Stranica 1 od 3
Pitanje za Hondaše - polovni Jazz
Poslato: 23 Jan 2013, 20:29
od fq400
Nisam neki poznavalac Honde, pa rekoh da pitam ovde - drugarica gleda ovaj auto
http://www.polovniautomobili.com/oglas2 ... jazz_pink/
Na šta treba obratiti pažnju, kako se pokazao do sada, koliko da ponudi...?
Hvala unapred

Re: Pitanje za Hondaše - polovni Jazz
Poslato: 23 Jan 2013, 21:59
od grujicd
To je model pre redizajna. Koliko se sećam redizajn je doneo lepši audi uređaj, komande na volanu, žmigavce u retrovizorima, još malo opreme, itd. Ne baš zanemarljivo ali u suštini šminka. Već i to govori da nije bilo bitnih konstrukcionih propusta i motore i menjače nisu dirali prilikom redizajna. Inače ta generacija Jazz se visoko kotira na listama pouzdanosti, što naravno ništa ne mora da znači za taj konkretan primerak. Ovaj iz oglasa za početak ima pogrešnu snagu, ako je 1.4 motor onda je 83ks. Moja iskustva sa Jazz-om su za sada dobra. Kupio sam ga novog 2007., do sad prešao 68000km. Od problema sam imao neko tandrkanje u auspuhu - nešto se odlomilo i srednji auspuh su mi zamenili u garanciji. Menjao sam i akumulator i par sijalica i to je to za sad. Lepo ide po gradu pošto mu je max obrtni moment na niskih 2700o/min. Na autoputu je malo bučan, ali to i jeste primarno gradski auto, samo što ima mesta u kabini i gepeku kao da je iz C segmenta. Po gradu mi troši oko 8l (mahom novi beograd, ne preterane gužve), na ibarskoj 4.5-5, na 130km/h oko 8.
Ima lanac, nema veliki servis, jedina zahtevnija operacija je štelovanje ventila što bi trebalo da se radi na 50-60.000km a koje na preporuku Delta servisa nisam još radio. Problematično je promeniti i filter goriva jer se rezervoar nalazi ispod prednjih sedišta, ali i za to u Delti kažu da se menja samo u ekstremnim slučajevima. U svakom slučaju to nije nešto što je predviđeno da se menja redovnim planom servisa.
Sa druge strane možda ova moja priča nema veze sa autom iz oglasa koji je stariji, pre redizajna, sa skoro duplo većom kilometražom (ako nije i vraćena) i uvezen iz Italije...
Re: Pitanje za Hondaše - polovni Jazz
Poslato: 23 Jan 2013, 22:07
od trojanac
Ji 4Tze je lepo napisao vezano za kupovinu Jazza, na Honda forumu. Da ne kopiram ja njegove postove, može on to da učini i kaže još koju reč više. On i grujicd su dobro upoznati sa ovim modelom, a naći će se još njih.
Re: Pitanje za Hondaše - polovni Jazz
Poslato: 23 Jan 2013, 22:36
od Ji 4Tze
Bilo je malko propusta ali je sanirano u restyle verziji.
- loš spojnički ležaj u menjaču - zujanje u prvoj i drugoj brzini
- volan tj. servo (električni) ne vraća volan pri skretanju i lupa pri punom okretanju (greška slična kao na civic-u te generacije)
- osetljivi zadnji ležajevi - menjaju se u kompletu sa glavčinom
- EGR ventil sklon zapušenju, pogotovo sa našim prljavim gorivom, zapravo je problem u servisu - kanali do njega mora da se pročiste i to se radi pri redovnom štelovanju ventila na, čini mi se, 45.000 km
- ručna kočnica na modelu sa diskovima pozadi ponekad gubi funkciju.
ovo su fabričke falinke, ispravljene restyle modelom od 2005, ko što reče Gruja, prepoznaćeš ga po migavcima u retrovizorima, lepšem enterijeru, pokazivačem temperature vazduha napolju a ima i bravicu na poklopcu za gorivo.
da ne pišem naširoko, ima
cela tema o mom Jazzu na HCS forumu, od kupovine do prodaje pa pogledaj ako te Jazz zanima.
Iskreno, ne bih dao ovoliko para ovom roze iz Italije ako ga dobro ne pretrese neki dobar majstor jer, em nije restyle em sam ja mog prodao (skoro pa jedva) za 5 soma i to prošle godine a bio je održavan bolje nego po PS-u

Neviđeno praktičan auto za čas ga pretvoriš u kombi

Re: Pitanje za Hondaše - polovni Jazz
Poslato: 24 Jan 2013, 11:58
od fq400
Hvala za info

