
U odnosu na ranije predstavljeni Type 14 novi model je bio nešto većih dimenzija, ali i bogatije opremljene unutrašnjosti. Najskuplji i najluksuzniji Volkswagen tog doba je od 1963. godine posedovao, kao opcionu opremu, elektropokretani šiber – pravi raritet čak i u današnje vreme. Pogon je u početku proizvodnje činio nedovoljno snažan benzinski agregat od 45 KS dobijenih iz 1.493 cm³. Zahvaljujući laganoj karoseriji i motoru smeštenom pozadi Type 34 je imao samo pristojne vozne karakteristike. 1963. godine počinje ugradnja motora sa dvostrukim karburatorom i 54 KS. Samo dve godine kasnije u ponudi je verzija Karmann Ghia 1600 L sa takođe 54 KS, ovaj put dobijene iz 1.584 cm³.
Ovaj 2+2 coupe je ostao usamljen u proizvodnji, pre svega zbog odbijanja Volkswagena da u proizvodnju ubaci Karmann Ghia 1600 TL hatchback coupe, a ista sudbina je zadesila i kabriolet verziju i to samo dva dana pred zvaničnu premijeru Volkswagena Type 3. 1968. godine u Karmann stiže pismo sledeće sadržine: "U interesu blagovremenog zajedničkog planiranja, želimo da vas obavestimo da planiramo da prekinemo proizvodnju modela Type 34 u sledećoj godini". Od 1961 do 1969. godine kupcima je isporučeno ukupno 42.505 primeraka, od kojih je još oko 1.500 i dalje u voznom stanju. Kao zamena za Type 34, Volkswagen i Porsche su predstavili 1969. godine zajednički model pod oznakom 914.
