km. Znam ovaj auto od kada je uvezen, nikakvih problema sa njim nije bilo. Ima top opremu i Hydro suspenziju. Ranije sam pisao da mi nije ništa specijalno međutim na ovako dugačkom putu je pokazala više dobrih strana. Prvo što jeste udobna jako, drugo što koliko god da natovariš auto on ostaje iste visine. Bilo nas je 5 muškaraca i krcat gepek stvari. Prosek 4.5l i to nekog upitnog dizela koji drug kupuje od nekog muljatora za 30ak dinara manje nego na pumpi. Voženo dosta oštro, stigli smo za 2h45min na Zlatibor iz bloka 70.
Uskoro bi trebao da provozam Phaeton 5.0 na testu, a možda i SL 500 iz sa početka devedesetih.