Iščitao sam i temu na Honda forumu, vidim da se lepo pokazao. Naravno, sve zavisi od individualnog primerka, ali nekih opštih zamerki vidim da nema. Meni malo čudno deluje da je auto od 2004. do danas prešao 112k km, pogotovu što je uvoz iz Italije, ali neka procenu donese majstor/servis.
U subotu bi trebalo da pogleda auto, pa će videti kako stoji stvar. Da li možete da preporučite nekog pouzdanog majstora/servis kod koga može da se proveri stanje auta?
Re: Pitanje za Hondaše - polovni Jazz
Poslato: 24 Jan 2013, 12:00
od Uroš S.
Stric je menjao ležaj zadnjeg točka na oko 80.000km, mada je počeo da se čuje i ranije.
Auto je sa proverenom kilometražom 100%. Ne znam koja je bila cena, ali nije bilo jeftino, i pošto je iz Niša morao je da dolazi u BG zbog toga.
Re: Pitanje za Hondaše - polovni Jazz
Poslato: 24 Jan 2013, 12:13
od trojanac
Najbolje bi bilo da zakaže pregled u Delti. Trenutno je aktuelna akcija zimske provere vitalnih tačaka na automobilu, za 969 dinara, a može se platiti i kompletan pregled, ali treba proveriti cenu. Što se BG-a tiče, može da se zakaže pregled u servisu Mile-Pile. Isto neka proveri koja je cena kompletnog pregleda. Kod Mileta nisam nikad bio, ali je servis specijalizovan za Honde i verujem da mogu dobro da procene u kakvom je stanju.
http://www.honda-srbija.rs/code/navigat ... &ObjId=124
http://www.biznisvodic.rs/company.aspx?cid=390
Re: Pitanje za Hondaše - polovni Jazz
Poslato: 24 Jan 2013, 12:34
od fq400
Odlično, hvala trojanac
Pišem u subotu kakvi su utisci...
Re: Pitanje za Hondaše - polovni Jazz
Poslato: 24 Jan 2013, 13:03
od Ji 4Tze
Ležaj, s glavčinom je 150-160€.
Pogledaj i Hondin servis u Kaluđerici, Japan-Auto, odlični su - za njih, samo dobre preporuke čujem.
U Delti neće ni ventile da šteluju a kamoli da čiste one kanale do EGR-a - što je pogrešno, zapušiće se pa će crći EGR. Pile to radi. S druge strane, ako ima problem sa ležajem, ponudiće ti i zamenu seta kvačila kad već skida menjač - a pošto radi samo originalne delove, čisto da znaš da cena može da ode prilično visoko za taj inicijalni servis. Mislim da ima i cena u onoj mojoj temi ako ne, mogu da okačim excel fajl sa svim troškovima, samo da ga nađem, da znaš na vreme

Re: Pitanje za Hondaše - polovni Jazz
Poslato: 24 Jan 2013, 15:51
od mr.Big
Idi i kod limara da proveri koliko je korodirao...
Re: Pitanje za Hondaše - polovni Jazz
Poslato: 24 Jan 2013, 17:18
od Ji 4Tze
A šta mu prvo korodira, po tvom velikom iskustvu?
Re: Pitanje za Hondaše - polovni Jazz
Poslato: 24 Jan 2013, 18:28
od starac vujadin
Pa ono...stara srpska prica "velikih majstora" o japanskim tankim limovima...od prednosti napravismo manu

Re: Pitanje za Hondaše - polovni Jazz
Poslato: 24 Jan 2013, 19:06
od mr.Big
Ma jok, znaju dobro ovi Samuraji/Nindže o čemu ja pričam, samo se prave
Dakle fq400, nek' virne neki limar ispod Džeza -neće nikako da škodi. Verujem da je OK, ali...
Re: Pitanje za Hondaše - polovni Jazz
Poslato: 24 Jan 2013, 19:48
od fq400
Hvala na savetu, svakako će proveriti i to. Ne zato što je Japanac ili tako nešto, već što realno ne znamo ni gde je držan, ni kako itd, a korozija je umela da iznenadi i na mnogo skupljim vozilima.
Inače, moj Japanac ima tanak lim i to mi smeta utoliko sto vrlo lako nastaju sitna ulubljenja. Ono što mi je bitno jeste da je šasija ok, a to što mu je karoserija takva, nema pomoći. Kad se nakupi još malo oštećenja (boja i lak su mu slabi) oteraću ga na sređivanje i toliko.
Re: Pitanje za Hondaše - polovni Jazz
Poslato: 24 Jan 2013, 19:50
od djiuliju
Rece jednom jedan pametan, lim na autu sluzi da ne pokisnes...i da te ne ujede kuce
