Pošto planiram novi auto, jedan moram prodati, a ne znam koji. Jedanog dana sam bliži jednom, drugog dana drugom, nisam pametan. Kako sednem u koji, taj mi se ne prodaje. Suzuki je mlađi, manje je prešao i praktičniji je zbog slobodnog gepeka, krovnog nosača i petoro vrata, a Pug je udobniji (napred), atraktivniji, brži, tiši ihaha, lepše se vozi... Manje sada mislim o tome koliko para bi se za koji moglo dobiti, hajde da kažemo da je nebitno u ovoj priči. Pitanje je koji ostaviti.
Svaka čast Suzukiju ali da sam ja na tvom mestu on bi prvi bio prodan a tvoj 206 bih prodao samo ako bi mi baš-baš bilo "moranje" da ga prodam da bi došao do keša (što u ovoj situaciji nije potrebno). Tvoj Pežo je babarogica od automobila i idealan gradski automobil a što da ne i međugradski (uz nametnuta ograničenja u vidu veličine vozila/gepeka).
Zar ne bi reper za prodaju trebalo biti sta uzimas sledece? Secam se price o CX5 koja na keca menja SX4 nekom mojom logikom. Mislim, Pezo je bas tvoj auto za kratke relacije i uzivanciju, ne ides na put sa njime. Dakle, ostaje pitanje koliko zena koristi gepek u SX4, da li ce voziti to sto se kupuje sledece itd.
SX4 je kupljen nov (sada ima 5 godina),prvi si vlasnik a prešao je 50.000km. 206 kupljen polovan,star je 9 godina,prešao je 60.-70.000km,nema gepek zbog TNG boce a ima 3 vrata,što baš ne odgovara četvoročlanoj porodici. Dakle ja ne bih imao dilemu.
Planiraš kupovinu SUV-a ili minivena C segmeta ?
Live TODAY as each breath is precious and will never come again.
U pravu ste svi koji ste nešto rekli ili ćete reći na ovu temu, svako na svoj način. Da je lako prelomiti i sam bih to učinio.
Elem, nova kola, koja god bila biće porodična, sa 4/5 vrata i sa velikim gepekom, a ova druga će uvek biti "druga" tako da praktične prednosti nisu primarne. Posle možda i dve godine čvrste rešenosti da novi auto bude CX-5, polako ali sigurno sam se ohladio od SUV koncepta i usmerio na racionalnije, jeftinije i, po mom shvatanju užitka u vožnji, bolje rešenje. To je nova Mazda 3, verovatno u sedan verziji. Zašto 3 a ne CX-5? U mom slučaju situacija je jasna. Ako bih išao na CX-5, to bi bio AWD sa dizel motorom 2.2, a to je, ne ulazeći u detalje oko opremljenosti blizu 30.000€. U varijanti Mazde 3 sa benziskim 2.0 motorom, priča bi mogla da se reši za 20-ak hiljada evra i to da se ne škrtari na opremi. Treba li mi AWD, realno? Ne. Treba li mi 400€ skuplja registracija? Ni to ne. Od kada vozim kola, godišnje prelazim 10-15k km tako da prednosti dizela blede, naročito što planiram jači benzinski motor sa 155 ili 165ks, kako gde piše, pa se ni performanse ne mogu navesti kao velika prednost dizela u ovom slučaju. SX4 je za svojih pet godina imao dve trudnoće i dva porodiljska odsustva pa je u tim periodima slabije vožen, takođe veći deo vremena je bio jedan od dva automobila u kući, ali to je to, i u "normalnim" okolnostima ne verujem da ću prelaziti više od 15.000 km. Što se tiče praktičnoisti koju donose SUV i minivenovi, ako saberem i oduzmem i imam u vidu da sam najteže izgurao i da već na nekom od narednih putovanja verovatno neću nositi dečija kolica, krevetić, nošu, paket pelena i štošta (rezervni točak), pitanje je treba li mi veći auto od c segmenta. U gepek od 400 i nešto litara, koliko nudi Mazda 3 sedan, staje sve što treba i bez trpanja stvari u kabinu i bez krovnog kofera. Pošto menjam i adresu stanovanja i pošto ću konačno imati garažu (dužine 5m) i to trebam imati u vidu. Kola od 4.5m su mera za takvu garažu. Sve preko je gužva. I još jedna jako bitna stvar - treba mi porodični auto koji će se 90% vremena voziti po gradu pa je i sa te strane heč ili limuzina srednje veličine najzahvalnije rešenje.
To je ukratko to. Stavovi su mi manje-više ostali isti, samo se potrebe polako menjaju.
Ako kupuješ nov auto (ako sam dobro shvatio), sa gore navedenim karakteristikama ... zašto to ne bi bila nova Škodu Octavia u Elegance opremi:
- 2,0 TDI CR DPF 110 kW/150 ks 6G = 21.852€
- 2,0 TDI CR DPF 110 kW/150 ks DSG = 23.736€
Elegance oprema podrazumeva ogromnu masu dodatne opreme ... faktički jedino što bih voleo da još ima je i kamera za kretanje u nazad.
P.S.
Dobijaš veoma lep automobil (bar jeste većini ljudi), ogorman gepek, veoma tih automobil, udoban ali dobrog ležanja, odličan motor i menjač ... šta više poželeti?
Poslednja izmena od maxer u 01 Sep 2013, 19:23, izmenjeno 1 put ukupno.
maxer napisao:Ako kupuješ nov auto (ako sam dobro shvatio), sa gore navedenim karakteristikama ... zašto to ne bi bila nova Škodu Octavia u Elegance opremi:
- 2,0 TDI CR DPF 110 kW/150 ks 6G = 21.852€
- 2,0 TDI CR DPF 110 kW/150 ks DSG = 23.736€
Elegance oprema podrazumeva ogromnu masu dodatne opreme ... faktički jedino što bih voleo da još ima je i kamera za kretanje u nazad.