Pad struje - Astra H 1.9 CDTI 150KS

Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
gazza
Banned
Reactions:
Postovi: 2781
Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
Lokacija: Vracar/Limnos

Pad struje - Astra H 1.9 CDTI 150KS

Post od gazza »

Sinoc mi se desilo nesto bizarno. Zena je ispred samoposluge dala kontakt da upali auto, kod mene se inace u tom trenutku automatski pale svetla i radio, plus je bilo upaljeno grejanje u kolima plus sam ja dodatno izmedju davanja kontakta i paljenja upalio i grejace na oba sedista na maksimum. U trenutku kada je okrenula kljuc u poziciju paljenja, auto je kompletno umro, totalno zamracenje bez struje.

Posle 10-tak minuta se vratila struja ali je tada prilikom kontakta za paljenje sve opet palo iako je sve bilo pogaseno.

Naglasavam da su mi kontakti na klemama bili labavi. Menjao sam akumulator pre 2 meseca na ulici bez alata i zaboravio sam da to pricvrstim kako treba.

Zena je uspela da nahvata nekog automehanicara (inace se sve ovo desava u Italiji) koji je prisrafio tj zategao srafove na klemema, prikacio na akumulator starter i upalio od prve normalno.

Na instrument tabli nema nikakve signalizacije kvara kao ni na proveri kompjutera preko pedala.

Znaci deluje da je sve normalno.

U principu sam se sasrao tek naknadno jer bi u slucaju fantomskog gubljenja struje u voznji verovatno na licu mesta zaginuli, danas krecemo nazad i vozicemo 95% na autoputu, verovatno prosecno 140/150 a povremeno i brze. Na ovim kolima se bez struje sve odmah blokira, volan, kocnice, itd.

Da li ima neka pretpostavka sta se desilo? Da li je moguce da je akumulator bio trenutno ispraznjen od mnogo potrosaca (btw Varta Silver 72Ah, nova)? Da li je los kontakt na klemama mogao da isprazni akumulator? Da li Opel ima neku blokadu struje ako padne napon u bateriji ispod neke vrednosti?

:thumbdown:

Sve ovo pitam zato sto danas krecemo nazad, 750km je pred nama i bojim se da ce biti paranoje. Inace kola normalno idu, bila su na servisu pred put, nista sto se tice elektrike nije zabelezeno (promenjen 1 grejac dizela i ociscen EGR ventil)....
Korisnikov avatar
perfiko
Reactions:
Postovi: 2213
Pridružio se: 16 Jan 2012, 07:53
Garaža: Fiat Croma
Lokacija: BG

Re: Pad struje - Astra H 1.9 CDTI 150KS

Post od perfiko »

Mislim da nemaš razloga za paranoju. Kleme su sada dobro pričvršćene. Takve se stvari dešavaju uglavnom prilikom startovanja motora. U samoj vožnji auto ne troši mnogo struje, odnosno ne povlači veliku struju u trenutku, pa da dođe do takvog pada.
Čak i kada iz nekog razloga izgubi struju u toku vožnje, auto se jednostavno ugasi. Izbaci ga iz brzine i zaustavi polako. Kočnicu ćeš imati toliko da usporiš (jedno do dva stiskanja pedale), a servo ti na tim brzinama (140 km/h) i ne treba da bi mogao upravljati (lakše je sa njim, ali i bez njega ćeš moći ispratiti eventualne krivine na autoputu).
Ako neko ima drugačije mišljenje ili iskustvo javiće se sigurno.
Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline.
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Korisnikov avatar
Velja
Banned
Reactions:
Postovi: 12135
Pridružio se: 06 Avg 2013, 18:43

Re: Pad struje - Astra H 1.9 CDTI 150KS

Post od Velja »

Ako si stegao kleme i nema više problema, mislim da možeš bezbrižno na put. Uzgred, sve te grejače i veće potrošače treba da uključuješ nakon startovanja motora.
Korisnikov avatar
dag81
Reactions:
Postovi: 7506
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Одг: Pad struje - Astra H 1.9 CDTI 150KS

Post od dag81 »

Vozi normalno. Sve se desilo zbog loseg kontakta klemni.

