blaugrana napisao:
Na predjenih 25k i nesto sitno menjam korpu i lamelu
Naime, u poslednje dve nedelje mi se u 5-6 puta desilo da pri otpustanju kvacila se cuje zvuk koji najvise lici na skripanje
I to najcesce pri ubacivanju u rikverc
U prvom trenutku sam mislio da je sam los trip, ali svaki sledeci put sam bio siguran da nesto ne stima
Posle toga sam primetio da se slican zvuk (al' slabiji) pojavljuje pri vracanju iz 4te u 3cu brzinu.
Danas sam otisao do ovlascenog da vidimo o cemu se radi i sta cemo da radimo
Posle objasnjenja s'moje strane, coe'k mi je rekao da su vec imali takve slucajeve i da zamena podleze garanciji.
Ali samo u slucaju da je auto presao do 20k km :trljamoci:
Bio sam blago sokiran i vec poceo da pravim kombinacije kako da dodjem do besplatne zamene
Medjutim, bio je opoziv od strane KIA po broju sasije i broju menjaca za zamenu lamele i korpe
Tako da ulazim u tu grupu i zamena ce biti izvrsena u garantnom roku.
koji ljomberi... znaci imas garanciju do 20k km....
ma da im jeb.s milu majku s tim forama...
Jeste malo čudno, ali nije usamljen slučaj i dokle god pokriva garancija, dobro je. Na mojoj bivšoj Octaviji je isto tako menjan set kvačila na nekoj maloj kilometraži, ali nisam je tad ja vozio pa ne znam šta je tačno bio razlog.
toliko o garanciji koju daje KIA...na ovo ovoliko,na ono onoliko pa kada sve saberemo eto 7 god ili koliko vec ili evo se trajato ovoliko km a ovo ovoliko...saberite pa ovaj deo je van garancije ali onaj nije.
Draza mi je dvogodisnja bez ogranicenja nego visegodisnja sa ogranicenjima na sve i svasta.
Proveri ti ceo auto po broju sasije da nije jos nesto za zamenu.
To je još ok, brat je kod kie 1.6 crdi menjao ceo motor, a imao je 500km samo. Čekao je na motor skoro 2 meseca, pošto je bio prvi slučaj ( imao je jedno od prvih kia ceed u SLO ), a o ostalim peripetijama sa tim avto radije neču, da se vlastnik ove kie ne zasikira previše .
Drago mi je da je lamela pokrivena garancijom, ali se to desilo zbog fabričkog opoziva. Ne vidim razlog za pljuvanje ako neko neće da zameni lamelu u garanciji. Pa bar je nju moguće uništiti za 5000 km ako se baš hoće.
Blauvau tebe baš zeza taj Cee'd. Prvo beše letva, pa sad ovo.
Ako će ti zameniti kvačilo set u garanciji odlično si prošao, mada generalno im je ciganija fora da menjaju samo ako se prešlo manje od 20k km, a znali su da je fabrička greška.
Ma koja bre fabricka greska, pa kvacilo je element koji je prost ako pasulj, kakve su to zajebancije...
Nego prave kola da traju, kolko traje ulje u motoru, eno Ogiju otisla letva volana.
Gde ti da krenes sa tim autom ako crkava na 20-30.000km, brdo vitalnih elemenata...
Ne moze niko da me ubedi da jedna fabrika automobila, ne ume da napravi motor menjac i kvacilo da traju, 200.000km, minimum...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Ma zezam se.
Meni je kod blauvaua tj. sto je doziveo sa svojim autom najgore sto mu je volan blokirao u toku voznje, to je zaista propust koji se ne sme desiti ni najjeftinijem autu, jer direktno utice na bezbednost.
A kvacilo, desava se, naravno da nisam odusevljen niti bih bio da kupum nov auto, a da me zamena kvacila saceka posle 25k km. Ali ovaj deo apsulutno nije narusio bezbednost.
Zašto uopšte verujete u te priče oko korejanaca, pa tako se pričalo i pre 20 godina... sad su super, nikad bolji model, dizajniran u Evropi, garancija, a evo sad vidim i pouzdanost... Dižu kvalitet, kopiraju evropska vozila, ali su uvek jeftiniji i jedan korak iza.
Pri tome ne mislim na ovaj konkretan problem, dešava se verovatno svima, koliko je samo bilo fabričkih opoziva za koješta. Ako je već bio opoziv po broju šasije i menjača, zašto nisu preventivno zamenili ceo sklop? Ušteda verovatno.