
U praksi kofer se veoma lako montira, prvo je potrebno namontirati krovne nosace sa aero barom. U kompletu se dobije i alat za montazu (imbus i okasti kljuc)

Zatim se kofer postavi i pozicionira te se sa unutrasnje strane kofera postave 4 nosaca koji obuhvataju same aero barove, da bi se kofer fiksirao za barove na samim nosacima je mehanizam koji se rukom zavrce u smeru kazaljke na satu te se tako sa dve "stipaljke" obuhvataju oko barova.

Na http://www.thule.com mozete pogledati u konfiguratoru za vas auto koji nosac i krovni kofer bi bili naj idealniji.
Samom krovnom koferu se pristupa sa strane suvozacevih vrata (ovde se prevashodno mislilo na bezbednost onoga ko otvara kofer da se ne nadje pri tom na strani prometne ulice). Sam tovar se moze fiksirati i u samom koferu jer uz nosace koji fiksiraju kofer dolaze i dve trake sa mehanizmom za kopcanje.

U toku voznje zbog dobrog aero dizajna nije primecena pojacana buka od strane vetra pri brzinama od 100-120 km/h. Doduse ni sam auto nije bas tih pri vecim brzinama tako da se dodatna buka i ne primeti. Kod manjih brzina gotovo se uopste i ne oseti da se nesto ima na krovu. Sto se potrosnje tice ona jeste veca nego bez kofera, sto opet zavisi i od ceonog vetra, do 100km/h je oko 3-5 %.
Par puta sam vozio po kisi koja me je dobrim delom puta bukvalno zalivala, bojao sam se da ce voda pri tom uci u kofer ali na moje iznanadjenje to se nije desilo jer kofer dobro zaptiva.
Slike Zukija i krovnog kofera