Послато са GT-I9001 користећи Тапаток 2
gazza
Banned
Reactions:
Postovi: 2781
Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
Lokacija: Vracar/Limnos

Re: Pad struje - Astra H 1.9 CDTI 150KS

Post od gazza »

hvala :P
carevi ste!

samo da kazem da me je u italiji to da majstor dodje svojim servisnim autom, startuje mi auto i proveri punjenje akumulatora kostalo 25e. s obzirom da je bila subota, 6 uvece, mrak, perspektiva da do ponedeljka (nedeljom ovde niko ne jebe zivu silu) ostanem bez kola na 50km od kuce gde sam spavao i konacno to da taksisti u bgd naplacuju 2000 din dolazak i startovanje na kablove, kapiram da nije strasno. inace sam imao karticu AMS i zvao sam ih, bili su jako usluzni ali mi se zaista nije cekalo na izlazak italijanske sluzbe na teren koji bi verovatno sacekao malo duze od ovih 10 min za koliko je dosao automehanicar.

eto cisto kao informacija ako nekog potera maler.
Korisnikov avatar
nikaragva
Reactions:
Postovi: 14755
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Pad struje - Astra H 1.9 CDTI 150KS

Post od nikaragva »

Zato treba uvek imati kablove u gepeku, snimis neku cicu u autu i zamolis je da se prikopcas na njen izvor :kezo:
gazza
Banned
Reactions:
Postovi: 2781
Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
Lokacija: Vracar/Limnos

Re: Pad struje - Astra H 1.9 CDTI 150KS

Post od gazza »

da ne otvaram novu temu za isti auto.

naime, sada je na dnevnom redu DPF. astra je presla skoro 230.000, pali se na 2500 obrtaja (narocito ako se jace doda gas) lampa za kvar motora. test sa pedalama pokazuje kod 190158 sto znaci da nesto nije u redu sa DPF. vec sam bio kod majstora koji je aktivirao sagorevanje, medjutim posle 500km na autoputu u jednom cugu pri vecoj brzini (150-160), stvar se ponovila.

da li neko ima slicna iskustva, o cemu se radi i koliko para:)
Korisnikov avatar
Day Walker
Reactions:
Postovi: 23524
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: BMW X3
Lokacija: Beograd

Re: Pad struje - Astra H 1.9 CDTI 150KS

Post od Day Walker »

Idi da ti uklone taj DPF.. Ima u Bgu na par mesta da se to odlicno resava.
Prodisace ti auto :)
cena kvalitetnog posla je oko 150e
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika
gazza
Banned
Reactions:
Postovi: 2781
Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
Lokacija: Vracar/Limnos

Re: Pad struje - Astra H 1.9 CDTI 150KS

Post od gazza »

dobro, otici cu ali mi prethodno objasnite zasto je pre svega DPF tu stavljen (da bi ga sada skidao)? tj da li ima negativnih posledica skidanja?

inace gledam sad po netu, kazu da je taj kod kvara vezan za neko crevo koje ide od DPF do senzora i da je pi*kin dim da se sredi.

samo da dodam da auto ide potpuno normalno i da se ne pali servisna lampica ako ne odem preko 2500rpm i da ide dobro i kada se upali, prvi put sam to primetio na putu ka italiji i bez problema sam napravio 1000km i vratio se kuci.
Korisnikov avatar
Day Walker
Reactions:
Postovi: 23524
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: BMW X3
Lokacija: Beograd

Re: Pad struje - Astra H 1.9 CDTI 150KS

Post od Day Walker »

Tu je zbog ekologije, ali posle odredjenog broja godina ume da pravi probleme.
Ne znam ko konkretno radi uklanjanje DPFa ali sam citao da su bas sa 1.9 cdti Astri skidane vrlo uspesno.
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika
gazza
Banned
Reactions:
Postovi: 2781
Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
Lokacija: Vracar/Limnos

Re: Pad struje - Astra H 1.9 CDTI 150KS

Post od gazza »

JEDAN>

vozim vec duze vreme sa plivajucim zamajcem koji se cuje jer nemam pare da zamenim

medjutim cini mi se da se to pogorsava i juce krenem da cekiram cene

na moje veliko iznenadjenje nadjem komplet kvacila sa plivajucim za 56.000 din

https://www.kupujemprodajem.com/Set-kva ... -oglas.htm

pre toga sam nalazio 700-800 E, recimo pre 2 godine.

ovde je proizvodjac LUK

da li neko zna da li je to OK kupovina?

majstor - vlada iz silvera - mi kaze da je LUK prva ugradnja na modelu od 120KS a na mome od 150KS je SACHS, ali kaze da je moguce da je LUK krenuo da pravi i ovaj za jaci model.

inace sam kontaktirao decka koji je kupio na linku gore set kvacila i kaze mi da je presao 9000km i da je sve OK.

ja sam presao sa astrom 240.000 i ako sad ulozim u ovo, vozicu je jos 2-3 godine, u suprotnom prodajem sto radije ne bih radio.

takodje kod ovog lika gore usisna grana PIERBURG oko 26.000 din, to je isto bilo preko 300E ranije.

bem li ga ako znam kako to moze.


DVA>

drugo pitanje, krenulo pre dva dana da mi se cuje neko cijukanje iz motora, zvuk lici na ono kad skripi klinasti kais. medjutim zvuk se prekine kada se stisne kvacilo, sto me zabrinjava jer ne znam da li je to tako normalno ako je zaista kais (vozim sa sjebanim zamajcem). majstor mi je predaleko da odem na rutinsku kontrolu. da li neko zna da li moze da bude kais ako pritisak na kvacilo prekida zvuk?
Korisnikov avatar
Day Walker
Reactions:
Postovi: 23524
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: BMW X3
Lokacija: Beograd

Re: Pad struje - Astra H 1.9 CDTI 150KS

Post od Day Walker »

Pogledaj temu clana Nikaragva, on je menjao ceo set kvacilo + zamajac, tamo ces dobiti info o cenama iz prve ruke jer vozite isti auto.
Ako ti treba dobar servis za Opel, idi u servis Ristic na zvezdari.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika
Korisnikov avatar
nikaragva
Reactions:
Postovi: 14755
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Pad struje - Astra H 1.9 CDTI 150KS

Post od nikaragva »

viewtopic.php?f=2&t=139&hilit=1.9cdti&start=210


Postoji rešenje i za tu usisnu granu prilično jeftino, ne mora da se kupuje ništa novo ...

http://www.ebay.de/itm/Opel-Z19dth-Z19d ... 35e0e3df41
gazza
Banned
Reactions:
Postovi: 2781
Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
Lokacija: Vracar/Limnos

Re: Pad struje - Astra H 1.9 CDTI 150KS

Post od gazza »

stigli su mi ti delovi za usisnu granu, zapravo sa kupio dve opcije, jednu bez one sipke vodjice koja dodje odozgo znaci samo leptirovo, drugi sa tom sipkom. jedna ce biti na prodaju.

nego problemi sa diskovima pozadi.

unistio sam zadnje diskove pa je vreme za kompletnu zamenu

imam dve razumne ponude.

jedna je delphi diskovi za 4400 i delphi plocice za 2300, oko 8700 zajedno

druga je lucas plocice za 1700 i textar diskovi za 4600, oko 8300 zajedno

razlika je previse mala pa me zanima sta deluje kvalitetnije. ako ni jedno ni drugo nije za preporuku dajte onda sta mislite da je dobro.

takodje da li je cena od 2000 din za zamenu OK?

takodje mi treba preporuka sta da radim sa prednjim diskovima koji su poceli da tresu pri kocenju na velikoj brzini. jel se to menja, obradjuje ili sta? proizvodjac je mayle, proklinjem dan kada sam bio stipsa za to.
Korisnikov avatar
dag81
Reactions:
Postovi: 7506
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Одг: Pad struje - Astra H 1.9 CDTI 150KS

Post od dag81 »

Textar je uglavnom dobar ali prosle godibe je imao losu seriju diskova. Vidi Jurid npr.
Delphi na moj auto ne bih licno, mozda i gresim po iskustvu od pre 7-8god.
Odgovori